Mazda 626 GD GT FE3N '90 coupe

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Pudzian84 » 24 mar 2014, 21:08

hahaha
Kacper wywal tą zwężkę od gazu (mikser)a zobaczysz jaki ma potencjał ten silnik :)
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez czarny1993 » 24 mar 2014, 21:17

roxygenium napisał(a):to ja szybko podjeżdżam moją i wkładamy! <diabełek>

hahaha nie da rady

Pudzian84 napisał(a):hahaha
Kacper wywal tą zwężkę od gazu (mikser)a zobaczysz jaki ma potencjał ten silnik :)

Gaz całkiem wywalam i głowica idzie w górę ;)
A potencjał to miał nawet z tym :D
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 19:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Postprzez Pudzian84 » 24 mar 2014, 22:01

To zobaczysz bez :D
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez czarny1993 » 25 mar 2014, 21:04

Pudzian84 napisał(a):To zobaczysz bez :D


To pewnie dopiero za kilka miesięcy jak Mazda będzie po malowaniu i złożeniu wszystkiego do kupy :D

Dzisiaj było pranie tylnej kanapy :D
Załączniki
WP_20140325_004.jpg
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 19:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Postprzez Pudzian84 » 25 mar 2014, 21:48

I jaki efekt ??
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez MrShaleck » 26 mar 2014, 10:55

A czym czyścicie kanapy? Można ten materiał ściągnąć jakoś fajnie i złożyć potem czy nie ma sensu się w to bawić?

Czarny, pamiętasz o czujniku dla mnie ? ;P
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2142 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez sebekle » 26 mar 2014, 19:31

do czyszczenia bez demontażu polecam różową siłę-wanisz do dywanów. wszystkie specyfiki w sprejach itp się umywają. trzeba tylko uważać żeby kontrolek nie ochlapać bo biała farba złazi a przeźroczyste robią się matowe ale tapicerka puszcza ładnie
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1048 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Szyna » 26 mar 2014, 23:26

Sam kiedyś czyściłem waniszem w płynie przy użyciu firany :D też działało
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3241 (84/141)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez czarny1993 » 27 mar 2014, 20:11

Pudzian84 napisał(a):I jaki efekt ??


Kanapa wygląda dużo lepiej :D

roxygenium napisał(a):A czym czyścicie kanapy? Można ten materiał ściągnąć jakoś fajnie i złożyć potem czy nie ma sensu się w to bawić?


Prałem waniszem. Jest sporo zabawy aby to zdemontować i później złożyć ale warto :D

Dzisiaj zacząłem czyścić podłogę i niestety nie wiem co dalej bo jest tragedia <płacze> Dopiero teraz to wszystko dobrze widać jak auto jest na boku :( Myślę nad oddaniem Madzi do piaskowania ale nie wiem co z niej zostanie...
Załączniki
WP_20140327_021.jpg
prawy próg
WP_20140327_018.jpg
podłużnica lewa z tyłu
WP_20140327_017.jpg
podłużnica lewa z tyłu
WP_20140327_004.jpg
Madzia na boku
WP_20140327_014.jpg
miejsce koła zapasowego
WP_20140327_010.jpg
lewa strona podłogi z przodu
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 19:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Postprzez MrShaleck » 27 mar 2014, 21:47

przy zapasowym miałem to samo, nie ma strachu tam, ale przy wahaczu jak masz pordzewiale to ciężko. Zależy jak bardzo chcesz się bawić... jakby co to chętnie ją odkupię:D
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2142 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez aaemek » 28 mar 2014, 22:17

model jest dziarski ale ta rdza mnie przeraża <nie powiem>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:11
Posty: 79
Skąd: Poznań
Auto: 626 V6 '96
mx-5 1.6 '04

Postprzez czarny1993 » 30 mar 2014, 14:15

aaemek napisał(a):model jest dziarski ale ta rdza mnie przeraża <nie powiem>


Niestety mnie też ta rdza przeraża i dlatego auto idzie na dzień dzisiejszy na bok i pracę z karoserią zostają tak jak jest...

roxygenium napisał(a): Zależy jak bardzo chcesz się bawić... jakby co to chętnie ją odkupię:D


Dzięki za propozycję ale Mazdy nie sprzedam :)

Zastanawiam się nad swapem silnika i 4ws do 626 GD kombi bo mam zdrową karoserię :D
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 19:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Postprzez MrShaleck » 30 mar 2014, 14:18

czarny1993 napisał(a):Dzięki za propozycję ale Mazdy nie sprzedam

Zastanawiam się nad swapem silnika i 4ws do 626 GD kombi bo mam zdrową karoserię


O i to jest to co ja lubię. Sleeper-Kombi civic killer :D
Dorzucisz turbawke i mało co podjedzie :P

https://www.youtube.com/watch?v=t4zH87YK4Tg


Sam myślałem o 626 w Kombi, ale dieselek jak już.
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2142 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez czarny1993 » 30 mar 2014, 14:22

roxygenium napisał(a):O i to jest to co ja lubię. Sleeper-Kombi civic killer :D
Dorzucisz turbawke i mało co podjedzie :P

https://www.youtube.com/watch?v=t4zH87YK4Tg


Sam myślałem o 626 w Kombi, ale dieselek jak już.


O tym właśnie myślę :D A mam Kombi w dieslu ale silnik padł i jest goła i wesoła jeżeli chodzi o wyposażenie ale blachę ma zdrową :)
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 19:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Postprzez ArteK » 30 mar 2014, 19:47

Szkoda jej...
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke

Mazda 626 GD – Biała Dama
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2013, 18:50
Posty: 512 (22/10)
Skąd: SX
Auto: Mazda 626 GD '91 FE4

Postprzez czarny1993 » 30 cze 2014, 13:19

ArteK86 napisał(a):Szkoda jej...


Nie poddaję się :D

Okazało się że głowica jest pęknięta, a nie uszczelka pod głowicą :( A buda została oddana na piaskowanie :D
Załączniki
WP_20140530_003.jpg
Słabo widać pękniecie
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 19:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Postprzez czarny1993 » 14 wrz 2014, 12:11

Cześć!
Długo mnie tutaj nie było...
Niestety karoseria nie nadawała się do naprawy <płacze> . Więc zacząłem szukać nowej karoserii. Znalazłem w okolicach Zgorzelca (400 km w jedną stronę), sprzedający przez tel. mówił, że blacharka jest ok więc pojechałem po nią. Po dojechaniu na miejsce od razu zauważyłem, że przód jest wycięty o czym nie było nic wspomniane przez tel. Gdy spytałem się co to jest odpowiedziano mi: "miałem na to klienta ale nie wziął tego więc dam panu tą części i sobie pan to pospawa". Najchętniej bym tego nie kupił ale pomyślałem, że może coś z tego wyjdzie no i kupiłem. Mazda została kompletnie rozebrana i oddana na piaskowanie. Na dzień dzisiejszy czeka w garażu na dalsze pracę. Z silnikiem jeszcze nic nie robiłem bo nie mogę znaleźć głowicy :(
Załączniki
WP_20140805_004.jpg
WP_20140805_003.jpg
WP_20140805_001.jpg
Po piaskowaniu
WP_20140530_010.jpg
WP_20140530_009.jpg
WP_20140530_007.jpg
WP_20140530_006.jpg
Przygotowana do piaskowania
WP_20140525_004.jpg
WP_20140525_003.jpg
WP_20140525_002.jpg
WP_20140525_001.jpg
Mazda zaraz po przywiezieniu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 19:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Postprzez Szyna » 14 wrz 2014, 16:24

Grubo :) To teraz przyda Ci się worek pieniędzy i bardzoooo dużo determinacji i zaparcia :D Bo pewnie nie raz będziesz przechodził załamanie nerwowe i finansowe :P
Ale mimo wszystko powodzenia i na pewno drugiej takiej na forum nie będzie ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3241 (84/141)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pudzian84 » 16 lis 2014, 08:41

Siema i jak tam praca przy bolidzie ;)
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 23:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez czarny1993 » 19 gru 2014, 22:10

Siema wszystkim po długiej przerwie :)

Z karoserią nic nie robiłem, ponieważ brak czasu. Na dzień dzisiejszy się cieszę z tego, że nie inwestowałem więcej w tą budę bo nie wiadomo jak by to wszystko wyszło...
Po długim namyślę zaryzykowałem jechać ponad 400 km na Śląsk aby obejrzeć kolejną Mazdę. Na miejscu okazało się, że jest po lekkim gradobiciu (najgorzej z dachem). Za to podwozie w bardzo dobrym stanie w porównaniu do trzech poprzednich co już mam.
I kupiłem już czwartą GD w coupe w tym roku :D Teraz tylko zrobić silnik i wszystko poskładać :D
Załączniki
DSC_0066.jpg
Nowy nabytek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 19:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy