Mazda Xedos 6 CA KF '93 2,0 V6
Nawet o tym nie myśl to już lepiej daj mi nowe amorki jak masz je "dłutem" przerabiać
Odboje zabezpieczają przed uszkodzeniem amortyzatora w momencie maksymalnego obciążenia. Wyobraź sobie co się stanie z amorem jeśli koło wpadnie w dziurę albo wjedziesz z większą prędkością na próg zwalniający. Mało prawdopodobne ale przezorny zawsze ubezpieczony
Znam gościa który jeździł bez i raz zajrzał do mocowania amorka w kielichu który już się otworzył jak puszka... Odbój zmniejsza ryzyko załóż gumę na instrument
Odboje zabezpieczają przed uszkodzeniem amortyzatora w momencie maksymalnego obciążenia. Wyobraź sobie co się stanie z amorem jeśli koło wpadnie w dziurę albo wjedziesz z większą prędkością na próg zwalniający. Mało prawdopodobne ale przezorny zawsze ubezpieczony
Znam gościa który jeździł bez i raz zajrzał do mocowania amorka w kielichu który już się otworzył jak puszka... Odbój zmniejsza ryzyko załóż gumę na instrument
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Chyba mnie zle sylwo zrozumiales
Chodzi o to ,zeby to skrocic , nowy gwint i amor bedzie mial taki sam skoki jak na serii i nie wylezie druga strona tloczysko
Chodzi o to ,zeby to skrocic , nowy gwint i amor bedzie mial taki sam skoki jak na serii i nie wylezie druga strona tloczysko
- Załączniki
-
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ale w tym przypadku skok się zmniejsza amortyzator wtedy przeżyje wszystko ale co z górnym mocowaniem i kielichem?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Czaję czaję i może dobra myśl ale jednak bym się bał próbuj i jak się sprawdzi to może sam się skuszę. Auto wtedy zrobi się twardsze
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Moge sprobowac Mam 2 amory na przod z sedana to sobie przeloze zeby do tokarza pojechac;) Tylko trzeb skrocic z glowa Hmm ciezko powiedziec czy cos sie zmieniw twardosci
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Sprężyna jest twardsza z każdym cm więc już bez obciążenia będzie bardziej "ściśnięta".
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Kolejny update, tym razem Car Audio.
Poprowadziłem kable 20mm lewym progiem + chinch prawym progiem.
Udało mi się znaleźć miejsce w ścianie grodziowej
Skrzynia to Powebass S12.
Wszystko ma zasilać wzmacniacz Carpower HPB-602.
Zdjęcia będą później
Poprowadziłem kable 20mm lewym progiem + chinch prawym progiem.
Udało mi się znaleźć miejsce w ścianie grodziowej
Skrzynia to Powebass S12.
Wszystko ma zasilać wzmacniacz Carpower HPB-602.
Zdjęcia będą później
- Od: 22 mar 2014, 14:56
- Posty: 146
- Skąd: Pruchnik
- Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.
Na Twoim miejscu bym wolał dozbierać, ten wzór jakoś mi do gustu nie przypada specjalnie... Twoja opinia może być inna oczywiście ale jeśli mamy brać pod uwagę tez z Rexa to nie ma porówniania
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
To racja, ale o ile felgi z Rexa nie są takie drogie, to kupić fajne oponki do nich to już dużo większy koszt. No a do tego dochodzi kwestia komfortu, nie wiem jak to będzie wyglądać na Jamexach i 18"...
+zdjęcie z dzisiaj
+zdjęcie z dzisiaj
Ostatnio edytowano 9 mar 2015, 15:47 przez maciekzx, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 mar 2014, 14:56
- Posty: 146
- Skąd: Pruchnik
- Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.
No z oponami do nich łatwo nie jest, chyba że się trafią w komplecie z felgami, to wyjdzie taniej. Komfort oczywiście ważna kwestia i właśnie dlatego nie idę w większe niż 17" przy oponach 215/50 jest można powiedzieć optymalnie i dla wyglądu i dla komfortu, więc może lepiej zostać w okolicach 17" jakiś ładnych?
A jak będzie wyglądać na Jamexach to zobacz u Setritusa
A jak będzie wyglądać na Jamexach to zobacz u Setritusa
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
maciekzx napisał(a):nie wiem jak to będzie wyglądać na Jamexach i 18"
Wygląda zaje, ale komfort zerowy. Aż czasem nerki bolą
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości