Mazda 626 GD FE '92 2.0 90km – Szynowóz
Szyna
A co do mandatu to nie było i zatrzymali nie za światła tylne czy tłumik ani za prędkość tylko za brak przeglądu i dowodzik zabrali
A co do mandatu to nie było i zatrzymali nie za światła tylne czy tłumik ani za prędkość tylko za brak przeglądu i dowodzik zabrali
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Przestała mi działać przednia szyba kierowcy. Rozebrałem włącznik i przeczyściłem, dupa dale nie działa do silnika prąd dochodzi wiec mowie spalił się. Dzisiaj wszystko rozebrałem do suchej nitki wyczyściłem wszystko, wszystkie prowadnice szczotki itp, itd. Mowie w końcu będzie ładnie chodzić poskładałem do kupy wszystko nasmarowane, włączam i idzie jak krew z nosa Na automacie odbija w połowie podnoszenia tak ciężko. Nie wiem czy prowadnica jest krzywa czy co, to już przed rozebraniem lepiej chodziło. Albo po prostu silnik ma już dosyć, bo w dół idzie jak burza.
A to dzisiejsza paczuszka
A to dzisiejsza paczuszka
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Bylem wczoraj u blacharza. Sytuacja wygląda tak:
Wymiana progu 200 zł, z malowaniem 400 zł
Wymiana nadkola (całe gotowe wstawki) 200 zł z malowaniem 550 zł
Do tego jak będą jakieś dziury to jeszcze doliczy.
Oczywiście nadkola i progi sam kupiłem po 100 za szt.
Ogólnie ok 2000 trzeba mieć. Do tego jak bym chciał zrobić konserwacje to dojedzie jeszcze trochę $
Gościu proponował mi piaskowanie podwozia ale wtedy mówił że zakręci się ok 3,5 tys Na pewno na razie będę robił progi nadkola i dziury. Z konserwacja będę musiał z nim pogadać jeszcze.
Warsztat zajmuje się typowo odrestaurowywaniem starych zabytkowych samochodów. Współczesnymi też się zajmują Wstępny termin mam na połowę sierpnia, bo teraz robią jakieś 3 zabytkowe Porsche dla francuzów
Kosztowny ten mój samochód
Wymiana progu 200 zł, z malowaniem 400 zł
Wymiana nadkola (całe gotowe wstawki) 200 zł z malowaniem 550 zł
Do tego jak będą jakieś dziury to jeszcze doliczy.
Oczywiście nadkola i progi sam kupiłem po 100 za szt.
Ogólnie ok 2000 trzeba mieć. Do tego jak bym chciał zrobić konserwacje to dojedzie jeszcze trochę $
Gościu proponował mi piaskowanie podwozia ale wtedy mówił że zakręci się ok 3,5 tys Na pewno na razie będę robił progi nadkola i dziury. Z konserwacja będę musiał z nim pogadać jeszcze.
Warsztat zajmuje się typowo odrestaurowywaniem starych zabytkowych samochodów. Współczesnymi też się zajmują Wstępny termin mam na połowę sierpnia, bo teraz robią jakieś 3 zabytkowe Porsche dla francuzów
Kosztowny ten mój samochód
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
200zł malowanie progu( pewnie profesjonalnie), szczerze to ja bym to sam zrobił ( z pomocą ojca ) ostatnio naprawiał klapę w GF, malował – i całkiem mu to wyszło nie najgorzej
Ale ceny też nie należą do niskich...
Mnie dalej czekają te kielichy i parę dziur.. , ale niedługo jadę do znajomego, żeby mi wycenił ile weźmie za naprawę, potem porównam z drugim szpecem i będę myślał którego wylosować
Ale ceny też nie należą do niskich...
Mnie dalej czekają te kielichy i parę dziur.. , ale niedługo jadę do znajomego, żeby mi wycenił ile weźmie za naprawę, potem porównam z drugim szpecem i będę myślał którego wylosować
Szyna napisał(a):Gościu proponował mi piaskowanie podwozia ale wtedy mówił że zakręci się ok 3,5 tys Na pewno na razie będę robił progi nadkola i dziury. Z konserwacja będę musiał z nim pogadać jeszcze.
Warsztat zajmuje się typowo odrestaurowywaniem starych zabytkowych samochodów. Współczesnymi też się zajmują Wstępny termin mam na połowę sierpnia, bo teraz robią jakieś 3 zabytkowe Porsche dla francuzów
Przed sprzedażą GC też szukałem pomocy w firmach zajmujących się odbudową starych aut. Plan był taki, aby wypiaskować, połatać dziury i polakierować od nowa. Niestety nikt nie chciał się podjąć tego zadania, bo to przecież nie był zabytek, bo to "tylko stara Mazda". Więc jeżeli jest taka możliwość, aby wypiaskować co trzeba, to IMO warto skorzystać, że ktoś chce to na "zwykłej" 626 robić.
