Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez MIRU » 1 maja 2016, 08:08

Bo nie czytales instrukcji :P
Jesli chcesz mic tryb fuelimplant a masz wersje z mapsensorem to pod analog1 podpinasz tps, analog2 wolne, analog3 iat, analog4 clt. Wtryski; 3szt pod power out1 czyli bank1 a bank 2 power out2. Dodatkowo masa power ground do kolektora. Wczesniej robisz konwersje maf to map (jesli zapłon jest sterowany seryjnym ecu ), przepływke out i masz gotowe. + oczywiscie odpowiednia kalibracja czujników i takie tam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez alk80 » 1 maja 2016, 09:50

no proszę, jakie to proste :D

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Setritus » 1 maja 2016, 10:45

A te tryby to generalnie czym sie różnią? FI i świnka <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 12:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez MIRU » 1 maja 2016, 11:03

Tryb piggy to w skrócie oszukujesz przepływkę na podstawie mapy paliwa a tryb fit to bezposrednie sterowanie wtryskiwaczami :) generalnie inne softy do deta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Setritus » 1 maja 2016, 11:41

To lepiej chyba go na FI zroibć co? Który da lepszy PRZYROST MOCY? <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 12:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez MariuS » 1 maja 2016, 12:41

I soft z trybu świni nie obsługuje w pełni mazdowskich wtrysków. Nie da się wykorzystać ich tak aby zapewnić odpowiednie podlanie. Dopiero w trybie FIT idzie wykorzystać potencjał wtrysków 220ccm i o dziwo spokojnie wystarczają do strojenia KLZE po SWAP-ie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MIRU » 1 maja 2016, 13:34

Dokładnie, a im większe wtryski i tryb piggy tym slabiej to wysterowac...
FIT + EDIS6 i masz pełna kontrolę
niestety strzałów i ogni z wydechu na tym nie będzie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Setritus » 1 maja 2016, 15:14

a FIT bez edisa ile może dać kuni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 12:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez MariuS » 1 maja 2016, 18:10

FIT bez Edisa to nie tragedia. Ja czerwoną tak robiłem i w porównaniu z trybem świni przybyło ponad 10KM i 14Nm.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Setritus » 1 maja 2016, 20:20

W polecanym przez kogoś z forum garażu zawołali mi dziś 1800zł <glupek2>
Chyba zmontuje to sam :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 12:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez julek » 2 maja 2016, 19:19

Rob samemu :D moze sie uda btw niezle ceny ludzie maja;/
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez MIRU » 3 maja 2016, 08:29

Podłączyc to nie jest problem, tylko pozniej i tak musi jechac na strojenie a przy trybie FIT mape VE robisz od podstaw więc nie mając szeroposmówki możesz go nawet nie odpalic bo nie wiesz ile jest paliwa. Robiac to pierwszy raz srednio to widzę. Zostają Ci 2opcje; albo dorwac mapkę od kogos z podobnej konfiguracji, albo podpiąc deta w trybie swini, zrobic konwersję maf to map, wywalic przepływkę i tak dojechac na strojenie, gdzie na miejscu podepniecie wtryski pod deta...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez DymeK » 4 maja 2016, 08:22

no z map sensorem to nie wiem ale taki det mu niepotrzebny a jest droższy
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 20:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Setritus » 4 maja 2016, 13:26

Kupiłem deta3 z mapsensorem 4 bar za 430zł, używka ale sprawny :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 12:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez MariuS » 4 maja 2016, 13:37

No i przy podłączeniu trzeba uważać, aby nie spalić wyjść mocy... Jedno złe podłączenie do instalacji auta i niepoprawna konfiguracja – wtryski będą lać non stoper <faja> .
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Barthek » 4 maja 2016, 20:48

Jakie tuningi się tu odbywają ;) Ten X już dawno powinien być w dziale projekty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 10:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez kamilq05 » 5 maja 2016, 11:05

Może lepiej nie, bo dopóki xedos Crenshaw był w tym dziale to ruch był spory, a po przeniesieniu do projektów jakby ucichło w temacie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2011, 19:56
Posty: 201 (1/6)
Skąd: Świdnik
Auto: Citroen C4 B7 2011r 1,6HDI 92km

Citroen C4 Grand Picasso 2008r 2.0HDI 136km MCP exclusive

Postprzez Setritus » 5 maja 2016, 11:41

kamilq05 napisał(a):Może lepiej nie, bo dopóki xedos Crenshaw był w tym dziale to ruch był spory, a po przeniesieniu do projektów jakby ucichło w temacie.

Takie samo jest moje zadnie. Jakiś czas temu aplikowałem do projektów ale powiedzieli mi że strona mojego wątku jest mocno niedoprwacowana i jak to poprawię to może sie uda. Strone nieco zmodyfikowałem ale drugi raz sie juz nie zgłaszałem. W dziale 626 / MX-6 / Xedos 6 czuję się wśród swoich, w Projektach nikogo od nas nie ma...

Dogadałem się chyba z firmą tuningową z Rzeszowa, za montaż i strojenie + hamownia zawołali 1200zł więc jeszcze akceptowalnie. Jak dobrze pójdzie to może do końca maja będzie zestrojony :) <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 12:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez freezoneq » 5 maja 2016, 11:45

To jak innym odpowie czas i pora to wyczuwam spota w Rze :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 01:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez buczos » 5 maja 2016, 12:46

Setritus napisał(a):Dogadałem się chyba z firmą tuningową z Rzeszowa, za montaż i strojenie + hamownia zawołali 1200zł więc jeszcze akceptowalnie.


Setritus jak będziesz w RZE to daj znać w wątku regionalnym to zorganizujemy spota ;)
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3447 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: 2019 Mazda 6
2008 Peugeot 107
Było:
Laguna 3 GT
Mazda 3 Sedan BK Top Sport 323F BA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy