Mazda 626 GE KL-DE 92r, 2,5 czyli czym śmiga elfik

Witam, jako że zacząłem się pojawiać na tym forum, więc wypadałoby się przedstawić i zaprezentować swoją mazdę:
Nadwozie GE hatchback
Silnik:
2,5 V6 KL 165 KM
Przebieg przy zakupie 230.000 kkm
Wygląd zewnętrzny:
kolor b5 wg kodu lakieru
pakiet listew ozdobnych na progach i zderzakach
halogeny fabryczne
alu felgi original
hak
Wyposażenie:
4 szyby elektryczne
elektryczne lusterka z podgrzewaniem
elektryczny szyberdach
klimatyzacja
ABS
tempomat
Audio:
założone radyjko w miejsce pustej kieszeni
w drzwiach Pioniery w miejsce fabrycznych 5x7
tweetery Magnat
tylne głośniki również włożone Pioniery
w bagażniku skrzynia z Magnatem 30cm, wzmacniacz Sony Xplod ze zwrotnicą.
Autko kupione po szkodzie całkowitej na probe, więc raczej szukałem 626, jako że miałem do tego masę części.
Oglądałem kilka egzemplarzy jednak ta mi się wizualnie spodobała, jak i zdrowy egzemplarz
Po zakupie do wymiany były:
amortyzatory przód i tył,
tuleje na wahaczach przednich,
łączniki stabilizatora tylne,
fotele przednie
felgi były do malowania
Wszystko to porobione, przy okazji wymiany amortyzatorów założone całe kolumny od probe, mazda usiadła 30mm, usunięte luzy, stuki w zawieszeniu
porobione zaprawki w lakierze,
Nadwozie GE hatchback
Silnik:
2,5 V6 KL 165 KM
Przebieg przy zakupie 230.000 kkm
Wygląd zewnętrzny:
kolor b5 wg kodu lakieru
pakiet listew ozdobnych na progach i zderzakach
halogeny fabryczne
alu felgi original
hak
Wyposażenie:
4 szyby elektryczne
elektryczne lusterka z podgrzewaniem
elektryczny szyberdach
klimatyzacja
ABS
tempomat
Audio:
założone radyjko w miejsce pustej kieszeni
w drzwiach Pioniery w miejsce fabrycznych 5x7
tweetery Magnat
tylne głośniki również włożone Pioniery
w bagażniku skrzynia z Magnatem 30cm, wzmacniacz Sony Xplod ze zwrotnicą.
Autko kupione po szkodzie całkowitej na probe, więc raczej szukałem 626, jako że miałem do tego masę części.
Oglądałem kilka egzemplarzy jednak ta mi się wizualnie spodobała, jak i zdrowy egzemplarz
Po zakupie do wymiany były:
amortyzatory przód i tył,
tuleje na wahaczach przednich,
łączniki stabilizatora tylne,
fotele przednie
felgi były do malowania
Wszystko to porobione, przy okazji wymiany amortyzatorów założone całe kolumny od probe, mazda usiadła 30mm, usunięte luzy, stuki w zawieszeniu
porobione zaprawki w lakierze,