Mazda 626 GD GT FE3N '90 coupe
Witam!
Niedawno nabyłem długo poszukiwaną Mazdę 626 GD w wersji coupe .
Dane podstawowe :
Marka : Mazda
Model : 626 Coupe GD GT 4WS
Rok : 1990
Pojemność : 2.0
Moc : 140/148 KM
Silnik : FE3N
Przebieg : 230 tyś.
Kolor : Czerwony
Wyposażenie :
– klimatyzacja
– tempomat
– elektryczne szyby
– elektryczny szyberdach
– elektryczne lusterka
– regulacja kierownicy
– 4 koła skrętne
– ABS
– wspomaganie
– centralny zamek
– radio
Do zrobienia:
– usunięcie korozji
– konserwacja podwozia
– naprawa systemu 4WS (odłączone przewody hydrauliczne przez poprzedniego właściciela)
– wymiana uszczelki pod głowicą
– poprawienie hamulców
– naprawa poszycia fotela kierowcy
– wymiana tłumika końcowego na oryginalny
– przemalowanie całego auta
– wymiana audio
– wygłuszenie wnętrza
– obniżenie zawieszenia
– demontaż haka holowniczego
– demontaż instalacji LPG
– założenie dokładki zderzaka
– założenie spoilera od mx-6
Na dzień dzisiejszy to by było tyle
Niedawno nabyłem długo poszukiwaną Mazdę 626 GD w wersji coupe .
Dane podstawowe :
Marka : Mazda
Model : 626 Coupe GD GT 4WS
Rok : 1990
Pojemność : 2.0
Moc : 140/148 KM
Silnik : FE3N
Przebieg : 230 tyś.
Kolor : Czerwony
Wyposażenie :
– klimatyzacja
– tempomat
– elektryczne szyby
– elektryczny szyberdach
– elektryczne lusterka
– regulacja kierownicy
– 4 koła skrętne
– ABS
– wspomaganie
– centralny zamek
– radio
Do zrobienia:
– usunięcie korozji
– konserwacja podwozia
– naprawa systemu 4WS (odłączone przewody hydrauliczne przez poprzedniego właściciela)
– wymiana uszczelki pod głowicą
– poprawienie hamulców
– naprawa poszycia fotela kierowcy
– wymiana tłumika końcowego na oryginalny
– przemalowanie całego auta
– wymiana audio
– wygłuszenie wnętrza
– obniżenie zawieszenia
– demontaż haka holowniczego
– demontaż instalacji LPG
– założenie dokładki zderzaka
– założenie spoilera od mx-6
Na dzień dzisiejszy to by było tyle
Ostatnio edytowano 14 lip 2015, 15:03 przez czarny1993, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
Dzięki będę chciał ją doprowadzić do jak najlepszego stanu
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
No to jest Super ze trafiła we właściwe ręce bo już się o nią martwiłem
Samochód ma jedno z najlepszych wyposażeń po prostu full wypas Wyżej było tylko elektrycznie sterowane zawieszenie. To teraz brać się za robotę i nie narzekać co będzie z pewnością trudne jak zobaczysz ile pracy będzie trzeba włożyć Ale na pewno jak już robisz wszystko w tym rodzynku to będziesz miał jedyna i niespotykana taka Mazdę.
Ja osobiście kolor bym zostawił wygląda na ładny, a ważniejsza jak na razie jest korozja i podwozie. Felgi też niczego sobie w końcu oryginalne GTki tylko je odświeżyć
To powodzenie w pracach i już się nie mogę doczekać efektów
Pozdrawiam.
Samochód ma jedno z najlepszych wyposażeń po prostu full wypas Wyżej było tylko elektrycznie sterowane zawieszenie. To teraz brać się za robotę i nie narzekać co będzie z pewnością trudne jak zobaczysz ile pracy będzie trzeba włożyć Ale na pewno jak już robisz wszystko w tym rodzynku to będziesz miał jedyna i niespotykana taka Mazdę.
