Mazda 626 GF RF '98 2.0 DiTD – Pawel_767

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez PeKa » 28 sie 2014, 08:00

Dominator napisał(a):Chyba Was oszukali sprzedawcy poprzedni, mnie zreszta pewnie tez, tyle ze u mnie 268kkm juz jest. I foteli w Gfce nie wymienil bym na zadne inne, chyba ze poliftowe w jasno ciemnej tonacji materialowe. To jest dziadkowoz, zawieszenie nie jest zbyt komfortowe, ale srodek powinien byc jak najbardziej przyjazny wygodzie. Pelna skora, nie jest zbyt komfortowa..


Wiesz, jednemu pasuje to, drugiemu tamto. Też bym nie zamieniał (będe chyba musiał wymienic, gdyż urwałem pokrętło od regulacji oparcia), bo uważam, że są wygodne, ale jednak deczko za płytkie. Minimalnie głebsze i już by to trzymało na zakrętach :)
PS: osobiście nie czuje sie oszukany, w kwietniu, w dniu zakupu 243kkm ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez Pawel_767 » 25 paź 2014, 11:08

Panowie, proszę o pomoc.

Felgi do mojej Mazdy626GF to 5x114,3 prawda? Pytanie brzmi do jakich jeszcze aut pasuje ta felga.
Czy pasują do każdej Mazdy323 ? i co z innymi autami jak np. Honda Civic, Nissan Almera, Renault Megane, Toyota Corolla.

Z góry dziękuję.
Pawel_767
 

Postprzez slisman » 25 paź 2014, 13:51

Zgadza się – 5x114,3
Jeśli chodzi o rozstaw śrub to z tego co pamiętam są to np. toyota (auris, avensis), nissan (quashai, juke), kia (soul), suzuki (vitara), honda (accord, civic), Hyundai (i30), jeep chyba też. Generalnie jeśli chodzi o rozstaw – dużo jest modeli, głównie japońce i koreańce. Oczywiście nowsze, ze starych kompatkó dużo miało tylko 4 śruby.

Ale koniecznie zwróć uwagę na ET i otwór centrujący, rozstaw to mało :P SUVy będą miały na pewno inne ET niż pozostałe.
W 626 z tego co pamiętam ET fabryczne jest 50, otwór centrujący 67mm. Fabryczna szerokość felgi to 6jj. W przypadku ET można trochę pokombinować – byle nie za dużo bo albo nie zmieścisz felgi albo będzie za bardzo wystawać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez Pawel_767 » 25 paź 2014, 20:09

slisman, Dzięki wielkie za podpowiedź <spoko>
Sprawdziłem i rzeczywiście wiele nowym aut ma rozstaw 5x114,3 np. Honda Civic po 2005 roku, Renault Megane III i inne. Ale tak jak mówisz ET oraz wspomniany otwór centrujący powodują, że do 626 GF pasują felgi od 626 GF :D Ewentualnie od innej Mazdy.
Pawel_767
 

Postprzez Emmett » 25 paź 2014, 20:24

Jeśli chodzi o ET to nie trzeba się ograniczać do wartości 50. Ja miałem ET 35 przy 7 calach i koła były mniejwiecej równo z błotnikami :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2014, 00:26
Posty: 135
Skąd: Poznań
Auto: Ford Orion mk2 1.6 Diesel "Giovanni"

Postprzez Pawel_767 » 11 lut 2015, 17:42

Dawno się nie odzywałem.
Nowości:

-Zdjęta folia z tylnej szyby.
-Powróciła tylna wycieraczka.
-Nowy zacisk hamulcowy tył.
-Nowe tarcze hamulcowe tył.
-Nowe klocki hamulcowe tył.
-Naprawiony hamulec ręczny.
-Półka z zegarkiem powróciła na swoje miejsce.
+Fabrycznie nowe radio Blaupunkt w kolorze czerwonym/czerwono-zielonym, pasującym do reszty podświetlenia.

Jeśli ktoś jest ciekawy to mogę wrzucić więcej zdjęć.
Załączniki
2015-02-11-1436.jpg
2015-02-11-1437.jpg
2015-02-11-1438.jpg
Pawel_767
 

Postprzez przemo ostrowiec » 27 lut 2015, 21:51

Pasowało by jeszcze zegary podświetlić na czerwono bo troche się gryzie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2013, 20:28
Posty: 63
Skąd: Ostrowiec świętokrzyski
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 1998rok
Honda Civic 1.3 1995rok

Postprzez Gared » 1 mar 2015, 22:23

Czemu wróciłeś do radia 1 din? Jak się sprawowało wcześniejsze Diginity?
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Pawel_767 » 8 mar 2015, 16:34

przemo ostrowiec napisał(a):przez przemo ostrowiec » 27 lut 2015, 21:51
Pasowało by jeszcze zegary podświetlić na czerwono bo troche się gryzie :)


tak, oczywiście mam to w planach :)





Gared napisał(a):Czemu wróciłeś do radia 1 din? Jak się sprawowało wcześniejsze Diginity?


Radio Dignity było na prawdę super :)
Chociaż wielu osobą na forum się nie podobało w mojej Maździe :(
Ponadto podświetlenie radia było niebieskie co zupełnie nie pasowało do podświetlenia w mojej Mazdzie. Dodatkowo półka z zegarkiem nie miała swojego miejsca przez radio 2DIN – zrobiłem co mogłem, żeby tę półkę ładnie umieścić, ale i tak półka odstawała i dodatkowo półka zasłaniało uchwyt na kubki.
Poza tym i tak nie wykorzystywałem potencjału radia 2DIN – większość funkcji użyłem tylko z ciekawości.

Obecne radyjko jest ładne, skromne, dobrze pasuje, ma dobrą jakość dźwięku, ma idealne podświetlenie <spoko>
Pawel_767
 

Postprzez Pawel_767 » 6 kwi 2015, 17:46

Panowie, powoli chodzi mi po głowie sprzedaż Mazdy <co?>

Jak myślicie, ile jest warta w takim stanie? (2x komplet felg, sporo nowych części: np. akumulator, tarcze i klocki tył, rozrząd na gwarancji).

Czekam na Wasze opinie :)
Pawel_767
 

Postprzez PeKa » 7 kwi 2015, 09:10

Przekrój cenowy na znanych portalach jest szeroki. Swoją chetnie oddam za 3.5k, Twoja natomiast w lepszym stanie jest :) Popatrz, pooglądaj, wystaw :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez Pawel_767 » 7 kwi 2015, 14:23

Peka, no wiadomo, ceny są bardzo różne. Zależne od stanu, ale tak szczerze to myślałem, że te Nasze mazdy są więcej warte <lol>
Ja na Twoim miejscu wolałbym zajeździć Mazdę niż sprzedać za 3,5tys. Jakby nie patrzeć jest to duże, wygodne, bezawaryjne i oszczędne auto
Pawel_767
 

Postprzez PeKa » 7 kwi 2015, 14:29

Dwa auta mi nie potrzebne, więc jeśli tylko pojawi się na placu to co che to Mazde oddaje. Po co mam opłacać oba a jeździć jednym? :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez Pawel_767 » 7 kwi 2015, 19:42

No zgadza się... OC, przeglądy i inne koszty robią swoje. Ja osobiście za grosze nie oddam. Ale Ciebie kolego rozumiem.
A jakie następne auto planujesz?
Pawel_767
 

Postprzez PeKa » 7 kwi 2015, 22:58

OC własnie dziś wpłaciłem, ale z racji checi sprzedaży wpłaciłem 1 z 3 rat :)
Next: 9-5 kombi I gen. 2.3T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez Pawel_767 » 5 maja 2015, 22:17

Nowości:
-Przebieg 188.888 KM i coraz bliżej do 190tys KM :D
-Końcówka wydechu przerobiona na szczotkowane aluminium.
-Zaciski hamulcowe w kolorze srebrnym.
-Wymieniłem przednie klocki hamulcowe.

PS.
Ładnie Mazda siedzi :D ?
Załączniki
2015-04-20-1896.jpg
Przebieg 188888 KM
2015-04-22-1898.jpg
Końcówka wydechu przerobiona na szczotkowane aluminium
2015-04-22-1899.jpg
Zaciski hamulcowe w kolorze srebrnym
2015-05-04-1909.jpg
Wymieniłem przednie klocki hamulcowe(1)
2015-05-04-1910.jpg
Wymieniłem przednie klocki hamulcowe(2)
2015-05-04-1911.jpg
Wymieniłem przednie klocki hamulcowe(3)
2015-05-04-1912.jpg
Wymieniłem przednie klocki hamulcowe(4)
2015-05-04-1913.jpg
Wymieniłem przednie klocki hamulcowe(5)
2015-05-04-1914.jpg
Wymieniłem przednie klocki hamulcowe(6)
2015-05-04-1915.jpg
Wymieniłem przednie klocki hamulcowe(7)
2015-05-05-1916.jpg
Wymieniłem przednie klocki hamulcowe(8)
2015-05-01-1908.jpg
Gleba(1) :D
2015-05-01-1907.jpg
Gleba(2) :D
Pawel_767
 

Postprzez Pawel_767 » 29 maja 2015, 09:16

Pawel_767
 

Postprzez Pawel_767 » 26 wrz 2015, 23:40

Autko sprzedane.
Kupił kolega, także będę często widywał "moją" Mazdę :)
Mam nadzieję, że będzie z niej zadowolony bo mnie służyła wzorowo.
pozdrawiam.
Pawel_767
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy