Mazda Xedos 6 CA KF 1993r – projekt Xedos
Napisane: 27 gru 2012, 21:53
Witam.
Nazywam się Mateusz i przedstawiam Wam swoją Mazdę.
Mój samochód... Xedos V6, o którym dawniej marzyłem. Dawniej 144 konie, dzisiaj ? Kto wie. Wiadomo tyle, że mają już po 22 lata, gdyż mój egzemplarz roboty skończyły składać w '92r. Pierwsza rej. '93r.
Mazda jest kolorowa ale dążymy do czarnego. Żaden to lep na kobiety, żaden to potwór prędkości, żaden to luksus... ale po zaparkowaniu oglądam się za nią przez ramię więcej, niż raz.
Na liście odnośniki do aktualizacji i wykonanych prac.
1. Gleba i jej skutki uboczne
2. Wymiana poduszek amortyzatorów – tył (bez foto relacji).
3. Tu zaczynały się chwile zwątpienia...
4. Tu już zwątpiłem i myślałem o sprzedaży...
5. Wiosna i początek prac z autem – czyli pierwszy update (olej, wymiana przedniej szyby, wyjazd po felgi, nowe wycieraczki) + sesja (12.04.2013)
6. Zakup felg i początek ich renowacji.
7. Niedzielna mini sesja (14.04.2013
8. Ciąg dalszy prac nad felgami
9. Nowe opony letnie
10. Walka ze spasowaniem tylnej lampy
11. Mazda na nowych kolach – zakończenie prac nad felgami, efekt końcowy i mała sesja (25.04.2013)
12. Efekt końcowy malowania elementów frontu na biało
13.Kompletowanie elementów Car Audio
14.Robienie porządku z kablami oraz instalacja przewodów CA
15.Zainstalowane nowe radio Kenwood DPX-440 oraz nowe elementy CA
16.Spawanie podłużnicy – lewy tył + alkospot
17.Skromne zdjęcia z wygłuszania drzwi i montowania wooferów w drzwiach + dystanse by Pablo
18.Wymiana przegubów i przeszczep pierścieni ABS
19.Walkca z car audio – ciąg dalszy
20.Walka z klimą
21.LPG
22.Rozrząd, malowanie pokryw, uszczelnienie całej góry, zaciski z Mazdy 6
Samochód kupiłem w grudniu 2012. Auto kupione z forum. Jestem trzecim właścicielem z forum, ósmym właścicielem tego samochodu. Patrząc przez pryzmat dnia dzisiejszego, nie kupiłbym drugi raz tego egzemplarza. Auto nie było idealne i nadal nie jest. Dążę do tego, by samochód był możliwie jak najbardziej sprawny technicznie. Mam ją od roku i sporo razem przeszliśmy. Sporo kosztowały mnie naprawy tego, co ktoś zaniedbał więc samochód jest skazany na mnie póki co Nie sprawdziło się także w moim przypadku to, że Xedos to auto niezawodne. Auto ponad 20 letnie nie ma prawa być niezawodne... Tak czy inaczej, długo się nie rozstaniemy. Z autem muszę zrobić to, co zaplanowałem. Jeśli nie będę usatysfakcjonowany, to się pożegnamy. Póki co uzbrajam się w cierpliwość i fundusze...
Tak wyglądała po zakupie :
Dopiero na sam koniec ale... lepiej później niż wcale. Wyposażenie standardowe:
– Klimatyzacja
– Elektryczne, podgrzewane lusterka
– Elektryczny szyber dach
– Centralny zamek (+ dołożony alarm i centralny z pilota)
– Poduszka powietrzna kierowcy
– 4 elektryczne szyby
– Regulacja kierownicy w 1 płaszczyźnie
– Skórzana kierownica
– Elektrycznie wysuwana antena
– ABS
Nazywam się Mateusz i przedstawiam Wam swoją Mazdę.
Mój samochód... Xedos V6, o którym dawniej marzyłem. Dawniej 144 konie, dzisiaj ? Kto wie. Wiadomo tyle, że mają już po 22 lata, gdyż mój egzemplarz roboty skończyły składać w '92r. Pierwsza rej. '93r.
Mazda jest kolorowa ale dążymy do czarnego. Żaden to lep na kobiety, żaden to potwór prędkości, żaden to luksus... ale po zaparkowaniu oglądam się za nią przez ramię więcej, niż raz.
Na liście odnośniki do aktualizacji i wykonanych prac.
1. Gleba i jej skutki uboczne
2. Wymiana poduszek amortyzatorów – tył (bez foto relacji).
3. Tu zaczynały się chwile zwątpienia...
4. Tu już zwątpiłem i myślałem o sprzedaży...
5. Wiosna i początek prac z autem – czyli pierwszy update (olej, wymiana przedniej szyby, wyjazd po felgi, nowe wycieraczki) + sesja (12.04.2013)
6. Zakup felg i początek ich renowacji.
7. Niedzielna mini sesja (14.04.2013
8. Ciąg dalszy prac nad felgami
9. Nowe opony letnie
10. Walka ze spasowaniem tylnej lampy
11. Mazda na nowych kolach – zakończenie prac nad felgami, efekt końcowy i mała sesja (25.04.2013)
12. Efekt końcowy malowania elementów frontu na biało
13.Kompletowanie elementów Car Audio
14.Robienie porządku z kablami oraz instalacja przewodów CA
15.Zainstalowane nowe radio Kenwood DPX-440 oraz nowe elementy CA
16.Spawanie podłużnicy – lewy tył + alkospot
17.Skromne zdjęcia z wygłuszania drzwi i montowania wooferów w drzwiach + dystanse by Pablo
18.Wymiana przegubów i przeszczep pierścieni ABS
19.Walkca z car audio – ciąg dalszy
20.Walka z klimą
21.LPG
22.Rozrząd, malowanie pokryw, uszczelnienie całej góry, zaciski z Mazdy 6
Samochód kupiłem w grudniu 2012. Auto kupione z forum. Jestem trzecim właścicielem z forum, ósmym właścicielem tego samochodu. Patrząc przez pryzmat dnia dzisiejszego, nie kupiłbym drugi raz tego egzemplarza. Auto nie było idealne i nadal nie jest. Dążę do tego, by samochód był możliwie jak najbardziej sprawny technicznie. Mam ją od roku i sporo razem przeszliśmy. Sporo kosztowały mnie naprawy tego, co ktoś zaniedbał więc samochód jest skazany na mnie póki co Nie sprawdziło się także w moim przypadku to, że Xedos to auto niezawodne. Auto ponad 20 letnie nie ma prawa być niezawodne... Tak czy inaczej, długo się nie rozstaniemy. Z autem muszę zrobić to, co zaplanowałem. Jeśli nie będę usatysfakcjonowany, to się pożegnamy. Póki co uzbrajam się w cierpliwość i fundusze...
Tak wyglądała po zakupie :
Dopiero na sam koniec ale... lepiej później niż wcale. Wyposażenie standardowe:
– Klimatyzacja
– Elektryczne, podgrzewane lusterka
– Elektryczny szyber dach
– Centralny zamek (+ dołożony alarm i centralny z pilota)
– Poduszka powietrzna kierowcy
– 4 elektryczne szyby
– Regulacja kierownicy w 1 płaszczyźnie
– Skórzana kierownica
– Elektrycznie wysuwana antena
– ABS