Ja osobiście kolor bym zostawił wygląda na ładny, a ważniejsza jak na razie jest korozja i podwozie. Felgi też niczego sobie w końcu oryginalne GTki tylko je odświeżyć
To powodzenie w pracach i już się nie mogę doczekać efektów
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Ja osobiście kolor bym zostawił wygląda na ładny, a ważniejsza jak na razie jest korozja i podwozie. Felgi też niczego sobie w końcu oryginalne GTki tylko je odświeżyć
Lakier ma niestety sporo porobionych zaprawek i w gniotek . Korozja pokazała się przy szybie czołowej na lewym słupku . Ale chyba będę zostawiał ja w oryginalnym kolorze Na początek i tak pójdzie do roboty podłoga i zawieszenie. Nadwozie później. A co do felg to mogą być dwa komplety
Śliczna gdzie się taki egzemplarz uchował. Wstaw jeszcze jakieś zdjęcia. Wisiała na otomoto?
Zachowała się w okolicach Włocławka. Tak, była na otomoto Podobno było dużo telefonów o nią. Na moje szczęście byłem pierwszym oglądającym
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
Siema. Czekałem, aż ją pokażesz Ciesz się, że nie miałem wolnej floty, bo by stała u mnie hehe
Jak tam podłoga wygląda? Mogę podpowiedzieć kilka newralgicznych punktów podatnych na rdze jak będziesz robił, bo moja na śrubkach była u blacharza.
Jak się ta głowica trzyma, jest bardzo źle?
Oby jak najwięcej GD Coupe odratowanych!
Pozdrawiam.
Jak tam podłoga wygląda? Mogę podpowiedzieć kilka newralgicznych punktów podatnych na rdze jak będziesz robił, bo moja na śrubkach była u blacharza.
Jak się ta głowica trzyma, jest bardzo źle?
Oby jak najwięcej GD Coupe odratowanych!
Pozdrawiam.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
ciesz się, że nie miałem wolnej floty, bo by stała u mnie hehe
cieszę się że nikt mnie nie uprzedził
Jak tam podłoga wygląda?
Progi były robione podobno w tamtym roku. Nie jest idealnie ale co zrobić. Też łatano podłogę z przodu. Tak dziur nie ma, tylko w bagażniku we wnękach dolnych nie za duże dziury. Podłużnice z przodu są OK, tył już gorzej ale tragedii aż takiej nie ma Na szczęście kielichy amorów są w idealnym stanie Na wiosnę Mazda będzie rozebrana , wy spawana, zakonserwowana no i złożona
Dzięki za propozycje podpowiedzi gdzie są newralgiczne punkty W tym temacie wiem już sporo bo rozebrałem chyba z pięć Mazd GD na części i kolejne dwie w kombi czekają na rozbiórkę:P
Jak się ta głowica trzyma, jest bardzo źle?
Po każdej przejażdżce jak odkręcę korek do odpowietrzenia to przez około 10sekund wydobywa się powietrze. Nie grzeje się, w oleju nie ma płynu, ani oleju w płynie. Mierzyłem ciśnienie to ma strasznie nie równe- wahania do dwóch atmosfer
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
czarny1993 napisał(a):Tak dziur nie ma, tylko w bagażniku we wnękach dolnych nie za duże dziury.
U mnie był brak w ogóle tych wnęk, a teraz na nowo mi dziury wywaliło i już nie wiem co z tym robić. Chyba jak człowiek sam nie zrobi to nigdy nie będzie satysfakcjonująco.
Ja chyba po tym wszystkim wolałbym w silniku grzebać i całęj reszcie niż w blacharce drugi raz
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Tak to jest z tą blacharką . Osobiście wolę bawić się w rzeczach technicznych niż blacharskich
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
Piękna sztuka Gratulacje
A co do tego powierza to zobacz czy odpowietrzenie głowicy takie 2 przewodu gumowe jeden idzie do dolotu tuż przed przepustnicą a drugi wchodzi do kolektora dolotowego zobacz czy nie są zatkane
A co do tego powierza to zobacz czy odpowietrzenie głowicy takie 2 przewodu gumowe jeden idzie do dolotu tuż przed przepustnicą a drugi wchodzi do kolektora dolotowego zobacz czy nie są zatkane
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Dzięki za info . Jutro to sprawdzę
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
Spoko polecam się na przyszłość
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Czerwone podobno szybsze . Fajnie, że chcesz robić auto od dobrej strony a nie zajeździć i kupić następne. Powodzenia i wytrwałości w dążeniu do ideału.
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Bart0n napisał(a):Gdzie te zdjęcia? czemu 4WS nie działa?
Fotki zrobię i wrzucę jak będzie cieplej. Dopiero zacznę robić Mazdę jak zrobi się ciepło. Na razie stoi w garażu 4WS nie działa bo został odłączony przez poprzedniego właściciela z niewiadomych jeszcze przyczyn Mam nadzieję doprowadzić Madzię w tym roku do perfekcji
Dopisano 26 sty 2014, 09:46:
ArteK86 napisał(a):Czerwone podobno szybsze . Fajnie, że chcesz robić auto od dobrej strony a nie zajeździć i kupić następne. Powodzenia i wytrwałości w dążeniu do ideału.
Dzięki Mazdę jest ciężko zajeździć, to nie VW
Osobiście podobają mi się bardziej stare auta niż te nowe i dlatego chcę zadbać o starą Madzię. Te auta mają duszę
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
I ja się dołączę do gratulacji. I zazdrości, zwłaszcza, że też z Torunia jestem – a to oznacza, że chętnie bym kiedyś tego GT – ka na żywo obejrzał
Co do felg – nie zmieniaj, są idealne jeżeli chodzi o wzór. W ogóle według mnie auto powinno zostać w oryginale, jedynie spojlera na tylnej klapie brakuje.
Dodam też, że cena za jaką było wystawione auto (1950 PLN) – nawet jeżeli coś trzeba z nim zrobić – to okazja. Szukałem dziś GD GT i bez 1500 euro nie ma co zaczynać poszukiwań. Najlepsze są obecnie chyba w Hiszpanii, w tym jedna (nie wiem czy dalej aktualna bo ogłoszenie z sierpnia 2013) GD GT Coupe z felgą taką jak tutaj ale pięknie wypolerowaną, w bieli, ze spojlerem na klapie, 1990 rok, 115 tys km przebiegu za 1900 euro. A gdzie tu jeszcze sprowadzenie, koszt podróży... z 14 – 15 tysięcy PLN robi się jak nic. A do tego jeszcze wymiany po kupnie... ale auto idealne na trzymanie w garażu, wyjazd raz w tygodniu na spota i nie ruszanie go w zimie.
Co do felg – nie zmieniaj, są idealne jeżeli chodzi o wzór. W ogóle według mnie auto powinno zostać w oryginale, jedynie spojlera na tylnej klapie brakuje.
Dodam też, że cena za jaką było wystawione auto (1950 PLN) – nawet jeżeli coś trzeba z nim zrobić – to okazja. Szukałem dziś GD GT i bez 1500 euro nie ma co zaczynać poszukiwań. Najlepsze są obecnie chyba w Hiszpanii, w tym jedna (nie wiem czy dalej aktualna bo ogłoszenie z sierpnia 2013) GD GT Coupe z felgą taką jak tutaj ale pięknie wypolerowaną, w bieli, ze spojlerem na klapie, 1990 rok, 115 tys km przebiegu za 1900 euro. A gdzie tu jeszcze sprowadzenie, koszt podróży... z 14 – 15 tysięcy PLN robi się jak nic. A do tego jeszcze wymiany po kupnie... ale auto idealne na trzymanie w garażu, wyjazd raz w tygodniu na spota i nie ruszanie go w zimie.
-
ZdzichuZ
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości