Mazda Xedos 6 CA KL-DE '96

Witam chciałbym zaprezentować wam moją maździnke jest to xedos 6 z 1996r. auto kupione jakieś 3 latka temu za 5200zł wstanie karygodnym
a ,że miałem wcześniej forda probe gt turbo z którego byłem zadowolony więc wybór padł właśnie na mazde, czemu xedos 6? to chyba nie trzeba tłumaczyć
SILNIK było 2.0 v6 turbo a jest 2.5 v6
-korek magnetyczny misy olejowej
UKŁ.DOLOTOWY
-CAI, filtr simota w carbonowej obudowie
-teflonowe uszczelki kolektora ssącego
UKŁ.WYDECHOWY
-cały wydech 60mm (stal aluminiowana)
-zaślepienie EGR
-był tłumik ala apexi n1 jest tłumik z forda c-maxa z dwoma końcówkami
ELEKTRONIKA, ZAPŁON
-akumulator w bagażniku
-zestaw xenonów 6000k greddy
-postojówki LED
-świece NGK Laser Platinum PZFR5F-11 (od voytecku)
UKŁ.HAMULCOWY
-większa pompa hamulcowa i serwo z xedosa 9 2.5 v6
-swap przód od mazdy 6 GG (283mm)
-płyn hamulowy DOT 5.1
ZAWIESZENIE
-wszystkie gumy wymienione na poliuretany
-sprężyny -35mm FK Automotive
UKŁ.NAPĘDOWY
-sprzęgło exedy
-skrzynia i kołozamachowe od 2.0 kf
-długi 5 bieg z mx6 FS
-short shifter
WNĘTRZE
-3 zegary na słupku autogauge
-kierownica od rx8
-tarcze zegarów moman
-fotele przednie od RX8
WYGLĄD ZEWNĘTRZNY
-felgi rx-8 r18 225/40
-pomalowane dolne plastiki w kolor nadwozia
-dach pomalowany na czarny metalik
-pofiftowe kierunkowskazy (wyczyszczone i wybielone)+żarówki OSRAM DIADEM
AUDIO
-radio CD, MP3, USB jvc
-trzydrożne głośniki w tylnej półce
INNE NAPRAWY
-wymienione łązniki stabilizatora 2szt. przód
-wymienione tylne [waaaco?] wzdłużne (nowe)
-filtr paliwa japoński (nowy)
-sworznie przód (nowe)
-klocki hamulowe tył (nowe)
-amortyzatory tył monroe (nowe)
-uszczelki pokryw zaworowych (nowe)
-olej skrzyni biegów 75w-90 valoline dura blend
PLANY
-doładowanie silnika kompresorem eaton lub IHI z c32 amg
-większe hamlce z zaciskiem brembo
Zaraz po zakupie

SILNIK było 2.0 v6 turbo a jest 2.5 v6
-korek magnetyczny misy olejowej
UKŁ.DOLOTOWY
-CAI, filtr simota w carbonowej obudowie
-teflonowe uszczelki kolektora ssącego
UKŁ.WYDECHOWY
-cały wydech 60mm (stal aluminiowana)
-zaślepienie EGR
-był tłumik ala apexi n1 jest tłumik z forda c-maxa z dwoma końcówkami
ELEKTRONIKA, ZAPŁON
-akumulator w bagażniku
-zestaw xenonów 6000k greddy
-postojówki LED
-świece NGK Laser Platinum PZFR5F-11 (od voytecku)
UKŁ.HAMULCOWY
-większa pompa hamulcowa i serwo z xedosa 9 2.5 v6
-swap przód od mazdy 6 GG (283mm)
-płyn hamulowy DOT 5.1
ZAWIESZENIE
-wszystkie gumy wymienione na poliuretany
-sprężyny -35mm FK Automotive
UKŁ.NAPĘDOWY
-sprzęgło exedy
-skrzynia i kołozamachowe od 2.0 kf
-długi 5 bieg z mx6 FS
-short shifter
WNĘTRZE
-3 zegary na słupku autogauge
-kierownica od rx8
-tarcze zegarów moman
-fotele przednie od RX8
WYGLĄD ZEWNĘTRZNY
-felgi rx-8 r18 225/40
-pomalowane dolne plastiki w kolor nadwozia
-dach pomalowany na czarny metalik
-pofiftowe kierunkowskazy (wyczyszczone i wybielone)+żarówki OSRAM DIADEM

AUDIO
-radio CD, MP3, USB jvc
-trzydrożne głośniki w tylnej półce
INNE NAPRAWY
-wymienione łązniki stabilizatora 2szt. przód
-wymienione tylne [waaaco?] wzdłużne (nowe)
-filtr paliwa japoński (nowy)
-sworznie przód (nowe)
-klocki hamulowe tył (nowe)
-amortyzatory tył monroe (nowe)
-uszczelki pokryw zaworowych (nowe)
-olej skrzyni biegów 75w-90 valoline dura blend
PLANY
-doładowanie silnika kompresorem eaton lub IHI z c32 amg
-większe hamlce z zaciskiem brembo
Zaraz po zakupie