-
ZdzichuZ
Czarny wypiaskował swoją GD Coupe i nie wyszło to najlepiej z tego co pamiętam
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Powiem wam tak wszystko da się taniej zrobić tylko pytanie czy warto. Mam znajomego na miejscu który zrobił by mi to za połowę ceny, ale za rok musiał bym znowu jechać na poprawki, tak jak mi zrobił konserwacje w tamtym roku Jest jeszcze opcja samodzielnej roboty ale: muszę kupić spawarkę (1500zl), do tego te wszystkie podkłady farby i inne rzeczy, musiał bym wziąć z tydzień wolnego i mieć jeszcze kogoś do pomocy bo sam spawać nie umiem i nie wiadomo jak to wszystko by wyszło. Fakt faktem miał bym wszystko pod okiem i zrobił tak jak ja chce.
Co do malowania to raczej na pewno się z tym wstrzymam bo mam znajomego który zrobi mi to za 150zl/element, a po drugie spieszyć się z tym nie muszę bo wymienione elementy będą zabezpieczone podkładem.
Normalnie mam mieszane uczucia zawsze co do takich napraw bo władować 2 tys w samochód który jest wart 3 tys to istne szaleństwo
Wszyscy mówią sprzedaj gówna i kup nowsze, no tak ale jak kupie nowe to też będę musiał coś włożyć
Te stare samochody...
Co do malowania to raczej na pewno się z tym wstrzymam bo mam znajomego który zrobi mi to za 150zl/element, a po drugie spieszyć się z tym nie muszę bo wymienione elementy będą zabezpieczone podkładem.
Normalnie mam mieszane uczucia zawsze co do takich napraw bo władować 2 tys w samochód który jest wart 3 tys to istne szaleństwo
Wszyscy mówią sprzedaj gówna i kup nowsze, no tak ale jak kupie nowe to też będę musiał coś włożyć
Te stare samochody...
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna ja nie długo będę miała takie same rozterki jak ty
Stare, ale jare i maja swoj charakter;)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Znalazłem nowe wahacze firmy SLR nie maja za dobrych opinii, ale podobno 30 tys wytrzymują i kosztują 93 zł/szt , a najlepsze że ten sam gościu ma wahacze firmy SH która podobno ma jeszcze gorsze opinie od tych SLR a kosztują 118 zł/szt Co myślicie kupować ?
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna nie kupuj nic z firmy SLR U mnie amor wylał po niecałych 3kkm... później założyłem ori Tokico i był spokój do końca.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Mi gościu w jappartsie raz probował SRL Line wcisnąć, twierdzac, ze sa praktycznie tak dobre jak MOnroe
Kupiłem Monroe
Można kupować taniej, ale nie kompletne gunwo. Odpuść z SRL
Kupiłem Monroe
Można kupować taniej, ale nie kompletne gunwo. Odpuść z SRL
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Oj będzie się działo
Idzie generalny remont Madzi.
Idzie generalny remont Madzi.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Zapomniałem dodać że w międzyczasie Madzia dostała nowy wentylator klimy i ma naprawione 2 elektryczne szyby. W jeden poszedł silnik a w drugiej prowadnica
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):Znalazłem nowe wahacze firmy SLR nie maja za dobrych opinii, ale podobno 30 tys wytrzymują i kosztują 93 zł/szt , a najlepsze że ten sam gościu ma wahacze firmy SH która podobno ma jeszcze gorsze opinie od tych SLR a kosztują 118 zł/szt Co myślicie kupować ?
U mnie sworzeń wahacza poszedł po nie wiem, może miesiącu? nie polecam Ładuj kase, bo warto !
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Naprawa podwozia się trochę odwlecze bo dzwoniłem do blacharza i mówił że może początek września się coś zwolni W sumie i dobrze bo uzbieram więcej kasy Zaczynają dochodzi już nowe rzeczy
W międzyczasie pewnie wymiana oleju i filtrów bo został mi niecały tysiąc i wtedy też pyknie 100 tys co nakręciłem Mazda W niecałe 4,5 roku Coraz bardziej się zastanawiam czy jest sens to wszystko robić Ech, skarbonka bez dna
Zastanawiam się też czy od razu przy wymianie oleju nie wymienić tego zaworka pompy bo coraz dłużej zaczyna mi świecić kontrolka oleju po rozruchu, a olej w normie.
W międzyczasie pewnie wymiana oleju i filtrów bo został mi niecały tysiąc i wtedy też pyknie 100 tys co nakręciłem Mazda W niecałe 4,5 roku Coraz bardziej się zastanawiam czy jest sens to wszystko robić Ech, skarbonka bez dna
Zastanawiam się też czy od razu przy wymianie oleju nie wymienić tego zaworka pompy bo coraz dłużej zaczyna mi świecić kontrolka oleju po rozruchu, a olej w normie.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):Coraz bardziej się zastanawiam czy jest sens to wszystko robić Ech, skarbonka bez dna
Pasja pasją, ale wszystko chyba się o hajs/sens rozbija
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości