Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...
Bo nie czytales instrukcji
Jesli chcesz mic tryb fuelimplant a masz wersje z mapsensorem to pod analog1 podpinasz tps, analog2 wolne, analog3 iat, analog4 clt. Wtryski; 3szt pod power out1 czyli bank1 a bank 2 power out2. Dodatkowo masa power ground do kolektora. Wczesniej robisz konwersje maf to map (jesli zapłon jest sterowany seryjnym ecu ), przepływke out i masz gotowe. + oczywiscie odpowiednia kalibracja czujników i takie tam
Jesli chcesz mic tryb fuelimplant a masz wersje z mapsensorem to pod analog1 podpinasz tps, analog2 wolne, analog3 iat, analog4 clt. Wtryski; 3szt pod power out1 czyli bank1 a bank 2 power out2. Dodatkowo masa power ground do kolektora. Wczesniej robisz konwersje maf to map (jesli zapłon jest sterowany seryjnym ecu ), przepływke out i masz gotowe. + oczywiscie odpowiednia kalibracja czujników i takie tam
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
A te tryby to generalnie czym sie różnią? FI i świnka
- Od: 22 lut 2009, 12:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
To lepiej chyba go na FI zroibć co? Który da lepszy PRZYROST MOCY?
- Od: 22 lut 2009, 12:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
I soft z trybu świni nie obsługuje w pełni mazdowskich wtrysków. Nie da się wykorzystać ich tak aby zapewnić odpowiednie podlanie. Dopiero w trybie FIT idzie wykorzystać potencjał wtrysków 220ccm i o dziwo spokojnie wystarczają do strojenia KLZE po SWAP-ie.
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
a FIT bez edisa ile może dać kuni
- Od: 22 lut 2009, 12:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
FIT bez Edisa to nie tragedia. Ja czerwoną tak robiłem i w porównaniu z trybem świni przybyło ponad 10KM i 14Nm.
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
W polecanym przez kogoś z forum garażu zawołali mi dziś 1800zł
Chyba zmontuje to sam :p
Chyba zmontuje to sam :p
- Od: 22 lut 2009, 12:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Rob samemu moze sie uda btw niezle ceny ludzie maja;/
Podłączyc to nie jest problem, tylko pozniej i tak musi jechac na strojenie a przy trybie FIT mape VE robisz od podstaw więc nie mając szeroposmówki możesz go nawet nie odpalic bo nie wiesz ile jest paliwa. Robiac to pierwszy raz srednio to widzę. Zostają Ci 2opcje; albo dorwac mapkę od kogos z podobnej konfiguracji, albo podpiąc deta w trybie swini, zrobic konwersję maf to map, wywalic przepływkę i tak dojechac na strojenie, gdzie na miejscu podepniecie wtryski pod deta...
Kupiłem deta3 z mapsensorem 4 bar za 430zł, używka ale sprawny :p
- Od: 22 lut 2009, 12:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
No i przy podłączeniu trzeba uważać, aby nie spalić wyjść mocy... Jedno złe podłączenie do instalacji auta i niepoprawna konfiguracja – wtryski będą lać non stoper .
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Jakie tuningi się tu odbywają Ten X już dawno powinien być w dziale projekty.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 10:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
kamilq05 napisał(a):Może lepiej nie, bo dopóki xedos Crenshaw był w tym dziale to ruch był spory, a po przeniesieniu do projektów jakby ucichło w temacie.
Takie samo jest moje zadnie. Jakiś czas temu aplikowałem do projektów ale powiedzieli mi że strona mojego wątku jest mocno niedoprwacowana i jak to poprawię to może sie uda. Strone nieco zmodyfikowałem ale drugi raz sie juz nie zgłaszałem. W dziale 626 / MX-6 / Xedos 6 czuję się wśród swoich, w Projektach nikogo od nas nie ma...
Dogadałem się chyba z firmą tuningową z Rzeszowa, za montaż i strojenie + hamownia zawołali 1200zł więc jeszcze akceptowalnie. Jak dobrze pójdzie to może do końca maja będzie zestrojony
- Od: 22 lut 2009, 12:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
- Od: 17 gru 2012, 01:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Setritus napisał(a):Dogadałem się chyba z firmą tuningową z Rzeszowa, za montaż i strojenie + hamownia zawołali 1200zł więc jeszcze akceptowalnie.
Setritus jak będziesz w RZE to daj znać w wątku regionalnym to zorganizujemy spota
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości