fucknewcar napisał(a):Moja Mazda Xedos 6 sprowadzona przez
https://www.facebook.com/pages/Oldstyle/191545910987529?hc_location=timeline dwa lata temu z przebiegiem 160000km w tej chwili ma przejechane 173000km przebieg oryginalny auto długo stało dlatego po sprowadzeniu zostały wymienione tarcze i klocki i olej.
Niemiec płakał jak sprzedawał i sprzedać na eksport nie chciał dlatego cena zakupu była niemała jak na polskie warunki cenowe.Zawieszenie już było obniżone w Niemczech.
Zalany motulem 8100 5w40.
Założone felgi 17 z wypolerowanym rantem(ROD)
Muszę przyznać że wygląda jakby miała 2 lata a nie 20.
Jako doładowania silnika używam BLACK o smaku Mohito żaden inny nie działa
Kolor: Silbergrau Metalic
Wyprodukowano na Europe
Kraj przeznaczenia: Niemcy,
Miejsce produkcji: Japonia,
Rok produkcji: 1993,
Model: Xedos 6,
Kod: CA
Typ nadwozia: Sedan,
Typ napędu: przedni,
Silnik:
-benzynowy ,
-Pojemność (cc) 1995
-Typ: KF,
-Liczba cylindrów: 6, typ V
-Moc (HP): 144,
-24-zaworowy, DOHC,
-wtryskiwacz (EGI),
-Rok Prod. 1993
Skrzynia biegów:
-5-biegowa
sportowe obniżone zawieszenie(sachs),
Wyposażenie:
-centralny zamek z pilota
-immobilizer
-skórzana tapicerka beżowa
-poduszka powietrzna
-skórzana dźwignia hamulca ręcznego
-ABS
-regulowana wysokość kolumny kierownicy,
-Elektryczne szyby x4,
-podgrzewane, elektryczne lusterka,
-klimatyzacja,
-podgrzewane fotele,
-podświetlana popielniczka i zapalniczka
-zmieniona gałka zmiany biegów
Zestaw car audio
-radio LG
-głośniki przód- Blaupunkt
-Tył No name
CB radio President
szyby oryginalnie delikatnie przyciemnione, 3 komplety felg oryginalne 15 cali,polerowane 17 cali,zimówki stalowe 14 cali.
Tablica rejestracyjna na zamówienie napisy góra-Fucknewcar,środek-Kondzio,dół-Mazda Xedos 1993
Po dwóch zimach w Polsce zaczeły pojawiać się pęcherzyki na nadkolach i nad przednią szybą dlatego wszystko zostało rozebrane wyczyszczone,zabezpieczone i polakierowane.
Gazu nie przewiduję ponieważ przebiegi robię niewielkie a szkoda ten silnik i rocznik psuć gazem(ale w życiu różnie bywa) a chciałbym żeby auto pozostało trochę w klasycznym-tuningowym stylu.
Auta nie trzeba doprowadzać do stanu używalności od kupienia wymieniłem tylko hamulce i olej i jeden łącznik stabilizatora (w długi weekend przejechałem 1200km bez najmniejszego zająknięcia)bo jest w super stanie.
Następne do zrobienia, będzie wlanie w profile zamknięte zabezpieczenia antykorozyjnego.
Wrzucę wam troszkę inne fotki bo na tamtych robiliśmy bardziej miejsca niż xeda.


























Wiem wiem tablica nadal jest z tyłu ale coś musi psuć wizerunek i nadawać oryginalności.
A wogule to taki stary chłop jestem a te naklejeczki człowieka bawią.
