Dzięki za Wasze opinie.
Trochę sprostuję. Mazda ma pneumatyczne zawieszenie. Ustawienie, które widać na fotkach nie pozwala normalnie poruszać się po polskich drogach. Dlatego podczas jazdy auto jest wyższe. Co do komfortu to uwierzcie mi, że jest bardzo komfortowo w porównaniu na przykład do zestawienia amor + obniżające sprężyny. Im niżej auto jest tym większy komfort(mniej powietrza w poduszkach). Na tor akurat żaden z zestawów zawieszeń, które były zainstalowane się nie nadaje.
Złote felgi także niedługo wrócą na auto, muszę jednak ogarnąć parę kwestii żeby dobrze leżały.
Co do oryginału i prac przy aucie – mam je prawie 7 lat, wiem ile zrobiłem, wiem ile jeszcze do zrobienia. Nie zawsze mam czas czy możliwość żeby wrzucić jakieś materiały. Odnośnie dbania o auto to skupiam się w tej chwili na spodzie. Zewnętrzna strona musi trochę poczekać. Mazda robi rocznie około 1000km.
Auto klasykiem nie jest, może kiedyś będzie. Chociaż w Polsce i tak wszyscy wolą Mercedesy, Audi, VW albo Skyline'y.
Jeśli o modyfikacje chodzi, auto jest w pełnym oryginale, pomijając zawieszenie.
Popieram Adoz'a, lubię mieć coś innego niż wszyscy
.
Zapraszam Was oczywiście do dalszego śledzenia postępów i wyrażania własnego zdania