Mazda 626 GD RF7 '91r 2.0D sedan

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez MrShaleck » 25 maja 2015, 23:02

google maps, Dania, jakieś fajne strasse i pyk :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2520 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Payorez » 3 cze 2015, 00:17

Myślicie, że fotka z radaru nada się na konkurs fotograficzny "Mazda w ruchu" :D? <glupek2> hahaha <lol>


Zapomniałem napisać. Co do mojej kolizji Transitem. Bus naprawiony, zrobiona przy okazji cała blacharka ( nadkola, progi, drzwi, podłoga) wszystko pomalowane w kolor. A z OC jeszcze ~2k zostało + może jakieś odszkodowanie dojdzie dla mnie, bo tamte fundusze to ojca :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez risto77 » 3 cze 2015, 06:28

Payorez napisał(a):Myślicie, że fotka z radaru nada się na konkurs fotograficzny "Mazda w ruchu" :D? <glupek2> ha


pierwsze miejsce murowane <spoko>
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Payorez » 5 cze 2015, 16:53

Czy ktoś wie jak przekręcić licznik analogowy? Przyszedł mi licznik z obrotomierzem od Czarnego, ale ma 25 tyś mniej niż mój nakręcone i chce to wyrównać, tylko żeby go nie uszkodzić :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Szyna » 6 cze 2015, 10:07

jak nie siła to młotkiem :P Ja swojego pchałem na siłe jak mi się zatrzymał przy 180 i w końcu przeskoczyło xD
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Payorez » 7 cze 2015, 01:55

poczytałem, popytałem i chyba go jednak zostawię na tym przebiegu co jest.. ja i tak będę wiedział ile "ma" km przejechane, a może w przyszłości się szarpnę z przekręceniem. Albo jak ten z obrotomierzem będzie działał bez zarzutów, to przetestuje kręcenie na starym liczniku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez MrShaleck » 7 cze 2015, 06:06

auto na podnosnik, cegła na gaz i trochw paliwa :D
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2520 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez sebekle » 7 cze 2015, 10:59

linkę ze skrzyni wyciągnąć i wiertarka do tego
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Szyna » 8 cze 2015, 22:46

Chyba za bardzo czasochłonne :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Payorez » 9 cze 2015, 14:50

25 tyś. km przy 200km/h bym ze 120 godzin nakręcał :p to by się tryby w liczniku stopiły ;D zostawię jak jest. Ja będę widział ile jest km. A jak bym kieeeedyś sprzedał, to ten temat na forum potwierdzi stan auta oraz inwestycje w nie :D

ps. malowanie wycieraczek
oczywiście: papier –>nitro –>podkład –>czarny mat

626 dach.JPG
po lekkim oczyszczeniu

2 male.jpg
malowanie podkładem

3 male.jpg
potem czarny mat

mat.jpg
i efekt końcowy


Dopisano 9 cze 2015, 20:21:

Panowie need help, przecieka mi podszybie od pasażera.. co i jak zrobić, żeby to naprawić?






10.06.2015r

byłem dzisiaj ustawić światła, okazało się, że były ustawione w stylu "jedno oko na maroko...", przy okazji sprawdzenie zawieszenia. amorki przód ~75%, amorki tył ~85% ( najechane z 5 tysi na nich), zero luzu w u. kierowniczym. Hamulce przód 2% różnicy, tył 4%. Ręczny raz nie łapie na lewe koło, facet mówił, że to pewnie od tego, że go nie używam... i ma racje :D Teraz tylko kupić nowe opony ( kupie 2 na przód, bo tył jest w wystarczającym stanie) i zrobić zbieżność. Heble niby dobre, a mechanik mówił, że tylne bębny to już chyba od nowości są.. a nowych nie mogę znaleźć. Niedawno na allegro byly za 280zł. A tak to każdy sklep ma, że pasuje do 2.0D ale są na 5 śrub... nie pali się. Zauważyłem, że rolka od vaku pompy wypluwa smar.. pewnie będzie do wymiany niedługo.. Ogólnie mam bicie na kole pasowym, mechanik mówił, że to chyba od alternatora, ale jak patrze na koło od wału, to ono się lekko chybocze. to samo wrażenie z przeciwległum kołem od wałka rozrządku napędzającego wspomaganie i vaku pompe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Payorez » 5 lip 2015, 16:50

Miałem zwarcie instalacji elektrycznej. Podczas jazdy nagle włączył się rozrusznik, potem popaliły się przewody i trzy bezpieczniki..między innymi od elektromagnesu na pompie. Mechanik powiedział, że miałem dużo szczęścia, że się auto nie zapaliło, bo jak go odpalił to szły iskry jak przy spawaniu <glupek2> 150zł naprawa i wszystko wróciło do normy!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Pudzian84 » 5 lip 2015, 22:03

Tak to jests z naszymi leciwymi maszynkami ☺
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez Payorez » 28 lip 2015, 21:40

Z ostatnich pierdołek, to wpadły dwie opony na przód nowe ofc. zbieżność na 4 łapy 300zł... ponieważ zapieczone były 3 z 4 drążków i ogólnie robili 3 pomiary... ale w końcu to zrobili..

W silniku od dmuchawy skończyły się szczotki w taki sposób, że komutator rozerwał sprężynkę, która dociskała te szczotki. W silniku pół kg syfu i pyłu. Wszystko wyczyściłem, szczotki znajomy z serwisu elektro narzędzi mi zamówił na wymiar, a teraz poluje na sprężynkę ( może nawet z długopisu będzie pasowała).

Ostatnio znalazłem w mieście "kanał", wjechałem obejrzeć podłogę i stwierdzam, że jest lepiej niż sądziłem :D Jedyne zastrzeżenia to skorodowana belka tylna i wahacze tylne już wyglądają na mega stare.

Ale nie licząc tego to madzia w końcu jest w pełni sprawna, prawie jak z salonu nie licząc tych 325 tysi km, czy tam pół miliona ;D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez przemek130 » 31 lip 2015, 15:33

Powiedz ile wytrzymają tak pomalowane ramiona? U mnie po zimie się poddały. Teraz planuje proszkowo pomalować.
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2013, 11:18
Posty: 49
Skąd: Kielce/Gdańsk
Auto: Mazda 626 GE 2.0 FS

Postprzez Payorez » 1 sie 2015, 15:30

No ja to zrobiłem zgodnie ze sztuką malowania :D, czyli papier ścierny –> odtłuszczanie –> podkład –> lekko papier ścierny 1200 –> dwie/trzy warstwy czarnego matu.
Wątpię, że to odpadnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Szyna » 1 sie 2015, 22:56

Daje rok :P Ja też malowałem z miesiąc temu, jestem ciekaw jak długo da rade ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Payorez » 2 sie 2015, 22:51

czemu niby :D? jakoś z auta lakiery nie odpadają, a ludzie też tym malują.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez przemek130 » 3 sie 2015, 21:01

Wycieraczki są bardziej narażone na mocne uderzenia kamieni, owadów czy deszczu i dlatego mniej wytrzymują. Teraz się wkurzyłem kupiłem hameraita matowego i pędzlem pomalowałem. Ma wytrzymać do wiosny ;)
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2013, 11:18
Posty: 49
Skąd: Kielce/Gdańsk
Auto: Mazda 626 GE 2.0 FS

Postprzez Payorez » 16 sie 2015, 17:37

ostatnio w końcu zacząłem polerować madzię sprzętem od kolegi brata
Maszyna orbitalna + trzy gradacje past 3M oraz odpowiednie do nich gąbki. Efekt zadowalający, lakier odświeżony. Nie ma już słoneczek i odzyskał swój kolor i blask. Grubsze ryski zostały ponieważ, nie chcę aż tak mocno robić korekty, żeby jeszcze troche klaru zostało na przyszłość do przepolerowania.

Dopiero połowa auta zrobiona, jeszcze został dach oraz jedna strona.
Załączniki
poler1.jpg
pol2.jpg
pole3.jpg
widoczna linia polery od taśmy, dach nie był jeszcze ruszany i na nim widać rozmycie (słoneczka)
pole4.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Emmett » 16 sie 2015, 21:09

Wygląda całkiem nieźle. Wrzuć fotki całości jak skończysz :) Nakładasz jakiś wosk?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2014, 00:26
Posty: 135
Skąd: Poznań
Auto: Ford Orion mk2 1.6 Diesel "Giovanni"

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy