Mazda MX-6 GE FS 94
1, 2
Witam chciałbym wam zaprezentować swoja Mazdę Mx 6 silnik 2.0 FS 115KM rocznik 94, przebieg przy zakupie był coś koło 225 tyś , w tej chwili ma 232tyś i cały czas rośnie , auto posiadam od wakacji 2013 roku , i od czasu kupna nie mogę na nie narzekać . Wychodzi na nadkolu parę pęcherzy ale to norma jak na taki wiek auta . Środek jest ładnie utrzymany jedynie mały minus , na szyciu kierowcy trochę zaczyna się pruć , w najbliższej chwili muszę podjechać do tapicera może mu się uda coś z tym zrobić .
Wyposażenie jak jest to
– Abs
– szyby elektryczne
– lusterka elektryczne
_ szyberdach elektryczny
– centralny zamek z kluczyka
– elektryczna regulacja świateł
– poduszka powietrzna
– immobiliser ale odłączyłem bo był dość uciążliwy
i to chyba było by na tyle
Co było zrobione po zakupie :
sworzeń na wahaczu przednim
przednie hamulce , wszystkie końcówki , drążki oraz wszystkie gumy
i teraz nie dawno wymieniony prawy tylny zacisk oraz klocki
teraz czas na zmianę oleju oraz filtrów .
W planach może nie w najbliższym okresie
ale planuje swap na 2.2T albo 2.5 V6
trochę obniżyć (wymiana samych sprężyn póki co )
i zakup dystansów do tylnych kół , i wyciąć katalizator i wspawać strumienice albo zrobić przelot
oraz spróbować spolerować rysę praktycznie na całej długości samochodu
Do auta na lato mam 17 calowe felgi z oponami 215/45 R17 , zimowe 185/60 R14
Niestety zdjęć po zakupie nie mam , obecne zdjęcia jak już jest na zimówkach
Zdjęcia poniżej w linku :
https://plus.google.com/u/0/photos/1025 ... 6521807825
Wyposażenie jak jest to
– Abs
– szyby elektryczne
– lusterka elektryczne
_ szyberdach elektryczny
– centralny zamek z kluczyka
– elektryczna regulacja świateł
– poduszka powietrzna
– immobiliser ale odłączyłem bo był dość uciążliwy
i to chyba było by na tyle
Co było zrobione po zakupie :
sworzeń na wahaczu przednim
przednie hamulce , wszystkie końcówki , drążki oraz wszystkie gumy
i teraz nie dawno wymieniony prawy tylny zacisk oraz klocki
teraz czas na zmianę oleju oraz filtrów .
W planach może nie w najbliższym okresie
ale planuje swap na 2.2T albo 2.5 V6
trochę obniżyć (wymiana samych sprężyn póki co )
i zakup dystansów do tylnych kół , i wyciąć katalizator i wspawać strumienice albo zrobić przelot
oraz spróbować spolerować rysę praktycznie na całej długości samochodu
Do auta na lato mam 17 calowe felgi z oponami 215/45 R17 , zimowe 185/60 R14
Niestety zdjęć po zakupie nie mam , obecne zdjęcia jak już jest na zimówkach
Zdjęcia poniżej w linku :
https://plus.google.com/u/0/photos/1025 ... 6521807825
Ostatnio edytowano 19 sty 2014, 13:46 przez dawid152020, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
Popraw fotki tak, aby się wyświetlały bezpośrednio w wątku.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Ładny Emix
Halogeny dokup od razu wygląd z przodu się poprawi
Podobnie pomalowana do mojej:)
Halogeny dokup od razu wygląd z przodu się poprawi
Podobnie pomalowana do mojej:)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Witamy! Rzeczywiście jakbym już gdzieś to auto widział bezawaryjności
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
krz5yn napisał(a):Rzeczywiście jakbym już gdzieś to auto widział
Ciekawe gdzie
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Bounty napisał(a):Ładny Emix
Halogeny dokup od razu wygląd z przodu się poprawi
Podobnie pomalowana do mojej:)
Popieram. 100% lepiej wygląda z halogenami
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Halogeny żółte A z tyłu dwururka, a nie takie coś.
Zrobiła się moda na srebrnego mx z czarnym dachem
Zrobiła się moda na srebrnego mx z czarnym dachem
Buuu... Mazdy już nie ma...
MX6-CZARNY napisał(a):Halogeny żółte
Koniecznie
MX6-CZARNY napisał(a):Zrobiła się moda na srebrnego mx z czarnym dachem
Hmm tylko dwa są z tego co mi wiadomo :d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Za halogenami się rozglądam , co do wydechu to każdy ma inny gust .
Powiem wam , ze jak ktoś wcześniej nie znał tego modelu to każdy do mnie o cabrio hehe
Powiem wam , ze jak ktoś wcześniej nie znał tego modelu to każdy do mnie o cabrio hehe
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
Swapa nie zrobisz jak zrobią Ci wycenę.
Halogeny mogą być żółte ale z wersji USA albo JPN, europejskie z ramkami są [tiiit]
Zadbaj o układ chłodniczy, MUSI być sprawny.
Porozglądaj się za lotką na bagażnik. Bez niej jakoś tak łyso
Na Twoim miejscu zrobiłbym na wiosnę kompletna inspekcje kabiny. Fotele, kanapę, boczki, podłogę, podsufitkę wymontować, poszukać na 100% istniejących ognisk rdzy i sie nimi zająć. Masz spokoj na lata, to auto nie rdzewieje i nie gnije. A przy okazji porządnie posprzątać po ~20 latach
Powodzenia i niech sie dobrze jezdzi
Halogeny mogą być żółte ale z wersji USA albo JPN, europejskie z ramkami są [tiiit]
Zadbaj o układ chłodniczy, MUSI być sprawny.
Porozglądaj się za lotką na bagażnik. Bez niej jakoś tak łyso
Na Twoim miejscu zrobiłbym na wiosnę kompletna inspekcje kabiny. Fotele, kanapę, boczki, podłogę, podsufitkę wymontować, poszukać na 100% istniejących ognisk rdzy i sie nimi zająć. Masz spokoj na lata, to auto nie rdzewieje i nie gnije. A przy okazji porządnie posprzątać po ~20 latach
Powodzenia i niech sie dobrze jezdzi
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
JKK napisał(a):Porozglądaj się za lotką na bagażnik. Bez niej jakoś tak łyso
Zgadzam się
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Swap to kwestia kasy lub umiejętności – do zrobienia o ile bardzo tego będziesz chciał. Sporo jednak elementów będziesz potrzebował. Taniej było od razu kupić 2,5.
Te auta, zwłaszcza po nieumiejętnych naprawach, rdzewieją jak każde inne. Mazda ze świetnej blacharki nie słynie, jak większość japończyków.
Z tego co mi się wydaje, to halogeny USDM nie pasują do zderzaka EU i JDM (odwrotnie również). Wymienne są na pewno EU i JDM.
Te auta, zwłaszcza po nieumiejętnych naprawach, rdzewieją jak każde inne. Mazda ze świetnej blacharki nie słynie, jak większość japończyków.
Z tego co mi się wydaje, to halogeny USDM nie pasują do zderzaka EU i JDM (odwrotnie również). Wymienne są na pewno EU i JDM.
onyx napisał(a):Z tego co mi się wydaje, to halogeny USDM nie pasują do zderzaka EU i JDM (odwrotnie również). Wymienne są na pewno EU i JDM.
Tez mi się tak wydaje, był temat na forum w którym były podawane nawet wymiary..
USDM sa większe..
Z chęcią bym przygarnął JDMowe, ale placic ok 200 dolcow nie zamierzam, ma ktos na sprzedaz tansze?
Jeśli szukasz halogeny, to mam chyba jeszcze komplet z ramkami do odmalowania. Jak coś to PW.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Onyx, nie pasują?
viewtopic.php?f=314&t=118097&start=320
u mnie pięknie pasują USA do zderzaka Euro.
A co do blachy to krazy opowiesc, ze Mx6 robione do 1994r maja bardzo dobra blache. I u mnie, po gruntownej inspekcji blacharskiej, potwierdziło się.
Co do swapa. Kupujesz silnik jak kota w worku. Nie wiesz kiedy zacznie sie cos powaznie pieprzyc. A w 2,5 lubi sie pieprzyc i to kaskadowo. Wiec remont. Sprawa bardzo kosztowna.
Nie polecam, taniej Ci wyjdzie kupic nowy samochod z v6 na pokladzie. Powodzenia w poszukiwaniu dobrej sztuki.
viewtopic.php?f=314&t=118097&start=320
u mnie pięknie pasują USA do zderzaka Euro.
A co do blachy to krazy opowiesc, ze Mx6 robione do 1994r maja bardzo dobra blache. I u mnie, po gruntownej inspekcji blacharskiej, potwierdziło się.
Co do swapa. Kupujesz silnik jak kota w worku. Nie wiesz kiedy zacznie sie cos powaznie pieprzyc. A w 2,5 lubi sie pieprzyc i to kaskadowo. Wiec remont. Sprawa bardzo kosztowna.
Nie polecam, taniej Ci wyjdzie kupic nowy samochod z v6 na pokladzie. Powodzenia w poszukiwaniu dobrej sztuki.
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Co do tego swapa to nie jest to powiedziane na 100 % , są takie plany a nie wiadomo jak wyjdzie , z halogenami na pewno będzie lepiej wyglądać , jakieś tam prace miedzy innymi pranie tapicerki , plus wygłuszenia to dopiero na wiosnę , szczerze powiem , że mi bardziej się bez lotki podoba , no ale o gustach i guścikach nie będziemy dyskutować . A co do niektórych wypowiedzi , że taniej by było kupić odrazu 2.5 V6 , powiem wam , że mxa kupiłem całkiem przez przypadek , i jakoś nie przyszło mi odrazu do głowy ze to 2.0 będzie słabe ( bo jak do każdej mocy człowiek się przyzwyczaja i ciągle mu mało)
- Od: 26 paź 2013, 14:01
- Posty: 48
- Auto: Mazda MX-6
2.016V
JKK napisał(a):u mnie pięknie pasują USA do zderzaka Euro
Pięknie leżą
Dominator napisał(a):Z chęcią bym przygarnął JDMowe, ale placic ok 200 dolcow nie zamierzam, ma ktos na sprzedaz tansze?
No niestety, ale jdm to droga sprawa ostatnio lampy przednie jdm za 900 zl ktoś sprzedawał
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości