Mazda Xedos 6 CA KF 1997r 2.0 v6

Witam wszystkich serdecznie!
Mam na imię Marcin (łatwo wywnioskować po nicku
), od kwietnia 2012 jestem posiadaczem Mazdy Xedos 6, którą nabyłem od mojego kolegi Pawła.
Auto posiada już swoją historię na forum dostępną pod linkiem:
viewtopic.php?f=314&t=108335
MODEL: MAZDA XEDOS 6 CA
ROK PRODUKCJI: 1997
SILNIK: 2.0 KF V6
UKLAD DOLOTOWY: alu +stożek k&n
UKLAD WYDECHOWY: caly wydech z nierdzewki 2.5" + strumiennica+ srodkowy rm motors + koncowka apexi n1
ELEKTRONIKA: ABS, 4 elek szyby, 1x poducha, klima, elektryczny szyberdach, elek. lusterka, elek. ustawiany fotel kierowcy.
ZAWIESZENIE: nowe amory KAYABA + sprężyny EIBACH -30mm
UKLAD HAMULCOWY: dociski od mazdy 6, tarcze mikoda nacinane nawiercane, klocki ferodo.
ŚRODEK: skórzana kremowa tapicerka
CAR-AUDIO: DVD CLARION 7" 2din, dotykowy itp.
+ Wzmak BLAUPUNKT 400W + Subwoofer BLAUPUNKT+ zestaw głośników DLS R6A SYSTEM+ wygłuszanie drzwi itp. wykonane przez firme ZET AUDIO.
KOŁA: ALUFELGI 18" AEZ
MOC: seryjnie 144koniki (po generalnym remoncie)
Topic ten chciałbym traktować jako nowoczesną "książkę serwisową", w którym będę na bieżąco zamieszczał informacje o wymienionych elementach, podzespołach i innych modyfikacjach. W razie chęci odsprzedaży Madzi wiadomości takie mogą być zachęcające dla przyszłego nabywcy.
W tym miesiącu (04.2013) wymienione zostały:
olej na Valvoline MAx life 10w20 + filtr – przy przebiegu 221 z hakiem
Rolki prowadzące (szumiały, firmy nie pamiętam)
Napinacz hydrauliczny – cena kosmos prawie 400zł
Pompa wody – japończyk nie pamiętam nazwy
Łożyska przód Koyo 110zl/szt
reperaturka zacisków: przedni i tylny prawy
wymieniony płyn w chłodnicy
od wspomagania
hamulcowy
Marzec (03.2013)
Regeneracja rozrusznika
wymiana kostki stacyjki
W listopadzie (11.2012)
wymieniany był termostat na nowy
łączniki stabilizatora tył
Do zrobienia jeszcze jest:
oba nadkola tylne (ruda pi*a wyszła na wielkość ok 1-2cm, nie jest to bardzo widoczne ale mnie irytuje.
Pęknięty przedni zderzak (4cm, kochane krawężniki w mojej miejscowości)
5cm rysa obok wlewu paliwa – nie wiadomo skąd, nie wiadomo kiedy :/
Wyprostowanie 2 felg 18 – w sumie nadawały się do założenia ale delikatnie widać jajka przy kręceniu – chce oddać do najlepszego w okolicy Kielc zakładu i kazali przyjechać dopiero po sezonie, czyli połowa maja – poczekam. Na razie stoję na 15 calowych zimówkach, zakupionych w październiku 2012, wraz z oponami cena 800zł.
Zakupione zostały również do wymiany:
poduszka zmiany biegów
2 x poduszka silnika
kompletna linka otwierania maski
prawe nowe nadkole plastikowe
Pewnie jeszcze o paru rzeczach zapomniałem, będę pisał z biegiem czasu.
Ogolnie jestem BARDZO zadowolony z auta, silnik pali na dotyk, olej od wymiany do wymiany po remoncie który wykonał Paweł, prowadzenie ok, widoczność z auta również – spalanie w pełni akceptowalne. Dźwięk powyżej 5tys
Wrzucam ostatnie zdjęcia, które wykonał Paweł, ja zrobię sesje jak wszystko będzie już ogarnięte na tip top.
Przed modami:

