Mazda Xedos 6 CA KF '93 2,0 V6

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez sylwo » 22 lut 2015, 10:33

Nawet o tym nie myśl :| to już lepiej daj mi nowe amorki jak masz je "dłutem" przerabiać :D
Odboje zabezpieczają przed uszkodzeniem amortyzatora w momencie maksymalnego obciążenia. Wyobraź sobie co się stanie z amorem jeśli koło wpadnie w dziurę albo wjedziesz z większą prędkością na próg zwalniający. Mało prawdopodobne ale przezorny zawsze ubezpieczony ;)

Znam gościa który jeździł bez i raz zajrzał do mocowania amorka w kielichu który już się otworzył jak puszka... Odbój zmniejsza ryzyko ;) załóż gumę na instrument <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez rafał88 » 22 lut 2015, 11:19

Chyba mnie zle sylwo zrozumiales :P

Chodzi o to ,zeby to skrocic , nowy gwint i amor bedzie mial taki sam skoki jak na serii i nie wylezie druga strona tloczysko :P
Załączniki
amor.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez sylwo » 22 lut 2015, 11:30

Ale w tym przypadku skok się zmniejsza <co?> amortyzator wtedy przeżyje wszystko ale co z górnym mocowaniem i kielichem? <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez rafał88 » 22 lut 2015, 11:41

Nooo ale nowy gwint przeciez zrobisz :P i bedzie wszystko lezalo jak nalezy, mi tutaj ciagle chodzi ,ze to ma byc do sprezyn obnizajacych :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez sylwo » 22 lut 2015, 18:11

Czaję czaję i może dobra myśl ale jednak bym się bał :D próbuj i jak się sprawdzi to może sam się skuszę. Auto wtedy zrobi się twardsze :> :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez rafał88 » 22 lut 2015, 20:14

Moge sprobowac ;) Mam 2 amory na przod z sedana to sobie przeloze zeby do tokarza pojechac;) Tylko trzeb skrocic z glowa :P Hmm ciezko powiedziec czy cos sie zmieniw twardosci <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez sylwo » 22 lut 2015, 20:26

Sprężyna jest twardsza z każdym cm więc już bez obciążenia będzie bardziej "ściśnięta".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez rafał88 » 22 lut 2015, 20:38

Aaa no masz racje :D Tyle Ot :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez D@m$on » 23 lut 2015, 15:17

Fajnie to autko wygląda ma tych sprężynach.
Ogólnie bardzo ładny i ładnie utrzymany Xks:)
Widziałbym tu fele 17 z M6:)
Ile obniżają ?
Jakie odczucia? :)
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez maciekzx » 23 lut 2015, 20:12

Dzięki za dobre słowo ;)
Odczucia takie że jest sporo twardszy i pewniejszy w prowadzeniu.
Felgi z M6 też bym chętnie przygarnął, a najlepiej to z Rx8 :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 14:56
Posty: 146
Skąd: Pruchnik
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.

Postprzez maciekzx » 25 lut 2015, 16:42

Kolejny update, tym razem Car Audio.
Poprowadziłem kable 20mm lewym progiem + chinch prawym progiem.
Udało mi się znaleźć miejsce w ścianie grodziowej :)

Skrzynia to Powebass S12.
Wszystko ma zasilać wzmacniacz Carpower HPB-602.

Zdjęcia będą później :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 14:56
Posty: 146
Skąd: Pruchnik
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.

Postprzez maciekzx » 9 mar 2015, 15:20

209895445_1_1000x700_kola-felgi-opony-mazda-3-5-6-205-55-r16-16-zimowe-sieradz.jpg
Panowie co powiecie na takie kółka na lato?
Czy lepiej dozbierać do 18stek od RX8?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 14:56
Posty: 146
Skąd: Pruchnik
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.

Postprzez jedrzej07 » 9 mar 2015, 15:31

Na Twoim miejscu bym wolał dozbierać, ten wzór jakoś mi do gustu nie przypada specjalnie... Twoja opinia może być inna oczywiście :) ale jeśli mamy brać pod uwagę tez z Rexa to nie ma porówniania
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez maciekzx » 9 mar 2015, 15:39

To racja, ale o ile felgi z Rexa nie są takie drogie, to kupić fajne oponki do nich to już dużo większy koszt. No a do tego dochodzi kwestia komfortu, nie wiem jak to będzie wyglądać na Jamexach i 18"...

+zdjęcie z dzisiaj
unnamed.jpg
Ostatnio edytowano 9 mar 2015, 15:47 przez maciekzx, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 14:56
Posty: 146
Skąd: Pruchnik
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.

Postprzez jedrzej07 » 9 mar 2015, 15:47

No z oponami do nich łatwo nie jest, chyba że się trafią w komplecie z felgami, to wyjdzie taniej. Komfort oczywiście ważna kwestia i właśnie dlatego nie idę w większe niż 17" przy oponach 215/50 jest można powiedzieć optymalnie i dla wyglądu i dla komfortu, więc może lepiej zostać w okolicach 17" jakiś ładnych?
A jak będzie wyglądać na Jamexach to zobacz u Setritusa
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Setritus » 9 mar 2015, 17:10

maciekzx napisał(a):nie wiem jak to będzie wyglądać na Jamexach i 18"

Wygląda zaje, ale komfort zerowy. Aż czasem nerki bolą :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez maciekzx » 9 mar 2015, 17:21

Wiem, wiem... śledzę Twój temat :)
Nie wiem czy jest sens się w to pchać <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 14:56
Posty: 146
Skąd: Pruchnik
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.

Postprzez D@m$on » 9 mar 2015, 17:30

To moze 17`` od 6Stki?
Obrazek
Albo z 3ki?
Obrazek

Racja Setri zajefajnie wygląda szkoda ze nie mam jak się przejechać:p
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez maciekzx » 9 mar 2015, 17:46

17" od 6stki są bardzo podobne do tych które mam teraz. Jak już to brałbym 18 od Rexa bo mi się bardzo podobają :D a 17" to ani ekstra wygląd, ani ekstra komfort... niestety :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 14:56
Posty: 146
Skąd: Pruchnik
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.

Postprzez D@m$on » 9 mar 2015, 18:08

To ładuj 18 z Rexa:)
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy