Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Majk500 » 28 lis 2014, 12:36

Wiesz co, emiks stoi teraz na laczkach dlatego tak się wydaje. A docelowo na pewno inne opony będą założone. Przymiarka miała na celu sprawdzenie czy felgi ładnie się będą komponowały, bo wiadomo, nikt specjalnie opon do tego celu nie kupi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Pierzaktar » 13 gru 2014, 15:36

I jak tam kolego, są jakieś postępy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Majk500 » 13 gru 2014, 15:56

Teraz przestój prac, bo mam dużo pracy i do tego zajęcia w weekendy i zaliczenia się dodatkowo zaczynają.
Podejrzewam że dopiero na wiosnę się rozkręcą prace.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Majk500 » 14 sty 2015, 21:55

HAA!! w końcu mogę coś napisać po dłuższej przerwie i jedynie patrzeniu na emiksa, przechodząc obok niemal codziennie...
Zabrałem się za tylny zderzak, ale jedna śruba od belki puściła na zgrzewie i kręci się wciąż bez możliwości odkręcenia, więc zaniechałem to zajęcie.
Udałem się na przód i zdemontowałem zderzak, wiatrak, ICka i kilka pierdół.
Może to nie dużo ale zawsze to jakiś postęp <czarodziej>
Ciężko teraz z czasem, ale na wiosnę mam nadzieję że się wyrobię przygotować auto do blacharza, bo już wstępnie rozmawiałem. Odnośnie brakujących elementów blachy najlepszy był tekst: Mamy odpowiedni sprzęt i narzędzia, wszystko damy radę dorobić, nie ma najmniejszego problemu. <rotfl>
Dobra dobra, fotki:
Załączniki
DSC_0529.JPG
DSC_0530.JPG
DSC_0533.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Mindblower » 21 sty 2015, 00:44

Tylne zapinki zderzaka w Mazdach to pomyłka :P To nie miało szansy działać, ale może nie założyli, że tak długo ludzie będą trzymać te auta. ;P ;P
Początkujący
 
Od: 31 sie 2014, 23:55
Posty: 11
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 626 GE Liftback
2.0D Comprex
Timberline Mica czy po prostu szary :D

Postprzez Nightfall » 24 sty 2015, 20:09

Fajnie jest popatrzeć ze cosik się dzieje w temacie :D Jak juz będzie w pełni skończone to dopiero będzie radosc <jupi> <jupi> mam nadzieje ze będzie mi dane oblookac na zywo :)
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4111 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Pudzian84 » 25 sty 2015, 13:04

A silnik będziesz demontował ??
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Majk500 » 25 sty 2015, 13:48

No właśnie po wyciąganiu kolektora ssącego z dawcy trochę mi ten pomysł przeszedł... tam jest tyle podciśnień, że mogę się później nie połapać. Generalnie demontaż nie jest nawet konieczny, bo wszystkie uszczelki powymieniam "na aucie". jedynie zdemontuję cały osprzęt dookoła aby to jakoś umyć i pospawać te dwie dziurki na kielichach, a tak cała reszta nie musi być nawet dotykana.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Pudzian84 » 25 sty 2015, 20:56

Potrzebuje się dowiedzieć jaki jest blok w 2.2 T i mojej FE3N czy smarowanie T itd jest do ogarnięcia czy trzeba jakieś dziury u mnie w bloku robić
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Majk500 » 26 sty 2015, 00:28

to sprawdzę przy okazji. A mam jeszcze drugi silnik w piwnicy to poszukam jak tam jest to zrobione ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Pudzian84 » 26 sty 2015, 01:20

Popstrykaj kilka fotek obym wiedział co i jak
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Waluś » 26 sty 2015, 08:46

No to gratulacje zapału. Mam nadzieję że ci się uda wykonanie planu :)
moim największym błędem życiowym była sprzedaż takiego rodzynka, dla frajera, który to auto zabił w ciągu roku. parę miesięcy temu niestety widziałem budę jak leżała na kupce na stacji demontażu obok mojej firmy. Myślałem że szlag mnie trafi.
Jak czegoś nie wiesz to śmiało pisz. Jeszcze wiele pamiętam z tego modelu. Mam sporą dokumentację. Schemat podciśnień też :) jak odszukam w kompie to ci to wszystko przyśle :) Ma też oryginalna maskę, tyle, że ma wygjęte zawiasy, bo się mi nieopatrznie otworzyła w trakcie jazdy :D i zmieniłem na euro, ale powiem, że ta amerykańska jest o niebo fajniejsza. Mam też chyba oryginalna jedna lampę. Ale musisz sprawdzić czy też masz lampy USA (maja takie dzyndzelki na kloszu i żarówki HB a nie H4) bo inaczej nie dokupisz kierunkowskazu. Są inne.
Powodzenia przy remoncie. Jak by co jestem do dyspozycji :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Majk500 » 26 sty 2015, 09:31

Dzięki za motywację i chęci pomocy :) będę pamiętał, bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie potrzebna. Na razie z częściami nie mam problemu bo mam drugą taką na części i lampy też ma takie ze szklanymi dziubkami :D
Najprzyjemniejsze w tym aucie wiecie co jest? FOTELE przednie, są tak wygodne, że jak się w nich usiądzie to odczucia są nie do opisania... Każda inna mazda powinna mieć fotele na wzór takich :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Majk500 » 12 lut 2015, 22:36

Małe, drobne odgrzanie :P emiks coraz bliżej żywych, od dziś codziennie będą koło niego kręcili się ludzie :D już nie stoi na tyle podwórka ale zaraz przy wejściu do warsztatu :D
Dziś założyliśmy z bratem jakieś co prawda zmęczone opony, ale przynajmniej trzymają ciśnienie i powietrze nie ucieka po 15 minutach. No i został przepchnięty na inne miejsce jak już wyżej napisałem <czarodziej>
Jak już skończę pisać egzaminy i nie będę musiał poświęcać czasu na naukę to myślę, że się temat bardziej ruszy...
Fotki!!

Dopisano 13 lut 2015, 21:36:

Znalazła się dziś wolna godzinka w ciągu dnia i oto co zrobiłem:
-Wyjęta decha rozdzielcza
-wyjęte nagrzewnice i dmuchawa
Załączniki
DSC_0554.JPG
DSC_0555.JPG
DSC_0557.JPG
DSC_0558.JPG
DSC_0559.JPG
DSC_0560.JPG
DSC_0561.JPG
DSC_0562.JPG
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Pudzian84 » 13 lut 2015, 22:53

Jeszcze kilka chwil i będzie cała rozłożona :D
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Payorez » 14 lut 2015, 02:22

Jak byś w przyszłości wpadł na pomysł prania foteli, to nie pierz gąbek z foteli :D u mnie schły jakieś 2 tygodnie na kaloryferze.. po tygodniu odkryłem, że w środku jest jeszcze z pół litra wody :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Majk500 » 14 lut 2015, 08:27

Hehe, na pewno nie będę ich lał karcherem, jakoś inaczej to będę musiał zrobić ;)
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Payorez » 14 lut 2015, 14:19

No ja ze swoich zdjąłem tapicerkę, ona poszła do pralki, a gąbki do wanny. Następnie proszek i szorowanie w gorącej wodzie. Ile wypłynęło z nich wody i w jakim kolorze to już nie będę pisał, ale po 23 latach to nic dziwnego :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez DamianoV6 » 14 lut 2015, 15:15

dobrą robotę robi odkurzacz piorący :D troszkę zostaje wody ale 2 dni max i jest suche wszystko na cycuś <diabełek>
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 18:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez Pudzian84 » 14 lut 2015, 22:06

Ja prałem na początku odkurzaczem firmy karcher
A później jeszcze dla spróbowania z demontowałem i do wanny na 12h to dopiero była masakra
Odkurzacz tak nie wypierze jak moczenie a później pralka :D
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy