Mazda 626 GF FS '99 2.0 136KM Exclusive Zibi

Witam wszystkich! Czas się przedstawić.
Mazda 626 GF '99
Kolor: zielona perła (Mazda 16P)
Silnik: FS 2.0 HP 136 KM + LPG
Wersja: Exclusive
Samochód posiadam od lipca 2010 roku i od tego czasu służy mi bezawaryjnie. Samochód sprowadzony z Niemiec w listopadzie 2008 roku przez kolegę, do końca serwisowany w niemieckim ASO. Oryginalny przebieg w momencie sprowadzenia 158 kkm. Przy 169 kkm założona instalacja LPG. Samochód został odkupiony przeze mnie przy przebiegu 180 kkm (po niecałym 2 latach jazdy Mazdą kolega przesiadł się do znacznie droższej Hondy Accord VII). Stan oceniam na bardzo dobry, a jak na rocznik perfekcyjny.
Wyposażenie:
– klimatyzacja elektroniczna (klimatronik)
– ABS, ASR, TCS
– centralny zamek + pilot
– 4 poduszki powietrzne
– 4x elektryczne szyby
– podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka
– tempomat i komputer sterowany z kierownicy
– wyświetlacz spalania (chwilowe, średnie), zasięgu i innych parametrów
– skórzana kierownica oraz gałka zmiany biegów
– halogeny przeciwmgłowe
– podłokietnik, fotel pasażera składany w stolik, tylny podłokietnik podróżny, podświetlana stacyjka,
– oryginalne czarne dywaniki letnie.
– alufelgi.
Audio:
– radio Sony XR-C750 + zmieniarka na 10 CD + 4xgłośniki Sony + sterowanie z kierownicy (Joystick Sony RM-X2S) + pilot bezprzewodowy Sony .
Historia serwisowa:
– przy 180 kkm założone kable WN NGK RC-ZX49 (160zł) i świece platynowe NGK PZFR6F (180zł)
– przy 182 kkm zrobiony rozrząd i wymienione sprzęgło (spokój do 270 kkm)
– przy 187 kkm wymienione na nowe oba wahacze przednie oraz końcówki drążków i łączniki stabilizatora (przód i tył) oraz ustawiona zbieżność.
– przy 189 kkm założone do przodu nowe tarcze Brembo i klocki Ferrodo Premier (460zł)
– przy 190 kkm pełny serwis klimatyzacji – nowe zaworki, uszczelki, konserwacja sprężarki, założony nowy osuszacz, napełnienie, odgrzybienie (300zł)
– przy 193 kkm na tył założone nowe tarcze Mikoda i klocki Kashyiama) + regeneracja tłoczków i zacisków hamulcowych (420zł)
– przy 194,5 kkm wstawione częściowo reperaturki (na wysokość 20-30cm od progów) i wykonane profesjonalne zabezpieczenie antykorozyjne tylnych nadkoli (500zł)
– przy 195 kkm założone prawie nowe oryginalne wahacze wzdłużne z tyłu (150zł)
– przy 200 kkm założony nowy filtr paliwa Knetch (80zł)
– przy 202 kkm założony nowy akumulator Varta D47 60AH (260zł)
Dodatkowo w aucie założone:
– chromowane klamki wewnętrzne z wersji poliftowej (100zł)
– końcówka wydechu ze stali nierdzewnej firmy Ulter (90zł)
– białe kierunkowskazy boczne clear (60zł)
– podświetlanie podłogi w kolorze Ice Tea (pomarańczowy bursztynowy), zsynchronizowane z lampką sufitową (40z ł)
– pełne wyciszenie wnętrza (wrzesień 2013, 250zł)
Zdjęcia :
--
Zima 2011/2012
Mazda 626 GF '99
Kolor: zielona perła (Mazda 16P)
Silnik: FS 2.0 HP 136 KM + LPG
Wersja: Exclusive
Samochód posiadam od lipca 2010 roku i od tego czasu służy mi bezawaryjnie. Samochód sprowadzony z Niemiec w listopadzie 2008 roku przez kolegę, do końca serwisowany w niemieckim ASO. Oryginalny przebieg w momencie sprowadzenia 158 kkm. Przy 169 kkm założona instalacja LPG. Samochód został odkupiony przeze mnie przy przebiegu 180 kkm (po niecałym 2 latach jazdy Mazdą kolega przesiadł się do znacznie droższej Hondy Accord VII). Stan oceniam na bardzo dobry, a jak na rocznik perfekcyjny.
Wyposażenie:
– klimatyzacja elektroniczna (klimatronik)
– ABS, ASR, TCS
– centralny zamek + pilot
– 4 poduszki powietrzne
– 4x elektryczne szyby
– podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka
– tempomat i komputer sterowany z kierownicy
– wyświetlacz spalania (chwilowe, średnie), zasięgu i innych parametrów
– skórzana kierownica oraz gałka zmiany biegów
– halogeny przeciwmgłowe
– podłokietnik, fotel pasażera składany w stolik, tylny podłokietnik podróżny, podświetlana stacyjka,
– oryginalne czarne dywaniki letnie.
– alufelgi.
Audio:
– radio Sony XR-C750 + zmieniarka na 10 CD + 4xgłośniki Sony + sterowanie z kierownicy (Joystick Sony RM-X2S) + pilot bezprzewodowy Sony .
Historia serwisowa:
– przy 180 kkm założone kable WN NGK RC-ZX49 (160zł) i świece platynowe NGK PZFR6F (180zł)
– przy 182 kkm zrobiony rozrząd i wymienione sprzęgło (spokój do 270 kkm)
– przy 187 kkm wymienione na nowe oba wahacze przednie oraz końcówki drążków i łączniki stabilizatora (przód i tył) oraz ustawiona zbieżność.
– przy 189 kkm założone do przodu nowe tarcze Brembo i klocki Ferrodo Premier (460zł)
– przy 190 kkm pełny serwis klimatyzacji – nowe zaworki, uszczelki, konserwacja sprężarki, założony nowy osuszacz, napełnienie, odgrzybienie (300zł)
– przy 193 kkm na tył założone nowe tarcze Mikoda i klocki Kashyiama) + regeneracja tłoczków i zacisków hamulcowych (420zł)
– przy 194,5 kkm wstawione częściowo reperaturki (na wysokość 20-30cm od progów) i wykonane profesjonalne zabezpieczenie antykorozyjne tylnych nadkoli (500zł)
– przy 195 kkm założone prawie nowe oryginalne wahacze wzdłużne z tyłu (150zł)
– przy 200 kkm założony nowy filtr paliwa Knetch (80zł)
– przy 202 kkm założony nowy akumulator Varta D47 60AH (260zł)
Dodatkowo w aucie założone:
– chromowane klamki wewnętrzne z wersji poliftowej (100zł)
– końcówka wydechu ze stali nierdzewnej firmy Ulter (90zł)
– białe kierunkowskazy boczne clear (60zł)
– podświetlanie podłogi w kolorze Ice Tea (pomarańczowy bursztynowy), zsynchronizowane z lampką sufitową (40z ł)
– pełne wyciszenie wnętrza (wrzesień 2013, 250zł)
Zdjęcia :
--
Zima 2011/2012