Mazda 626 GE '94 FP-> KL-ZE

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez DamianoV6 » 17 lip 2017, 20:29

projekt usiadł w miejscu..brak chęci i motywacji do prac u Piotra. Za dużo kasy za mało kuni :D
hehe oczywiście Piotr ma dużo pracy ostatnio i nie ma czasu na pielęgnacje węgielka :(
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez Piotr89 » 24 sie 2017, 23:38

Witam po długim niebycie na forum.
Czerwona 13 nie jedzie tym razem na zlot...
Pokrywają się inne ważne terminy. A druga sprawa że silnik miał za dużo ognia i coś jebło... Dzwoni jak opętane ale chyba to nie panewka. Okaże się po demontażu na który nie mam ostatnio czasu... Jak ogarnę wszystkie prywatne sprawy i znajdę trochę czasu, bo piniondz jest to obiecuję że będzie jeszcze więcej ognia <diabełek>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez rafał88 » 25 sie 2017, 06:37

Ojjj dzwoni ja licze ,ze jednak ten hla sie wysypał , ktory sie odzywał i ciagle gdzies tam cykał albo walił.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mx-3lover » 25 sie 2017, 14:18

Talerzyk ;)
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Piotr_ » 25 sie 2017, 17:51

Tylko że Piotr ma głowice z x9 a dokładniej z mojego x9 ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Piotr89 » 25 sie 2017, 18:48

Oby to były tylko talerzyki albo HLA w najgorszym wypadku. Jak wszystko pójdzie ok to na chwilę zajrzymy w piątek z resztą ekipy. Trzymajcie kciuki <spoko>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez mx-3lover » 25 sie 2017, 19:39

Piotr_ napisał(a):Tylko że Piotr ma głowice z x9 a dokładniej z mojego x9 ;)


Jakie to ma znaczenie? Mocniejsze talerzyki z X9 też pękają, miałem takie u siebie...
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Piotr89 » 26 sie 2017, 09:36

Diagnoza jeszcze nie postawiona zatem nie spekulujmy. Gdyby to były takerzyki to co proponujecie? Czy są dostępne jakiekolwiek wzmacniane? A jeżeli to HLA to czy takie są gdzieś dostępne- oczywiście nowe i czy zna ktoś koszt powyższych? Pytam bo w półśrodki nie mam zamiaru się bawić. Nowe to nowe a nie ugryzione zębem czasu i osłabione.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez mx-3lover » 26 sie 2017, 09:56

Proponuje się pozbyć silnika lub co najmniej głowic KL31. Jedyny sposób na poprawienie valvetrain to komplet Ferrea, który już nie jest osiągalny.
Są nowe talerzyki z X9 w Carspeed, miesiąc oczekiwania. Używane ja mam.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez julek » 26 sie 2017, 10:37

Nie wiem po co snuc teorie ... Piotr zrzucaj miske czym predzej i bedziesz wiedzial na czym stoisz:p
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez rafał88 » 26 sie 2017, 12:47

Takie baty jak ta jednostka dostawala dzien w dzien i na tyle kkm przejechane to i tak widac ,ze majster dobrze poskladal ;D Drugi pewnie rozwaliłbys w mak, co nie mx3lover ;p?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Piotr89 » 26 sie 2017, 13:29

Panowie i panewki spokojnie. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to dzisiaj rozbiorę i będę wiedział na czym stoimy. Jak nic sie nie urwalo i nie narobilo bałaganu to skladamy od nowa tym razem wymienie już doslownie wszystko, całą hydraulikę i resztę żeby wykluczyć w dalszym etapie użytkowania takie numery. Jeżeli jest nie pozamiatane w cylindrach to napewno będzie coś dalej dłubane żeby co nieco podnieść jeszcze niezadowalające parametry. Do czasu demontażu proszę o spokój. Napewno poinformuję gdy będę wiedział coś więcej.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Eklerek323f » 27 sie 2017, 00:34

Masz może jakieś media jak to stuka? Ja też chyba jutro otwieram swojego bo puka jak jehowy do drzwi :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Piotr89 » 27 sie 2017, 01:16

Nie mam niestety miediów żadnych ...
Góra wypatroszona i tak... Podejrzewam najgorsze.
Otóż kamerka nie pokazała aby któryś zawór spotkał się z tłokiem nic nie urwało się zatem talerzyki i szklanki na miejscu.
Co gorsza olej pod pokrywami iskrzy sie jak nocne niebo zatem werdykt jest jeden – paniewki. Nie rozkręciłem dołu ale w poniedziałek to zrobie. Nie liczę że będzie tylko po panewkach. Nastawiam sie na wał panewki i korbe 3cylindra. Do tego mycie yego wszystkiego. Ale nie odpuszcze. Bedę robił. Na tą chwilę szukam wału klze, korb od milera i panewek King Racing, NPRy jak widać nie ogarnęły tego. A i jeszcze tłoków z KL-DE. Jak ten mischung wypali będzie napewno kupa ognia na wiosennym Zlocie. Zatem kto co ma prosze na PW. A jak wybuchnie i z korbą w głowie wyląduję na OIOMIE to przynajmniej będę wiedział od czego.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez rafał88 » 27 sie 2017, 06:55

Ja tu bardziej ostawiam 6 gar... Jednak to ostatnia korba .. :/
Czy aaaabooo grubo aaaaabooo wcale :D <czarodziej>

Ii wiem gdzie sobie leżakuja tłoki z niskim denkiem czy jak tam sie to zwie , te najnizsza półka <czarodziej> i wcale nie ma Pan daleko :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Piotr89 » 29 sie 2017, 09:22

No i mamy winowajczynię.Ewka się nazywa :|
Załączniki
20170828_205129.jpg
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Bo_Lo » 29 sie 2017, 09:30

Skoro korby od Millera mają być to wypadałoby to dmuchnąć.Kolektor dedykowany z up pipem do KLa ok 8 stów Nowizna.Dedyk do mx6
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez risto77 » 29 sie 2017, 09:43

Grubo. Dwie rzeczy, których boję się najbardziej:
uszczelka pod głowicą i panewka.
Szykuj na Poznań ... bo na Ryki już za późno :>
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 19:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Bo_Lo » 29 sie 2017, 09:48

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Piotr89 » 29 sie 2017, 10:16

Waham się jeszcze nad podejściem do tematu. Słupek już ogarnięty jednak decyzja co do kierunku prac jeszcze nie podjęta. Rozważam oddanie bloku do wstawienia nowych tulei, konkretne pierścienie, mocniejsze korby i panewki. Dodatkowo osiowanie wału, porting i poler kanałów w głowicach, wydajniejszą pompę olejową, customowy kolektor wydechowy i oczywiście strojenie- najwyższy czas na podniesienie mocy.
Wielu z tutaj obecnych zapewne stuka się teraz po głowie i zadaje sobie pytanie po co w wolnossaku takie modyfikacje to się nie opłaca i takie tam... Otóż po to aby była moc zbliżona do serii i aby auto dalej czyniło banana na gębie. Nie uznam tego jako porażki bo silnik będąc na kilku kjsach na kilku zlotach i innych eventach nie miał lekko. Jestem mądrzejszy o kolejne doświadczenie i czas zrobić to na co poprzednio zabrakło kasy i czasu oraz wyeliminować i przewidzieć co może się ewentualnie rozsypać.
Jak to mówią: Stay in tune <diabełek>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy