Mazda MX-6 GE KL-DE '91

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez marcinowozniako » 5 mar 2018, 23:51

OK a powiedz mi hamowane to było? Jakieś Media z przyspieszenia masz czy coś? Moc szacunkowo jaką to ma?

Wałki kl31 czy kl01?
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Harry85 » 5 mar 2018, 23:58

No nie było odhamione, czeka na ciepło. Wałki niestety są 01, jak się kiedyś trafią lepsze to będą. Jak się uda to na wiosnę będę robił kółka regulowane.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez marcinowozniako » 6 mar 2018, 00:02

A odczucia z jazdy po zmianie kolektora? NO i jakieś media by się przydały po takich modach :D Bardzo jestem ciekaw jak to się zbiera i na oko będę wstanie ocenić jaką to ma moc. Skrzynie masz z seryjną z mx6 KL czy k8?

Sterowane to jest jakim ECU? Czy to jest Stand Alone? Dodatkowo głowice kl31 czy kl01?
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Harry85 » 6 mar 2018, 00:13

Odczucia są pewnie dość subiektywne, ale wydaje mi się, że góra jest fajna, dół też, ale góra jest dobra. A głowice są kl-01, co ciekawe na jakimś forum ze Stanów wyczytałem, że 01 mają lepsze przepływy niż 31. Ciekawe, czy to prawda. Media będą jak się dostroi i zmieni opony, puki co to udało się uzyskać jakieś 6,8s do 100.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez marcinowozniako » 6 mar 2018, 00:17

Lepsze przepływy? Szczerze wątpie, w internecie dużo jest syfu więc wiesz. Chociaż fakt faktem lepiej portingować głowice kl01 niż pchać się w pękające talerzyki w głowicach kl31. Mówię krótkie video z przyspieszenia na poszczególnych biegach i będę wstanie CI powiedzieć jak się to odpycha, bo dużo zrobione customowo i powinno być sporo sporo lepiej niż seria, ciekawi mnie jak bardzo. Czas do setki nie zachwyca ale nadal nie odpowiedziałeś na dwa pytania :D

Czym to jest dokładne sterowane oraz jaka skrzynia biegów ;P
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bo_Lo » 6 mar 2018, 05:19

Easy ECU 3 .To jest stand alone.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Biniu » 6 mar 2018, 06:17

6.8 do s auta tych rozmiarów na nie wystrojonym aucie to bardzo dobry wynik. Skrzynia zapewne KL. Jeszcze kwestia wielkości i masy kół. Jakby ktoś się jaral samym przyspieszaniem do 100 to można tu jeszcze sporo poprawić.

Hary a skąd pomysł na taki kolektor? Z hamerykanskich stron? Bardzo mnie ciekawi jak przebiega krzywa momentu.
Przeplywka rozumiem wywalona strojone jest na podstawie wychylenia przepustnicy?
Odcinka na ile?
Na jakim paliwku jeździ po takim doprezeniu. 1mm w KL dość mocno podnosi stopień sprężania.

Mam nadzieję, że będziesz dalej relacjonował postępy :)
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez marcinowozniako » 6 mar 2018, 13:05

Biniu napisał(a):auta tych rozmiarów


Jakich rozmiarów? Mx6 jest cięższa od mx3 o jakieś, hmm 20kg? Wiem bo porównywałem, co prawda waga z dowodu ale w przypadku mx3 ta waga się zgadzała.

Czas do setki nie jest świetny ale nie jest taki zły jeżeli nie było jakieś większej spiny o to, czas na ćwiartkę w sumie powiedziałby wiecej o mocy tego auta.
Niestety skrzynia KL to największy mół tego zestawu więc tutaj proponowałbym wymienić na te z k8 i już będzie sporo szybciej.

Oczywiście niezmiernie mnie ciekawią kreski tego auta na hamowni bo chyba jeszcze czegoś takiego tutaj na forum nie było. <oczko>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez mx-3lover » 6 mar 2018, 15:39

Ile mm ma nowa przepustnica?
Dobrze, że masz głowice KL01...
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Harry85 » 6 mar 2018, 19:07

To tak na ten moment, to jak już wcześniej pisałem po części:
-słupek doprężony tłokami i planowaniem głowic
-skrzynia kl
-kolektor zrobiony tak naprawdę "na pałę"
-przepustnica 80mm
-Stand Alone Easy Ecu 3+
-nowa wiązka
-paliwo 95, docelowo 98
-koła 215/40/17
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez marcinowozniako » 6 mar 2018, 19:32

A co skłoniło Ciebie do zmiany turbo na N/A? :D Ciekawe ciekawe ile to wypluje na hamowni jak tylko będzie pomiar to wrzucaj tutaj wykres ;)
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Harry85 » 6 mar 2018, 21:49

Do zmiany na N/A skłoniło mnie uszkodzenie silnika i nie chciało mi się wtedy więcej grzebać i jak zwykle wyszło co innego. Z drugiej strony jestem ciekaw jak by ten silnik zachowywał się w aucie seryjnym, z seryjną wiązką, zasilaniem kolektorami, było by najbardziej wiadomo.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez Neonixos666 » 6 mar 2018, 22:08

Przejście z turbo na N/A nie ujmuje ciekawości temu przedsięwzięciu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez misiak89-89 » 6 mar 2018, 22:52

Fajnie ze dzialasz w tym kierunku, kibicujemy i sledzimy ;)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 17:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Harry85 » 30 paź 2018, 22:49

Auto na sprzedaż.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 12:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez marcinowozniako » 30 paź 2018, 22:51

Aj, wielka szkoda bo plany były grube i nietypowe. SKąd ta decyzja?
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Neonixos666 » 31 paź 2018, 00:27

a tak się ciekawie zapowiadało, jeszcze trochę i marcinowozniako będzie ostatnim co dłubie coś przy KL :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez misiak89-89 » 4 mar 2020, 10:15

Auto sprzedało się, jest jakieś info o forumowiczu?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 17:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy