Mazda MX-6 GE KL-DE '91

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Emmett » 23 sie 2014, 20:03

Ta, teraz tylko gleby brakuje <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2013, 23:26
Posty: 135
Skąd: Poznań
Auto: Ford Orion mk2 1.6 Diesel "Giovanni"

Postprzez Dominator » 23 sie 2014, 20:32

Ladny Mx, choc mi przy tym stylu bardziej brakuje spoilera niz gleby.
Gleba to kosztowna sprawa w mx, sprezyny to za malo. Jedynie customowy badz dedykowany gwint.
Ale jak siedzie na gwincie to zrobi sie plaszczka i brak spoilera lykne ;)
Co do kol, wasko ale zestaw kolorystyczny super, widze ze nie tylko ja tak wybralem :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Harry85 » 24 sie 2014, 22:12

Zgadzam się z przedmówcą na temat zawieszenia, to trudny i obecnie jeszcze kosztowny temat w tych autach. W aucie brakuje paru kilo, a springi, dopiero co założone, mam nadzieję, że się jeszcze ułożą. W ostatnim czasie, zastanawiam się, że może ponownie zamontuję turbo, tak sobie myślę, zobaczymy.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Boris86 » 31 sie 2014, 22:51

Zakładaj, Kibicuje :) Fajna jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Zdravko » 1 wrz 2014, 22:35

śliczna bestia ;D powiedz mi (bo sam się nad tym groobo zastanawiam) jaki jest koszt "z-turbienia"madzi?
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
Yupikajej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2011, 19:41
Posty: 567 (63/28)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda MX-6 1992r
Był: 2.5 V6 24V 165(?)km GE-KLDE (R.I.P.)
Teraz: 2.5 V6 24V 185km
GE-KLZE

Postprzez Dominator » 1 wrz 2014, 22:45

domyslam sie ze jakies 6-7tys juz cos wskora?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Zdravko » 1 wrz 2014, 23:00

Dominator napisał(a): 6-7tys

oby... <oczy>
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
Yupikajej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2011, 19:41
Posty: 567 (63/28)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda MX-6 1992r
Był: 2.5 V6 24V 165(?)km GE-KLDE (R.I.P.)
Teraz: 2.5 V6 24V 185km
GE-KLZE

Postprzez Harry85 » 2 wrz 2014, 22:19

Jak zaczynałem swoją przygodę to, uwierzcie, wszytko było droższe i był mniejszy wybór, dużo mniejszy. Na dzień dzisiejszy, to za te 6-7 tysi to bym się pobawił, bo powiedzmy kupując z aledrogo części produkcji chińskiej, nie koniecznie znaczy słabej, to za 2tys. masz turbo, kolektor i wastegate, przydałoby się wygrzać kolektor, w celu odpuszczenia naprężeń po spawaniu, żeby nie pękł w czasie eksploatacji. Planowałem takie coś, ale jakoś mi odeszło, w końcu mam prawie wszystko co potrzeba. Dalej przyda się pompa paliwa o oznaczeniu GSS342 i wtryskiwacze, np. z millenii s. To będzie jakieś 500 zeta (zależne co i jak uda sie kupić) + jakiś regulator ciśnienia paliwa 150-200zł. Układ dolotowy to filtr powietrza 150-200zł, FMIC- 3 stówy, plus kurier oraz orurowanie z łącznikami, tutaj jest dowolnie, ale myślę, że 500-600 złociszy to będzie git. No i to wszystko musi czymś być "spięte" elektronicznie, mi najbardziej odpowaiada DET3 i to jego bym polecał, cena 600zł. Jakoś tak, bez rozbierania słupka, plus jakies drobiazgi typu opaski do węży, trytki, wąż do zasilania turbo w olej, ja płaciłem poniżej 100. Najważniejsze ktoś kto to zrobi, jak sam to masz zaoszczędzone. No i jeszcze wydech, przy takich mocach (do 270-280 koni)to bym tylko wyjął kata i założył z tyłu jakiś przelot i tyle, chyba.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Zdravko » 3 wrz 2014, 19:46

przelot bez kata mam, dolot też, wtryski od millenii siedzą już w motorze, det3 też podpięty – tyle mam na start ;) kwestia skompletowania reszty... no i sam niestety nie dam rady tego ogarnąć... a powiedz mi coś: jak mocno podskoczyło spalanie po montażu turbo? nie trza przy tym mieć "zakutego" silnika?
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
Yupikajej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2011, 19:41
Posty: 567 (63/28)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda MX-6 1992r
Był: 2.5 V6 24V 165(?)km GE-KLDE (R.I.P.)
Teraz: 2.5 V6 24V 185km
GE-KLZE

Postprzez Harry85 » 3 wrz 2014, 23:27

No to start masz dobry, nawet nie trzeba by było kupować kolektora, tylko pospawać parę rurek z nierdzy, choć tam masz wszystko gotowe, nawet downpipe. Co do spalania to na pewno, zależy jak kto jeździ, będzie but będzie ponad 16l/100km, jak spokojnie to wiadomo mniej. Generalnie turbo żyje – turbo pije. Kl-e wytrzymują około 290 – 300 koni bez kucia potem trzeba korby wymienić na kute, bądź tłoki ze zwykłego kl ożenić z korbowodami z kj-zem( millenia s), ja od początku chciałem takie LPT(low pressure turbo), max 0,4 bara co z mojej turbiny dało by jakieś 250-290KM, mam nadzieje. Zobaczymy co będzie teraz
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Bounty » 4 wrz 2014, 06:07

To zakladaj a my bedziemy podziwiac ;)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 11:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Harry85 » 4 wrz 2014, 21:48

W sumie, można spróbować, zobaczymy co będzie
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez julek » 4 wrz 2014, 22:12

A co panowie myślicie o akcji turbi plus podtlenek gazotu? Ma to sens z wiadomych względów
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez krz5yn » 8 wrz 2014, 10:51

<spoko> Bardzo fajnie że dałeś jej szanse <ok> czekam na efekt Twoich działań z przyśpieszeniem autka ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 22:54
Posty: 290
Skąd: LU
Auto: 626 GE 2.0 FS '92

Postprzez Harry85 » 10 wrz 2014, 16:40

Dzięki, zobaczymy co weekend przyniesie. Mam nadzieję, że będzie efektywny
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Zdravko » 18 wrz 2014, 18:23

i jak tam to turbo? :D bo mnie ciekawość zżera... :D
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
Yupikajej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2011, 19:41
Posty: 567 (63/28)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda MX-6 1992r
Był: 2.5 V6 24V 165(?)km GE-KLDE (R.I.P.)
Teraz: 2.5 V6 24V 185km
GE-KLZE

Postprzez Harry85 » 19 wrz 2014, 21:12

Powoli na przód, mogło być szybciej, ale jak zawsze coś musi być nie tak, jak się uda to jutro odpalam. Musi się udać, ile w garażu się będę marszczył, trzeba pośmigać
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Harry85 » 21 paź 2014, 22:41

Siema, dawno mnie nie było. W temacie się trochę zmieniło:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Crenshaw » 22 paź 2014, 06:24

wow, nieźle sobie poczynasz <spoko> powodzenia
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 17:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Harry85 » 22 paź 2014, 16:08

auto już prawie popełnione:
Obrazek
Obrazek

Brakuje tylko większych wtryskiwaczy i można stroić, już zaczyna być czuć bardzo, puki co, skromne doładowanie
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy