Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6
chmielu_KL napisał(a):Mniejsza z tym, na szczęście słychać tylko jak jest zimny, a to i tak ostatni sezon tego silnika.
Jakoś na wiosnę wylatuje z budy.
Oooo proszę jakie zaskoczenie :o na jaki silnik zmieniasz i czemu się tego pozbywasz?
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Wraca FS pod maske
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):Wraca FS pod maske
+ kompressor
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Gandol napisał(a):Poważnie? To będzie lepiej jechać od Kl'a? :p
Wszystko zależy na jakich gratach jak i kto to składa.
Z resztą jesteś jedyną osobą która tak naprawdę wie co będzie i niech tak zostanie.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Odbiór auta od blacharza wydłuży się o niecały tydzień z nowych wiadomości wiem, że ogólna kondycja blachy jest bardzo dobra.
Pytanie gdzie mogę kupić te małe płaskie diody które są w przyciskach od nawiewu i innych – trochę słabo świecą i myślę o ich wymianie.
Pytanie gdzie mogę kupić te małe płaskie diody które są w przyciskach od nawiewu i innych – trochę słabo świecą i myślę o ich wymianie.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
w sklepie z elektryką typu radia samochodowe car audio itp tam mają takie pierdółki
a jak nie to najszybszym sposobem allegro i przesyłka 3 zł xD też tak kupowałem
a na końcu kupiłem sobie diody oporniki rezystory i po lutowałem sam.. świeci do dzisiaj
a jak nie to najszybszym sposobem allegro i przesyłka 3 zł xD też tak kupowałem
a na końcu kupiłem sobie diody oporniki rezystory i po lutowałem sam.. świeci do dzisiaj
czyli te diody nie są wymienne od tak i potrzebuje jeszcze kilka pierdół ?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Samochód odebrany od blacharza – podsumowując:
Oczyszczona cała podłoga + konserwacja, na szczęście nie trzeba było nic łatać itp.
Wymienione poszycia progów – same progi miały jakieś zalążki rdzy – zostały usunięte, zabezpieczone i wstawione nowe poszycia progów.
Nadkola tył – jedno wymienione całe, w drugim zrobiona wstawka, zabezpieczone, gotowe do malowania.
Przy okazji wyklepana pewna wgniotka
Wyeliminowane ogniska rdzy w bagażniku w rogach – na szczęście był to nalot, nic poważnego.
Do pełni efektu, który sobie założyłem trzeba, pomalować przedni i tylny zderzak + jakieś małe lakiernicze zabawy bo niektórych elementów nie trzeba malować całych
Postaram się jak najszybciej wjechać na kanał i pocykać fotki
Pan, który to wszystko robił był lekko w szoku, że auto mające 23 lata trzyma się bardzo dobrze był przygotowany na większą i cięższą walkę, niepotrzebnie.
Oczyszczona cała podłoga + konserwacja, na szczęście nie trzeba było nic łatać itp.
Wymienione poszycia progów – same progi miały jakieś zalążki rdzy – zostały usunięte, zabezpieczone i wstawione nowe poszycia progów.
Nadkola tył – jedno wymienione całe, w drugim zrobiona wstawka, zabezpieczone, gotowe do malowania.
Przy okazji wyklepana pewna wgniotka
Wyeliminowane ogniska rdzy w bagażniku w rogach – na szczęście był to nalot, nic poważnego.
Do pełni efektu, który sobie założyłem trzeba, pomalować przedni i tylny zderzak + jakieś małe lakiernicze zabawy bo niektórych elementów nie trzeba malować całych
Postaram się jak najszybciej wjechać na kanał i pocykać fotki
Pan, który to wszystko robił był lekko w szoku, że auto mające 23 lata trzyma się bardzo dobrze był przygotowany na większą i cięższą walkę, niepotrzebnie.
Ostatnio edytowano 21 lip 2017, 16:26 przez chmielu_KL, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
"bardzo dobrze, dostatecznie"
oblivion napisał(a):"bardzo dobrze, dostatecznie"
Nie no staram się o piątkę
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Pilna sprawa, otóż szukam spinek które mocuje się w progu, a następnie do tych mocowań wkręca się śrubki trzymające nakładki.
Bez nich nie mogę ich założyć.
Bez nich nie mogę ich założyć.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Załóż na kołkach rozporowych. Fischer będą OK
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
W progach sa prostokątne otwory nie wiem czy uda mu się przytrzymać na tyle koszulke żeby się mocno zaciągnelo
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
chmielu, u siebie w byłym X6 miałem nakładki progowe zamontowane na wkładkę gwintowaną podobną (lecz inną) do tego ustrojstwa na zdjęciu. Moje nie były tak masywne. Poprowadziłem bokiem żyłki aby po wprowadzeniu w otwory w progu podciągnąć je do góry oczywiście już od środka progu. Może i druciarstwo ale było niezawodne, mocne i bezstresowe, że coś odpadnie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości