Mazda Xedos 6 CA KL-DE '97 Shinobi

Post 1, 24 sierpnia 2014
Witam serdecznie,
Cierpliwość i niezbędna pomoc Klubowicza Dadan doprowadziły do zrealizowania mojego "marzenia" posiadania Mazdy Xedos.
Jaka będzie nasza wspólna historia jeszcze nie wiem; może przeżyjemy wiele wspólnych wypraw i przygód, może obrazimy się na siebie i szybko rozstaniemy – życie pokaże.
Egzemplarz jaki wybrałem jest znany na forum i mam nadzieję, że podołam opiece nad nim, tak jak to czynił poprzedni Właściciel. Jednocześnie dziękuję Mu za sprawne przeprowadzenie operacji kupna-sprzedaży, podziwiając Jego wyrozumiałość dla moich zapewne częstokroć dziwnych pytań.
Poniżej link do historii samochodu (zdjęcia autorstwa poprzedniego Właściciela na dole):
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=60756
Postaram się zaprezentować autko w nowej odsłonie jak najszybciej.
A teraz kopia danych o Xedosie, autorstwa poprzedniego Właściciela:
Mazda Xedos 6 początkowo z silnikiem KF (2.0 V6), w 2011 roku zamienionym na KL (2,5 V6). Auto zostalo wyprodukowane w roku 1997. W Niemczech kupił je niejaki Jurgen, który jeździł nim do 2008 roku. Następnie auto zostało zakupione przez sq2jul'a u naszych zachodnich sąsiadów. Xedos jest w wersji business.
Kilka faktów:
– przebieg w chwili zakupu wynosił 335 080 km (z Niemiec sprowadzona przy przebiegu 195 000 km)
– kolor nadwozia A5
– skórzana tapicerka
– podgrzewane przednie fotele
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne, podgrzewane, składane lusterka
– ręczna skrzynia biegów
– elektrycznie regulowany fotel kierowcy
– tempomat
– ABS
– SRS
– 2x airbag
– climatronic
– aluminowe nakladki na progi
– centralny zamek na pilota
– lakier metallic
– oryginalne, 15" alufelgi Mazdy
– radiomagnetofon CD
– halogeny
Dodatki:
– Alu ramki na zegary
– wymiana silnika wrzesień 2011 na KL 2,5 z Millenii o przebiegu 70 000 km
– instalacja LPG (BRC Sequent 56)
– zmiana emblematow na JDM (Eunos 500)
– zmiana ozdobnych listw progowych na JDM (Eunos 500)
– zmiana klamek wew. na chromowane od Millenii
– wymiana tarcz hamulcowych(Mikoda, nawiercane+frezowane) oraz klocków (Nishimbo) przód
– dekielki do oryginalnych alufelg z emblematem Eunos
– skórzana gałka zmiany biegów Mazdaspeed
Pozdrawiam,
Shinobi.
Inwestycja: 4 000 zł
Witam serdecznie,
Cierpliwość i niezbędna pomoc Klubowicza Dadan doprowadziły do zrealizowania mojego "marzenia" posiadania Mazdy Xedos.
Jaka będzie nasza wspólna historia jeszcze nie wiem; może przeżyjemy wiele wspólnych wypraw i przygód, może obrazimy się na siebie i szybko rozstaniemy – życie pokaże.
Egzemplarz jaki wybrałem jest znany na forum i mam nadzieję, że podołam opiece nad nim, tak jak to czynił poprzedni Właściciel. Jednocześnie dziękuję Mu za sprawne przeprowadzenie operacji kupna-sprzedaży, podziwiając Jego wyrozumiałość dla moich zapewne częstokroć dziwnych pytań.
Poniżej link do historii samochodu (zdjęcia autorstwa poprzedniego Właściciela na dole):
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=60756
Postaram się zaprezentować autko w nowej odsłonie jak najszybciej.
A teraz kopia danych o Xedosie, autorstwa poprzedniego Właściciela:
Mazda Xedos 6 początkowo z silnikiem KF (2.0 V6), w 2011 roku zamienionym na KL (2,5 V6). Auto zostalo wyprodukowane w roku 1997. W Niemczech kupił je niejaki Jurgen, który jeździł nim do 2008 roku. Następnie auto zostało zakupione przez sq2jul'a u naszych zachodnich sąsiadów. Xedos jest w wersji business.
Kilka faktów:
– przebieg w chwili zakupu wynosił 335 080 km (z Niemiec sprowadzona przy przebiegu 195 000 km)
– kolor nadwozia A5
– skórzana tapicerka
– podgrzewane przednie fotele
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne, podgrzewane, składane lusterka
– ręczna skrzynia biegów
– elektrycznie regulowany fotel kierowcy
– tempomat
– ABS
– SRS
– 2x airbag
– climatronic
– aluminowe nakladki na progi
– centralny zamek na pilota
– lakier metallic
– oryginalne, 15" alufelgi Mazdy
– radiomagnetofon CD
– halogeny
Dodatki:
– Alu ramki na zegary
– wymiana silnika wrzesień 2011 na KL 2,5 z Millenii o przebiegu 70 000 km
– instalacja LPG (BRC Sequent 56)
– zmiana emblematow na JDM (Eunos 500)
– zmiana ozdobnych listw progowych na JDM (Eunos 500)
– zmiana klamek wew. na chromowane od Millenii
– wymiana tarcz hamulcowych(Mikoda, nawiercane+frezowane) oraz klocków (Nishimbo) przód
– dekielki do oryginalnych alufelg z emblematem Eunos
– skórzana gałka zmiany biegów Mazdaspeed
Pozdrawiam,
Shinobi.
Inwestycja: 4 000 zł