Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6
Dobrze Chmielu gada, ja jakiś czas temu popełniłem ten błąd i przesiadłem się z 626 z KL'em na nudną 6 z wolnym 2.0. Jeszcze tak dodam bo mówisz że chciałeś mieć samochód na który nikt nie popatrzy u mnei właśnie było odwrotnie że dużo ludzi oglądało się za moją 626 i to właśnie było fajne. To że objeżdża większość samochodów to też jest fajne a szczególnie jak podjeżdża bemka i wrum wrum na światłach a potem co do czego nie da rady objechać starej mazdy wbrew pozorom ta mazda to taki trochę sleeper.
Właśnie chodziło o to że chciałem mieć rzadko spotykany
gadaj jak ten lift którego oglądałeś ? co tam dalej wyszło.
gadaj jak ten lift którego oglądałeś ? co tam dalej wyszło.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):A to czemu ?
Zawsze podziwiam jak ktoś o coś dba z sercem, podziwiam też czyjąś pasję i zawsze to mówię
I wiem, że to cieszy, bo sam maluję i jak komuś się podobają moje prace to morda mi się cieszy tak, że gdyby nie uszy to by mi pół głowy odpadło a jak nie podziwiam to nie mówię nic
Wrzuć fotek więcej, bo wnętrza ciężko się doszukać.
oblivion napisał(a):Wrzuć fotek więcej, bo wnętrza ciężko się doszukać.
A bo nic ciekawego tam nie ma, poza masą piasku itp z ostatniej podróży coś ogarnę w najbliższym czasie.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Chmielu ten co oglądałem to nie odpala i mają go zrobić żeby był na chodzie wtedy zajadę obejrzeć czy jeszcze silnik troche pojeździ bo blachy miał spoko. Jeszcze ewentualnie mam na oku czerwoną w niemczech to bym ze znajomym się zabrał i może kupił ale to jeszcze zobaczymy narazie nie pali się.
Skóry na pierwszą stronę
Może ktoś z was będzie w stanie mi pomóc.
Szukam tylnej piasty, ulepy z alledrogo odpadają.
Znalazłem takie zestawienie:
łożysko koła tył z piastą i pierścieniem ABS:
– oryginał MAZDA – 560zł/szt, na zamówienie z Japonii – oczekiwanie nie
mniej niż 3-4 tygodnie
– JAPAN OEM – 250zł/szt, jest 1 szt od ręki (koreański produkt, warty
uwagi – zero reklamacji przez kilka lat sprzedaży
Może ktoś z was ma jakieś zniżki w innych sklepach itp ? i mógłby pomóc ?
Szukam tylnej piasty, ulepy z alledrogo odpadają.
Znalazłem takie zestawienie:
łożysko koła tył z piastą i pierścieniem ABS:
– oryginał MAZDA – 560zł/szt, na zamówienie z Japonii – oczekiwanie nie
mniej niż 3-4 tygodnie
– JAPAN OEM – 250zł/szt, jest 1 szt od ręki (koreański produkt, warty
uwagi – zero reklamacji przez kilka lat sprzedaży
Może ktoś z was ma jakieś zniżki w innych sklepach itp ? i mógłby pomóc ?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Update !
8 tyś pyknęło więc... Wymiana oleju – zalany elf 10w40, oraz wpadł nowy filtr oleju KNECHT MAHLE
Pytanie do was, co jest że wywala mi olej, tzn ostatnio mocno, dość mocno się poci. Pod korkiem jest, powinna być jakaś uszczelka ? dodam że zakręcony jest dość mocno.
Druga sprawa czy ktoś ma, montował ew. wie czy istnieje możliwość dołożenia czujnika poziomu oleju w silniku ? jak to chętnie się dowiem co i jak
8 tyś pyknęło więc... Wymiana oleju – zalany elf 10w40, oraz wpadł nowy filtr oleju KNECHT MAHLE
Pytanie do was, co jest że wywala mi olej, tzn ostatnio mocno, dość mocno się poci. Pod korkiem jest, powinna być jakaś uszczelka ? dodam że zakręcony jest dość mocno.
Druga sprawa czy ktoś ma, montował ew. wie czy istnieje możliwość dołożenia czujnika poziomu oleju w silniku ? jak to chętnie się dowiem co i jak
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Pod korkiem powinna być uszczelka twoja pewnie ze starości stwardniała i temu się poci
jeżeli chodzi o poziom oleju w silniku to musiałbyś zamontować jakiś miniaturowy (ze względu na brak miejsca) pływak w misce olejowej coś ala taki jak jest w zbiorniku paliwa do tego znaleźć jakiś kompatybilny zegar, ogólnie ciężkie zadanie.
- Od: 18 mar 2008, 00:11
- Posty: 81
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
"Tęcza sręcza" (Miś)
Jacyś znawcy ? czy to hydraulika ? dodam, iż wraz ze wzrostem obrotów następuje cisza tak samo jak silnik troszkę się rozgrzeje. Niedługo mówię maździe – niestety tylko na jakiś czas.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
cos troche jakby hydro jakby slabe cisnienie oleju bylo mi sie zdaje ale to tylko taki strzal Czemu mowisz mazdzie?
No właśnie też mi coś chodzi po głowie z tym ciśnieniem oleju, ale jak to można sprawdzić ? da się wgl ?
Zabieg upiększający nadkola przód, tył, poszycia progów i konserwacja podłogi.
Zabieg upiększający nadkola przód, tył, poszycia progów i konserwacja podłogi.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Mniejsza z tym, na szczęście słychać tylko jak jest zimny, a to i tak ostatni sezon tego silnika.
Jakoś na wiosnę wylatuje z budy.
Pytanie do kogoś kto ogarnia klimę w 626 GE. Czy w całym układzie oringi są takie same ? mam gdzieś nieszczelność jeszcze nie diagnozowałem gdzie, ale chcę się rozeznać co mnie czeka, gdzie mogę dostać takie origni muszą być ''specjalnie'' do klimy czy zwykłe byle by średnica się zgadzała ?
Jakoś na wiosnę wylatuje z budy.
Pytanie do kogoś kto ogarnia klimę w 626 GE. Czy w całym układzie oringi są takie same ? mam gdzieś nieszczelność jeszcze nie diagnozowałem gdzie, ale chcę się rozeznać co mnie czeka, gdzie mogę dostać takie origni muszą być ''specjalnie'' do klimy czy zwykłe byle by średnica się zgadzała ?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości