posiadam Mazdę 626 coupe z 1989r, z silnikiem 2,2 l i automatyczną skrzynią biegów. Na chwilę obecną

Nowe zdjęcia oczywiście będą zamieszczane jak otrzymam je od firmy zajmującej się Mazda
A teraz w małym skrócie co ma zostać zrobione w autku:
Demontaż całego auta. Efekt finalny to zupełnie „goła” karoseria
Piaskowanie karoserii
Uzupełnienie skorodowanych elementów nadwozia nowymi elementami dorabianymi z blachy
Podkładowanie antykorozyjne
Uzupełnienie nierówności szpachlówką wykończeniową
Podkładowanie wyrównujące
Lakierowanie auta
Polerowanie nowej powierzchni lakieru
Zabezpieczenie podwozia środkiem do konserwacji
Zabezpieczenie profili zamkniętych środkiem do konserwacji profili
Silnik :
Usunięcie płynów eksploatacyjnych( płyn chłodniczy, olej silnikowy)
Wymontowanie silnika z samochodu
Remont główny silnika (głowica, panewki , pierścienie)
Wymiana uszczelki pod miską olejową
Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
Wymiana uszczelniaczy wału korbowego tył i przód
Montaż i regulacja silnika
Montaż silnika do auta
Uzupełnienie płynów eksploatacyjnych ( nowy olej plus nowy płyn chłodniczy)
Przegląd i ewentualna naprawa skrzyni biegów
Wymiana oleju i filtra w skrzyni biegów
Regeneracja maglownicy
Regeneracja alternatora i rozrusznika
Montaż auta
Wymiana płynu hamulcowego
Naprawa niedziałających podzespołów
Jednym słowem wyjdzie (mam nadzieje) nowa 25 letnia Mazda
Mam nadzieje, że nie namieszam
Trochę to trwało ale jest już po piaskowaniu. Najgorzej wypadła podłoga, dziury jak w serku. Okazało się, że górna część mazdy (od szyby w górę) jest w prawie idealnym stanie