Po:






Pozdrawiam forumowiczów!
Mam na imię Marcin (łatwo wywnioskować po nicku
Auto posiada już swoją historię na forum dostępną pod linkiem:
viewtopic.php?f=314&t=108335
MODEL: MAZDA XEDOS 6 CA
ROK PRODUKCJI: 1997
SILNIK: 2.0 KF V6
UKLAD DOLOTOWY: alu +stożek k&n
UKLAD WYDECHOWY: caly wydech z nierdzewki 2.5" + strumiennica+ srodkowy rm motors + koncowka apexi n1
ELEKTRONIKA: ABS, 4 elek szyby, 1x poducha, klima, elektryczny szyberdach, elek. lusterka, elek. ustawiany fotel kierowcy.
ZAWIESZENIE: nowe amory KAYABA + sprężyny EIBACH -30mm
UKLAD HAMULCOWY: dociski od mazdy 6, tarcze mikoda nacinane nawiercane, klocki ferodo.
ŚRODEK: skórzana kremowa tapicerka
CAR-AUDIO: DVD CLARION 7" 2din, dotykowy itp.
KOŁA: ALUFELGI 18" AEZ
MOC: seryjnie 144koniki (po generalnym remoncie)
Topic ten chciałbym traktować jako nowoczesną "książkę serwisową", w którym będę na bieżąco zamieszczał informacje o wymienionych elementach, podzespołach i innych modyfikacjach. W razie chęci odsprzedaży Madzi wiadomości takie mogą być zachęcające dla przyszłego nabywcy.
W tym miesiącu (04.2013) wymienione zostały:
olej na Valvoline MAx life 10w20 + filtr – przy przebiegu 221 z hakiem
Rolki prowadzące (szumiały, firmy nie pamiętam)
Napinacz hydrauliczny – cena kosmos prawie 400zł
Pompa wody – japończyk nie pamiętam nazwy
Łożyska przód Koyo 110zl/szt
reperaturka zacisków: przedni i tylny prawy
wymieniony płyn w chłodnicy
od wspomagania
hamulcowy
Marzec (03.2013)
Regeneracja rozrusznika
wymiana kostki stacyjki
W listopadzie (11.2012)
wymieniany był termostat na nowy
łączniki stabilizatora tył
Do zrobienia jeszcze jest:
oba nadkola tylne (ruda pi*a wyszła na wielkość ok 1-2cm, nie jest to bardzo widoczne ale mnie irytuje.
Pęknięty przedni zderzak (4cm, kochane krawężniki w mojej miejscowości)
5cm rysa obok wlewu paliwa – nie wiadomo skąd, nie wiadomo kiedy :/
Wyprostowanie 2 felg 18 – w sumie nadawały się do założenia ale delikatnie widać jajka przy kręceniu – chce oddać do najlepszego w okolicy Kielc zakładu i kazali przyjechać dopiero po sezonie, czyli połowa maja – poczekam. Na razie stoję na 15 calowych zimówkach, zakupionych w październiku 2012, wraz z oponami cena 800zł.
Zakupione zostały również do wymiany:
poduszka zmiany biegów
2 x poduszka silnika
kompletna linka otwierania maski
prawe nowe nadkole plastikowe
Pewnie jeszcze o paru rzeczach zapomniałem, będę pisał z biegiem czasu.
Ogolnie jestem BARDZO zadowolony z auta, silnik pali na dotyk, olej od wymiany do wymiany po remoncie który wykonał Paweł, prowadzenie ok, widoczność z auta również – spalanie w pełni akceptowalne. Dźwięk powyżej 5tys

Wrzucam ostatnie zdjęcia, które wykonał Paweł, ja zrobię sesje jak wszystko będzie już ogarnięte na tip top.
Przed modami:

Po:






Pozdrawiam forumowiczów!