Mazda Xedos 6 KF '99 V6! Green Love! ♥

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez xRafalx » 2 paź 2017, 10:03

To co miałeś, nie ma co szaleć :) 25 tyś km na klockach to na prawdę dużo, zwłaszcza przy klockach nacinanych i wierconych.
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez DamianoV6 » 2 paź 2017, 10:32

Nie mogę narzekać na Ferodo Premier jak dla mnie super klocek ;–) mam go w cenie około 150zł a cena dla Janusza 260...
Przy okazji założę serwo i pompę z X9 zastanawiam się nad oplotem bo przewody już mają za sobą pewnie troszkę wiosen....
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez risto77 » 2 paź 2017, 12:20

Napraw clime to Ci przestaną parować szyby.

Mój komplet Zimmermann nawiercanych nie wytrzymał 10k ale objechałem na nich 4 imprezy na torze. Ostatnia w Poznaniu, nie do końca ale... :> Jako heble na codzień polecam z czystym sumieniem. Na torze też dają radę, tylko nie wiem czy to zasługa samych tarcz i klocków, czy całych hamulców z M6.
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 19:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez DamianoV6 » 2 paź 2017, 12:34

Risto ja mam klime ;–) i autko zawsze wcześniej odpalam
I jadę ciepłym.. Chodzi o ludzi jak wyjeżdżają przed maskę... Wrzucę serwo pompę klocki EBC i wszystko ewentualnie przewody w oplot jak będzie sens ;–)
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

PostTen post został usunięty przez chmielu_KL 9 lut 2018, 12:37.

Postprzez DamianoV6 » 2 paź 2017, 14:22

Jeździ się jak ludzie... Przecież nie jak zwierzęta, te klocki na tyle stykają bo są miękkie tak jak pisał Julek i xRafalx
A jak każdy wie nacięcia tną klocki Ale i hamują Ot w temacie.
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez rafał88 » 2 paź 2017, 14:30

Wez damian nie pierdziel bo stowka przez zabudowany to nie jak ludzie i sam Ci zwracalem nie raz uwage ,ze nie potrafusz jechac normalnie i bajke mi tu o "tymitumie" nie pisz..Zreszta jechalem nie raz i wiem jak jezdzisz ;) Dopsze jesli na tyle stykają az sam przetestuje czy faktycznie na tyle stykaja <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez DamianoV6 » 2 paź 2017, 14:57

Nie powiem że zawsze jadę 50... Ale piszesz mi że ja tak jeżdżę ( tak jak bym jeździł tak zawsze) a sam pewnie nie przekroczyłeś nigdy 50km/h sam wiesz jak jeździsz więc nie będę tu pisał bo to nie jest szkoła.. A wiemy jak jest . pytanie było o hamulce a wyjeżdżasz z jakimś OT o mojej jeździe więc coś chyba nie tak...
Nie dziwię się jak byś jeździł zawsze dobrze... A ja się nie dowalam o takie coś bo to nie moja sprawa jak jeździsz..OT

Dopisano 2 paź 2017, o 16:04:

Zamiast pisać jak ludzie i pomagać to jakieś żale o nie wiadomo co i komu potrzebne...nie chcę nie pomagam i tyle krótka rozmowa..nic na siłę nikogo nikt nie prosi jak się ma jakieś problemy nie wiadomo skąd i po co. OT do usunięcia

Dopisano 2 paź 2017, o 21:09:

ROzebrałem dzisiaj zacisk i co się okazało klocków jeszcze jest połowa od strony cylinderka a z zewnętrznej strony blacha została... Ta guma harmonijkowa co jest na prowadniczce sparciała i zrobiła się twarda jak kamień i zeszła niej. Dostał się bród piach itp i zacisk przestał się cofać a w rezultacie tarcza zjadała klocek...
Zdjąłem to wszystko wyczyściłem wydmuchałem zapuściłem smarem dałem harmonikę z innego zacisku OEM jeszcze jednak ta guma jest porządna :D i złożyłem. Miałem jeszcze stare klocki z textara dosyć jeszcze mięsa na nich było więc założyłem i wszystko śmiga jak należy..
Na dniu jeszcze raz zdejmę to wszystko i wyczyszczę.. zamówię nowe gumki na prowadniczki + smar ;)


Zrobię jakąś fotorelacje jak będę miał czas ;)
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez risto77 » 3 paź 2017, 09:26

Z doświadczenia wiem, że zaciski raz w roku, najlepiej przed zimą, do przeglądu i przesmarowania.
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 19:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez DamianoV6 » 3 paź 2017, 20:51

No dokładnie i jeszcze gumki do wymiany co 2 sezony i będzie smigac ;–)
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez DamianoV6 » 29 sty 2018, 13:03

Siemka ;–) sprawa się ma tak byłem u gościa w sprawie wyceny autka i do 2 tysi mówi, że się wyrobi ze wszystkim czyli wgniotki jakieś tam ogniska korozji reperaturki nadkoli itp.. Gość sprawdzony... Teraz tylko czekam aż będzie cieplej i będę się umawiał na reaktywacje...Bo sprzedać autko i kupić inne, to też trzeba dołożyć. A to już znam na wylot ;–)
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez Piotr89 » 29 sty 2018, 13:45

Dobrze ze się za to bierzesz tylko powiedz mi jakie jest znaczenie czy teraz czy jak będzie cieplej. Takie odwlekanie nie wróży nic dobrego. 2000zl to naprawde gość robi to charytatywnie. Mi by sie nie chcialo przegryzac piachu na przemian z rdzą za powiedzmy 100zł dziennie. Ale może niektórzy blacharze mają niedobór żelaza i tak sobie to rekompensują hahaha
A co do reperaturek proszę pokaż mi je że takowe są to dopiero uwierzę. Z 626 niech Ci nie wciska bo nie pasują.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez lukkil » 29 sty 2018, 13:55

no właśnie coś tanio, a co masz w ogóle do roboty?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 15:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez DamianoV6 » 29 sty 2018, 14:54

On będzie robił reperaturki sam...
Co to kosztorysu roboty to powiem Ci, że albo bierzesz robotę i masz jakieś pieniądze albo nie bierzesz i nie masz...
Teraz gość mówi, że nie zaszaleje z kasą bo nikt nie przyjedzie...jeszcze na wioskach sobie nie może pozwolić nie wiadomo na jakie ceny...ma taki cennik i stoi po 2-3 auta płynnie bierze i oddaje. Nie ma nawalone po 30...powiedział 1500 ale założyłem że pójdzie 2 albo ponad 2 lepiej na lepszych materiałach żeby wytrzymało 2 miesiące więcej tak mu powiedziałem ;–) zobaczymy co wyjdzie zalatwilem mu 2 auta zrobił ładnie ani śladu po wgniotkach i rysach;–)
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez Adoz » 29 sty 2018, 15:22

Tylko teraz słuchaj ja Ci powiem jak to wygląda w Białymstoku mi osobiście nie chce się bawić w likwidację rdzy wolę wziąć samochód w którym jest delikatnie walnięty przód i wymienić elementy pomalować i jest większy i szybszy pieniądz. I ogólnie w Białymstoku nikt nie chce się podejmować rdzy a jak już podejmie się to za kupę forsy. Każdy dobrze wie że na wymianie zewnętrznych blach typu błotnik nigdy się nie kończy.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 10:31
Posty: 517 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez DamianoV6 » 29 sty 2018, 15:24

Wiem właśnie, dlatego założyłem nawet 1000 zł więcej niż powiedział, bo znając życie wyjdą kwiatki jak ściganie wszystko...
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

PostTen post został usunięty przez chmielu_KL 9 lut 2018, 12:37.

Postprzez DamianoV6 » 29 sty 2018, 18:37

Nawet nie wiesz nic..a już siejesz badziewie burze... zderzak wyleciał bo krawężniki za wysokie.
A jak się znasz lepiej od ludzi co to robią to jak następnej zimy nie wyjdzie to co powiesz?
To samo z hamulcami pisałeś jakie nie są dobre to po co w swoim wymieniałeś?
Jak nic nie masz do wniesienia do wątku to nie spamuj i nie neguj.
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez julek » 30 sty 2018, 01:44

Rafał i Damian z wami to nigdy nudno nie będzie :D a btw działaj chętnie zobaczę efekty do rudej trzeba kogoś kto tonogarnie powoli i dobrze a nie na szybko żeby ci za pół roku już puchlo
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez DamianoV6 » 30 sty 2018, 07:02

Julek 1 części nie będę komentował ze względu na to, że bardzo dużo do powiedzenia mają pewne osoby za plecami i nie tylko i myślą, że nikt się nie dowie. A już wszyscy wiedzą ;–) Jak wspaniale się obrabia komuś (...)
A co do tego czego temat dotyczy to 3 tygodnie lekko zejdzie wstępnie...A ile w praktyce to będzie widać...
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy