Mazda 626 GW FP '98 1.8 LPG aka Rdzawa Ulicznica

Jest odpowiedni dział, jest Mazda, skrobnę kilka słów.
Jak to się stało?
Poszukiwania trwały ok. 2 miesięcy. Szukałem kombi z LPG, Mazda nie była nawet brana pod uwagę. Oglądaliśmy rożne sztuki, generalnie same parchy. Pojawiła się GW na znanym portalu, lecz nie miałem ochoty lecieć jej oglądać do Płocka po tylu szrotach. Namówiła mnie ma luba, telefon, długa rozmowa i jedziemy. Na miejscu Mazda była w dokładnie takim stanie jak opisał handlarz, wszystkie mankamenty opisał przez telefon i zgadzało się to ze stanem faktycznym (cud!). Po drobnych negocjacjach podpisaliśmy umowę i wróciliśmy z Mazda do domu. Jestem trzecim właścicielem, pierwszym był Włoch, w 2007 roku Mazda zaciągnięta do Polski. W kraju była w posiadaniu rodziny i oddany przez nią w rozliczeniu handlarzowi. Teraz moja kolej
Bio.
Ogólne:
Data produkcji: 14.04.1998
Miejsce produkcji: Japonia
Kraj przeznaczenia: Włochy
Kolor nadwozia: 18G Highlight silver metallic
Kolor wnętrza: GE4 Off-black/Gray 1
Silnik: FP 1840cc 16V DOHC 100KM (choć w dowodzie widnieje słabsza wersja, ta podana tutaj po kodzie VIN)
Instalacja LPG oparta o STAG 300-4, mieszalnik Zavoli, wtryski Valtek czerwone, butla w kole.
Przebieg w dniu zakupu: 243kkm
Wyposażenie
4x Airbag
ABS
2 x el. szyby
Climatronic
Kanapa dzielona 50:50
Co zostało zrobione?
Wymiana oleju
Wymiana filtra oleju
Wymiana filtra powietrza
Wymiana filtrów gazu oraz regulacja
Wymiana płynu wspomagania
Wymiana płynu chłodzącego
Wymiana łączników stabilizatora tył
Regeneracja tylnych zacisków
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył
Wymiana płynu hamulcowego
Oświetlenie bagażnika listwą LED
Prócz tego zostało załatane jedno nadkole, zupełnie amatorsko, pod moim domem -widoczne na zdjęciach. Przydałoby się zająć drugim nadkolem i słupkami przednimi wraz z linia dachu. Czy się zajmę? Okaże się. A dlaczego? osobiście uważam, że nie ma sensu pakować w to teraz połowy ceny auta
Jesli Mazda zostanie u mnie na dłużej to...
Podłoga całe szczęście zdrowa. Mechanicznie bez tragedii, wyciek oleju z okolicy rozrządu i spod uszczelki pokrywy, nie wielki. W ostatnich dniach pojawił się problem z przygasającymi/mrugającymi światłami.
Do wymiany są jeszcze przednie reflektory, prawy halogen – to te najważniejsze. Wypadałoby tez wreszcie sprawdzić klimę.
Z dodatków ode mnie, pomalowana została listwa grila oraz emblematy na klapie – czarny mat, dołożona końcówka wydechu, bez szału, tanizna, ale strasznie drażniła mnie ta oryginalna fajka zagięta w dół, a w ramach konserwacji i odświeżenia zacisków nabrały one koloru.
Czy pojawia się mody? Nie potrafię w chwili obecnej odpowiedzieć na to pytanie, z prostego powodu, nie wiem czy Mazda zostanie z nami na dłużej, czy poszukamy czegoś innego za jakiś czas. Jeżeli zostanie na dłużej, to przed modami trzeba będzie ogarnąć stan blachy
Obecnie na "zegarku" 256kkm, czyli od kwietnia przelatałem 13kkm – lada dzień wymiana oliwy.
Media
Jak to się stało?
Poszukiwania trwały ok. 2 miesięcy. Szukałem kombi z LPG, Mazda nie była nawet brana pod uwagę. Oglądaliśmy rożne sztuki, generalnie same parchy. Pojawiła się GW na znanym portalu, lecz nie miałem ochoty lecieć jej oglądać do Płocka po tylu szrotach. Namówiła mnie ma luba, telefon, długa rozmowa i jedziemy. Na miejscu Mazda była w dokładnie takim stanie jak opisał handlarz, wszystkie mankamenty opisał przez telefon i zgadzało się to ze stanem faktycznym (cud!). Po drobnych negocjacjach podpisaliśmy umowę i wróciliśmy z Mazda do domu. Jestem trzecim właścicielem, pierwszym był Włoch, w 2007 roku Mazda zaciągnięta do Polski. W kraju była w posiadaniu rodziny i oddany przez nią w rozliczeniu handlarzowi. Teraz moja kolej
Bio.
Ogólne:
Data produkcji: 14.04.1998
Miejsce produkcji: Japonia
Kraj przeznaczenia: Włochy
Kolor nadwozia: 18G Highlight silver metallic
Kolor wnętrza: GE4 Off-black/Gray 1
Silnik: FP 1840cc 16V DOHC 100KM (choć w dowodzie widnieje słabsza wersja, ta podana tutaj po kodzie VIN)
Instalacja LPG oparta o STAG 300-4, mieszalnik Zavoli, wtryski Valtek czerwone, butla w kole.
Przebieg w dniu zakupu: 243kkm
Wyposażenie
4x Airbag
ABS
2 x el. szyby
Climatronic
Kanapa dzielona 50:50
Co zostało zrobione?
Wymiana oleju
Wymiana filtra oleju
Wymiana filtra powietrza
Wymiana filtrów gazu oraz regulacja
Wymiana płynu wspomagania
Wymiana płynu chłodzącego
Wymiana łączników stabilizatora tył
Regeneracja tylnych zacisków
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył
Wymiana płynu hamulcowego
Oświetlenie bagażnika listwą LED
Prócz tego zostało załatane jedno nadkole, zupełnie amatorsko, pod moim domem -widoczne na zdjęciach. Przydałoby się zająć drugim nadkolem i słupkami przednimi wraz z linia dachu. Czy się zajmę? Okaże się. A dlaczego? osobiście uważam, że nie ma sensu pakować w to teraz połowy ceny auta
Do wymiany są jeszcze przednie reflektory, prawy halogen – to te najważniejsze. Wypadałoby tez wreszcie sprawdzić klimę.
Z dodatków ode mnie, pomalowana została listwa grila oraz emblematy na klapie – czarny mat, dołożona końcówka wydechu, bez szału, tanizna, ale strasznie drażniła mnie ta oryginalna fajka zagięta w dół, a w ramach konserwacji i odświeżenia zacisków nabrały one koloru.
Czy pojawia się mody? Nie potrafię w chwili obecnej odpowiedzieć na to pytanie, z prostego powodu, nie wiem czy Mazda zostanie z nami na dłużej, czy poszukamy czegoś innego za jakiś czas. Jeżeli zostanie na dłużej, to przed modami trzeba będzie ogarnąć stan blachy
Media