Mazda 626 GE '94 FP-> KL-ZE
sporo zostało zrobione, ale sporo jest jeszcze do zrobienia, najważniejsze, że notujesz progres, nie regres
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Maliniak napisał(a):Aaa takie buty, pytałes sie kolesia na czym polega ta regeneracja wieloklinu?
Nie byłbym sobą gdybym nie zapytał
Sytuacja wygląda tak: cześć półosi tej od strony skrzyni oraz przegub wewnętrzny a konkretniej fragmenty z wielowypustami zostają ucięte. w miejsce uciętej półosi wstawiany jest wałek z nowym wielowypustem i na całość nasuwana jest tuleja- redukcja i całość obspawana i utwardzona cieplnie. Podobnie jest w przypadku wieloklina w przegubie- wstawia się tuleję z nowym wieloklinem spawa z pozostałością daje nakładkę – redukcję , ponownie spawa i utwardza cieplnie, całość jest trochę grubsza niż ORI ale to chyba wiadome jak za taki zabieg to uważam że i tak przyzwoicie cenowo to wygląda.
Dodam że pan Rysio jest bardzo rzeczowy i wie o czym mówi, a także szanuje klienta
Mati mam jeszcze kilka koncepcji, narazie walczę z chorobą chociaż i teraz nie próżnuje bo rozebrałem sterownik centralnego i będę go adaptował do 626
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Wszystko obrabiane na tokarkach to i bicia nie będzie.
Dobra koniec OT
Dobra koniec OT
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Up.
Ostatnio trochę dłubane było:
– strzał gazu wymógł wymianę przepływomierza
– ochłodzenie uśmierciło akumulator- padło na Centrę Futurę
– wymieniłem pasek od wspomy po ćwierkał
– dzisiaj wpadła nagrzewnica od Maliniaka i w końcu czuć ciepło wymiana zajęła mi bagatela 4 godziny z myciem plastików itp.
– usunąłem moduł po radiotelefonie
– wymieniłem świeczki filtry i oleum- tym razem Denso i Liqui Molly 10W40 z MOSO2
– dotarły nowe Yoko na przód
– no i zapomniałbym zostały zregenerowane jakiś czas temu tylne zaciski.
Załączam fotki:
Ostatnio trochę dłubane było:
– strzał gazu wymógł wymianę przepływomierza
– ochłodzenie uśmierciło akumulator- padło na Centrę Futurę
– wymieniłem pasek od wspomy po ćwierkał
– dzisiaj wpadła nagrzewnica od Maliniaka i w końcu czuć ciepło wymiana zajęła mi bagatela 4 godziny z myciem plastików itp.
– usunąłem moduł po radiotelefonie
– wymieniłem świeczki filtry i oleum- tym razem Denso i Liqui Molly 10W40 z MOSO2
– dotarły nowe Yoko na przód
– no i zapomniałbym zostały zregenerowane jakiś czas temu tylne zaciski.
Załączam fotki:
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
No i po ponad rocznej bezszkodowej jeździe wczoraj Mazdzie przytrafiło się małe kuku...
Na stojącą na parkingu Mazdę najechała Pani i przetarła tylny zderzak. Jednak przywróciła mi wiarę w uczciwość ludzi bo zostawiła za szybą wizytówkę. Po rozmowie telefonicznej okazało się że pracuje w sąsiedniej firmie i umówiliśmy się na spotkanie w celu załatwienia formalności.
Uszkodzenie niewielkie, jednak cieszę się że wcześniej nie lakierowałem zderzaka który był w planach z racji odprysków. Jest co prawda niewielkie pęknięcie ale da się to naprawić bez wymiany elementu, za sumę na którą się umówiliśmy. Pani w swoim Fiacie Bravo ma przerysowany i wgnieciony bok i drzwi. Także stwierdzam że auto ma naprawdę mocne plastiki
Swoją drogą na ten sezon szykuje się kilka zmian, wbrew wcześniejszym zapewnieniom będzie trochę modyfikacji i napraw bieżących, mianowicie:
– koła idą do sprawdzenia krzywizn i do piaskowania a potem kolor- W tym miejscu prosze o jakieś sugestie i VT np. czarne, białe, grafitowe i metalgun
– szukamy oponek na lato 215/45/R17
– robimy hamulce przód na nowych gratach bo toczenie tarcz nie przyniosło oczekiwanego rezultatu i po 10 tysiącach jest bicie...
– robimy zawieszenie, tuleje, gumy łączniki, amortyzatory tył i sprężyny
– końcówka wydechu INOX
– halogeny przód
– kable WN, palec i kopułka
– dokończenie stylizacji wnętrza
– dokończenie elektryki szyb i lusterek
– prawdopodobnie zmiana gazu na sekwencję, bądź poszukiwania dobrego gazownika który tą ustawi i wyreguluje jak należy bo już uśmierciłem drugi przepływomierz...Obawiam się że w Lublinie takowego nie znajdę
– konserwacja podwozia i poprawki lakiernicze
– prawdopodobnie także malowanie pokrywy zaworów , wymiana uszczelki pod pokrywą, malowanie miski olejowej
– montaż klimatyzacji oczekującej na swoją kolej
I chyba tyle...
Na stojącą na parkingu Mazdę najechała Pani i przetarła tylny zderzak. Jednak przywróciła mi wiarę w uczciwość ludzi bo zostawiła za szybą wizytówkę. Po rozmowie telefonicznej okazało się że pracuje w sąsiedniej firmie i umówiliśmy się na spotkanie w celu załatwienia formalności.
Uszkodzenie niewielkie, jednak cieszę się że wcześniej nie lakierowałem zderzaka który był w planach z racji odprysków. Jest co prawda niewielkie pęknięcie ale da się to naprawić bez wymiany elementu, za sumę na którą się umówiliśmy. Pani w swoim Fiacie Bravo ma przerysowany i wgnieciony bok i drzwi. Także stwierdzam że auto ma naprawdę mocne plastiki
Swoją drogą na ten sezon szykuje się kilka zmian, wbrew wcześniejszym zapewnieniom będzie trochę modyfikacji i napraw bieżących, mianowicie:
– koła idą do sprawdzenia krzywizn i do piaskowania a potem kolor- W tym miejscu prosze o jakieś sugestie i VT np. czarne, białe, grafitowe i metalgun
– szukamy oponek na lato 215/45/R17
– robimy hamulce przód na nowych gratach bo toczenie tarcz nie przyniosło oczekiwanego rezultatu i po 10 tysiącach jest bicie...
– robimy zawieszenie, tuleje, gumy łączniki, amortyzatory tył i sprężyny
– końcówka wydechu INOX
– halogeny przód
– kable WN, palec i kopułka
– dokończenie stylizacji wnętrza
– dokończenie elektryki szyb i lusterek
– prawdopodobnie zmiana gazu na sekwencję, bądź poszukiwania dobrego gazownika który tą ustawi i wyreguluje jak należy bo już uśmierciłem drugi przepływomierz...Obawiam się że w Lublinie takowego nie znajdę
– konserwacja podwozia i poprawki lakiernicze
– prawdopodobnie także malowanie pokrywy zaworów , wymiana uszczelki pod pokrywą, malowanie miski olejowej
– montaż klimatyzacji oczekującej na swoją kolej
I chyba tyle...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Masz rację, mocne te zderzaki, jak przetarłem sprintera 2 lata temu, to miałem tylko przetarcie, w nim natomiast odpadła lampa, grill i zderzak
Jeśli chcesz to pomogę Ci nieco będąc w polsce na te 2-3 tygodnie.
Jeśli chcesz to pomogę Ci nieco będąc w polsce na te 2-3 tygodnie.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Mała aktualizacja stanu na dzień dzisiejszy.
Od czwartku trochę zmian
Od czwartku trochę zmian
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Raczej nic więcej z elementów zewnętrznych nie będzie narazie malowane.
Może niedługo pokrywa zaworów, też w biały pójdzie
Może niedługo pokrywa zaworów, też w biały pójdzie
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Długo obiecywana aktualizacja i spore zmiany/
Uległem namowom i zglebiłem "czerwoną"
Ogólnie rzecz biorąc jest tak jak chciałem jednak lewy tył delikatnie obciera o nadkole na głębszych dołkach i chyba będę musiał się posiłkować gumą usztywniającą pomiędzy zwoje sprężyn, 0,7cm wystarczy aby uniknąć obcierki
Na tył wpadły nowe amortyzatory odboje i mocowania , sprężyny Eibach podobno -40 mm ale koza siadła conajmniej 70mm, i w końcu zawitała końcówka wydechu WM.
Uległem namowom i zglebiłem "czerwoną"
Ogólnie rzecz biorąc jest tak jak chciałem jednak lewy tył delikatnie obciera o nadkole na głębszych dołkach i chyba będę musiał się posiłkować gumą usztywniającą pomiędzy zwoje sprężyn, 0,7cm wystarczy aby uniknąć obcierki
Na tył wpadły nowe amortyzatory odboje i mocowania , sprężyny Eibach podobno -40 mm ale koza siadła conajmniej 70mm, i w końcu zawitała końcówka wydechu WM.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Bardzo ładnie wygląda
Tylko ta antena trochę kiepsko pasuje Nigdy mi się w GE nie podobały anteny w tych miejscach.
Tylko ta antena trochę kiepsko pasuje Nigdy mi się w GE nie podobały anteny w tych miejscach.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Jest kosa Wydaje Ci sie Piotrze ,ze siadla tyle Jakbys zmierzyl przed i po , to widzialbys ze siadla 4cm
Polerka byla
Polerka byla
Ostatnio edytowano 1 maja 2015, 16:42 przez rafał88, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No ładnie się prezentuje ile w ogole zaplaciles za eibachy? Szczerze to mi sie wydaje ze on usiadl z 3-4cm a nie 7
Dzięki za dobre opinie, staram się jak mogę
Co do antenki to zawsze można schować, chyba że o CB chodzi
Eibachy dostałem w prezencie a jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, powiem krótko LOW &SLOW, czuć każda najmniejszą nierówność ale w zakrętach trzyma się jak przyklejona, przestała tańczyć jak taczka z żaglem i nie jest nadsterowna tak jak do tej pory i o to chodziło.
Co do tego jak siadła mam porównanie, ponieważ w zeszłym roku jak mierzyłem było 10cm prześwitu a z tyłu jakieś 9,5cm dlatego też jestem bardzo zdziwiony tym wynikiem, możliwe że te sprężyny są -60mm
Nie wiem i nie zagłębiam się w to, ważne że jeździ jak należy.
Włożyłem wkładki między zwoje z tyłu i przestało obcierać
Co do polerki to tak jak ktoś zauważył autko zostało solidnie wypolerowane i nawoskowane, ale lakier akrylowy tym bardziej czerwony jest trudny do utrzymania w dobrej kondycji i blasku, strasznie płowieje
Tak jak Maliniak wspomniałeś, skompletuję pakiet, halogeny i tylną lotkę ze stopem w kolor i autko jest powiedzmy dopracowane wizualnie tak jakbym chciał
Jak tak patrzę na zdjęcia tej 626 to mam złudne wrażenie że jest to MX6 którego zawsze chciałem mieć
Co do antenki to zawsze można schować, chyba że o CB chodzi
Eibachy dostałem w prezencie a jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, powiem krótko LOW &SLOW, czuć każda najmniejszą nierówność ale w zakrętach trzyma się jak przyklejona, przestała tańczyć jak taczka z żaglem i nie jest nadsterowna tak jak do tej pory i o to chodziło.
Co do tego jak siadła mam porównanie, ponieważ w zeszłym roku jak mierzyłem było 10cm prześwitu a z tyłu jakieś 9,5cm dlatego też jestem bardzo zdziwiony tym wynikiem, możliwe że te sprężyny są -60mm
Nie wiem i nie zagłębiam się w to, ważne że jeździ jak należy.
Włożyłem wkładki między zwoje z tyłu i przestało obcierać
Co do polerki to tak jak ktoś zauważył autko zostało solidnie wypolerowane i nawoskowane, ale lakier akrylowy tym bardziej czerwony jest trudny do utrzymania w dobrej kondycji i blasku, strasznie płowieje
Tak jak Maliniak wspomniałeś, skompletuję pakiet, halogeny i tylną lotkę ze stopem w kolor i autko jest powiedzmy dopracowane wizualnie tak jakbym chciał
Jak tak patrzę na zdjęcia tej 626 to mam złudne wrażenie że jest to MX6 którego zawsze chciałem mieć
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości