Mazda 626 GW FS 98r

Witam .Po ponad 6 latach użytkowania Mojej 626 GW postanowiłem się nią pochwalić.
Może zacznę od początku...
Pierwsza Mazdę 323 BF 1.6i zakupiłem po długich poszukiwaniach Poloneza (tak , tak miałem mieć Poldka)
, nabyłem ją od mojego sąsiada . 323 służyła mi ponad 5lat i z racji
korozji z która walczyłem postanowiłem zmienić na nowszy większy model.
po długich poszukiwaniach Moją 626 nabyłem w Dojczach
Autko miało podobno 97tkm i wydawało mi się idealne
Autko Dzisiaj już nie wygląda tak pięknie
Auto zakupiłem w pełni seryjne czyli:
Silnik FS 2.0 116KM pomiar 124KM i 175NM
Halogeny
4podzuszki
wspomaganie
elektryczne szyby lusterka szyber
seryjne radio blaupunkt
klimatyzacja
z uwagi na prace zamontowałem GAZ i hak
Plany:
-wymiana progów
-wymiana [jakich?] nadkoli i ich poszerzenie o jakieś 2cm
-rozebranie auta w drobny mak wyczyszczenia każdej śrubki
-usuniecie jakichkolwiek ognisk korozji
-zakup jakiś ładnych alu 17"
-no i wymiana serca... na co oczywiście KL, w tym celu zakupiłem od kolegi całą mx-6)
-kto wie jak nadal będzie brak mocy to może M62 który leży sobie w szafie
-hamulce na przód z MPS 320mm
-może przy malowaniu zmiana koloru? tylko na jaki
-może jakieś lesze audio
-wygłuszenie
co zmieniłem:
oczywiście hamulce bo auto nie hamowało xd :
-przód z mazdy 6 273mm
-tył z mazdy 6 281mm
-rozporka kielichów górnych przód i tył
-rozporka na przednie gumy wahaczy przednich
-radio Alpine CDA-9880r
-seryjne amorki wymienione na seryjne po modyfikacjach u mojego speca( utwardzone o 20%)
-seryjne sprężyny zastąpione Sprężynami MAXTRACK (-35mm) oczywiście twardsze)
-montaż LPG(200TKM)
-montaż haka
Jak widać na jednym foto Madzia ma już ponad 335tkm i nadal wiernie służy
a Tu pare fot:
z zewnątrz:




rozporki:



trochę wnętrza:



sprężyny maxtrac:

wykres z hamowni:

zaciski od MPS:




A tu Troche z norweskich gór




Może zacznę od początku...
Pierwsza Mazdę 323 BF 1.6i zakupiłem po długich poszukiwaniach Poloneza (tak , tak miałem mieć Poldka)
, nabyłem ją od mojego sąsiada . 323 służyła mi ponad 5lat i z racji
korozji z która walczyłem postanowiłem zmienić na nowszy większy model.
po długich poszukiwaniach Moją 626 nabyłem w Dojczach
Autko miało podobno 97tkm i wydawało mi się idealne
Autko Dzisiaj już nie wygląda tak pięknie
Auto zakupiłem w pełni seryjne czyli:
Silnik FS 2.0 116KM pomiar 124KM i 175NM
Halogeny
4podzuszki
wspomaganie
elektryczne szyby lusterka szyber
seryjne radio blaupunkt
klimatyzacja
z uwagi na prace zamontowałem GAZ i hak
Plany:
-wymiana progów
-wymiana [jakich?] nadkoli i ich poszerzenie o jakieś 2cm
-rozebranie auta w drobny mak wyczyszczenia każdej śrubki
-usuniecie jakichkolwiek ognisk korozji
-zakup jakiś ładnych alu 17"
-no i wymiana serca... na co oczywiście KL, w tym celu zakupiłem od kolegi całą mx-6)
-kto wie jak nadal będzie brak mocy to może M62 który leży sobie w szafie
-hamulce na przód z MPS 320mm
-może przy malowaniu zmiana koloru? tylko na jaki
-może jakieś lesze audio
-wygłuszenie
co zmieniłem:
oczywiście hamulce bo auto nie hamowało xd :
-przód z mazdy 6 273mm
-tył z mazdy 6 281mm
-rozporka kielichów górnych przód i tył
-rozporka na przednie gumy wahaczy przednich
-radio Alpine CDA-9880r
-seryjne amorki wymienione na seryjne po modyfikacjach u mojego speca( utwardzone o 20%)
-seryjne sprężyny zastąpione Sprężynami MAXTRACK (-35mm) oczywiście twardsze)
-montaż LPG(200TKM)
-montaż haka
Jak widać na jednym foto Madzia ma już ponad 335tkm i nadal wiernie służy
a Tu pare fot:
z zewnątrz:




rozporki:



trochę wnętrza:



sprężyny maxtrac:

wykres z hamowni:

zaciski od MPS:




A tu Troche z norweskich gór



