Mazda Xedos 6 Exclusive CA KF '99 '

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Adjanek » 26 sie 2012, 16:21

Witam. Mam na imię Adrian i chciałbym zaprezentować wam mój nabytek.
Właścicielem Mazdy stałem się 4 grudnia 2011r. Kupiłem ją w Kobyłce od znanego na pewno niektórym forumowicza MazDarka któremu dedykuje tytuł wątku i którego bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za życzliwość i pomoc(On wie o co chodzi)!!!
W chwili zakupu Madzia miała niecałe 191 tys km przebiegu, teraz ma niewiele ponad 197 tys:)

Poprzedni temat Mazdy:
viewtopic.php?f=314&t=63376&hilit=mazdarek
Pozwolę sobie skopiować informacje z tego tematu:

Typ: Xedos 6
Model: CA70EA5

Silnik: 2.0i V6 (103kW/140KM)
Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
Napęd: koła przednie
Lakier: Twilight blue mica (12K)
Wnętrze: Off black (CA2)

Wyposażenie: wersja exclusive
– skórzana tapicerka;
– automatyczna klimatyzacja;
– tempomat;
– elektrycznie sterowany szyberdach;
– elektrycznie sterowane szyby (przód/tył);
– elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka;
– elektrycznie regulowane siedzisko fotela kierowcy;
– elektrycznie podnoszona antena;
– podgrzewane fotele kierowcy i pasażera;
– centralny zamek;
– 2 poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera);
– ABS;
– halogeny;
– alufelgi 17'
– radioodtwarzacz CD z pilotem Panasonic CQ-RDP965LEN.

Data produkcji: 09.01.1999
Fabryka: Hofu (Japonia)
Rynek docelowy: Szwajcaria

Ten egzemplarz jest:
• 34.543 z 34.833 wyprodukowanych na rynek europejski.
• 1.748 z 1.830 wyprodukowanych na rynek szwajcarski.
• 73 z 363 wyprodukowanych w 1999 roku.
• 11 z 11 wyprodukowanych 9 stycznia 1999 roku.
• wyprodukowany w 1.611. z 1.627 dni roboczych produkcji modelu Xedos 6 na rynek europejski.

Do tej chwili Xedos dostał ode mnie:
-nowe oryginalne felgi 17' od Mazdy 3
-nowe opony Rikken Maystorm 2 215/45/r17
-kompletnie zregenerowane i pomalowane proszkowo zaciski
-nowe klocki TRW na tył
-nowy zestaw montażowy klocków na tył i przód
-nowy przegub zewnętrzny po lewej stronie Japan Line
-zregenerowane wahacze tylne poprzeczne(piaskowanie, malowanie hammerite, nowe tuleje)
-łączniki stabilizatora tył Yamato
-łączniki stabilizatora przód 555
-gumy stabilizatora tył Yamato
Jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopiszę.

Wrzucam parę fotek. W wolnej chwili zrobię więcej.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 29 sie 2012, 21:03 przez Adjanek, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2011, 12:11
Posty: 45
Auto: Mazda Xedos 6 (CA)

Postprzez Piotr_ » 27 sie 2012, 22:07

Ja pierwsze jestem :) ladny xedzik,ladny rocznik,ladnie obdarowany w gadzety <spoko> szerokosci i bezawaryjnosci :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez DymeK » 28 sie 2012, 01:27

ładna bestia jakieś plany co do auta
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez rclmati » 28 sie 2012, 21:04

Idealny Xedos jeśli chodzi o wiek i wyposażenie, dbaj o niego bo masz o co. Perełka ;)
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez MichałB » 28 sie 2012, 22:51

kolorek i rocznik taki sam jak mój :) zazdroszczę szyberdachu elenktycznego fotela i podgrzewania
jak lusterka nie puchną Ci?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez Adjanek » 29 sie 2012, 20:56

A dzięki dzięki! :) staram się dbać :]
Jakieś większe plany są ale bardzo odległe od realizacji na tą chwilę dlatego nie chcę nic zdradzać. Trzeba troche finansowo odpocząć... :D
A z takich 'pierdółek' to do ABS-u muszę zajrzeć bo wariuje, coś w prawym tylnym kole stuka, nadkole do roboty i olej... szybko znikający:/
Wbrew pozorom jest trochę do zrobienia...
Michał to tylko dodatki, naprawde ważniejszy jest np zdrowy silnik, zawieszenie czy blacha.
Może się kiedyś miniemy bo czasem bywam w siedlcach.
Nie bardzo rozumiem jak lusterka moga puchnąć hehe. W zime zamarzły i jak mróz puścił to dopiero zaczęły działać :D
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2011, 12:11
Posty: 45
Auto: Mazda Xedos 6 (CA)

Postprzez rclmati » 29 sie 2012, 21:01

Adjanek napisał(a):naprawde ważniejszy jest np zdrowy silnik, zawieszenie czy blacha.


Wychodzę z założenia, że jeśli blacha jest ok to wszystko inne się ogarnie ;) Mazdy lubią olej także jeśli jest to w graniach litra na 10 tys nie ma się czym przejmować. ABS, pewnie czujnik polecial.
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez Adjanek » 29 sie 2012, 21:09

No w sumie racja ale blachę też jakoś można ogarnąć hehe :D
Chodzi o to że ABS się załącza ale nie wiem dlaczego np wtedy jak zwalniam praktycznie z 20 do 0 a jak np lece 120 i przyhamuje do 60 to jest ok.
Nie sprawdzałem dokładnie ale chyba bierze sporo więcej. Zalany mam mobil 1 new life 0W40.
Zastanawiam sie czy na dexelie 5W30 nie zmienić...
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2011, 12:11
Posty: 45
Auto: Mazda Xedos 6 (CA)

Postprzez rclmati » 29 sie 2012, 21:12

To sprawdź dokładnie, ile musisz dolać po jakim dystansie. Ja obecnie jeżdże na 15W40 Mobila czyli pełen minerał ale przy zmianie oleju zaleje Xedosa półsyntetykiem ( chyba najlepsze wyjście ).
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez Adek311092 » 29 sie 2012, 22:13

Mój Xedos jest zalany Castrolem magnatec 10w40 i po 2 tyś nie ubyło ani grama. Jedni mówią że lipny olej bo zakleja, inni go chwalą właśnie za tą formułę magnatec. Ale o olejach jest osobny wątek i z tego co widziałem to dobre opinie zbiera mobil super 2000. Przede wszystkim powinien to być półsyntetyk (takie jest moje zdanie) ale chyba wielu się ze mną zgodzi. Gratuluje ładnego egzemplarza i szerokości :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez Adjanek » 30 sie 2012, 20:09

Dzięki :)
Jak wiadomo o olejach jest tysiąc opinii. Samochód nie ma jeszcze tak dużo przejechane więc zostaje syntetyk z tym że 5W a nie 0W. W serwisie polecili mi dexelie... Ciężko jest dokładnie sprawdzić stan bo strasznie rozmazuje się olej na bagnecie :|
jeszcze pomyślę co zrobić, na razie ABS na pierwszym miejscu. A i na geometrie by się przydało jechać.

Pozdro dla wszystkich i dziękówka za pochlebne opinie! :D
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2011, 12:11
Posty: 45
Auto: Mazda Xedos 6 (CA)

Postprzez Adjanek » 30 gru 2012, 19:07

Witam po dłuzszej nieobecności. Musiałem wyposażyc się w nowy komputer:)
Aktualnie jestem chory i odrabiam zaległości na forum.

Mazdy jednak starałem sie nie zaniedbywać.
Ustawiona została zbieżność.
Przez ostatni czas starałem się zregenerować przednie wahacze.
Wymieniłem stare popękane tuleje na nowe poliuretanowe.
Obrazek

Zaopatrzyłem się także w dwa sworznie marki 555 jednak jeden został uszkodzony przez mechanika i wsadził jakis inny.
Oprócz tego wahacze zostały pomalowane farbą hammerite.
W ten piątek wymieniłem także świece, filtr oleju i tak jak radziliście oczywiście olej na VALVOLINE MAXLIFE 10W40.
Co najważniejsze nauczyłem się sprawdzać stan oleju :D
W związku z tym przepraszam wszystkich za moją ostatnią panikę znikającego oleju.
Owszem mazda bierze olej ale trochę przesadziłem. Przy mobilu zjadła litr na około 3 tys km chociaż to tez tak z przymrużeniem oka bo wtedy byłem w trakcie zgłębianie tajników poprawnego sprawdzania poziomu oleju hehe <lol>
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2011, 12:11
Posty: 45
Auto: Mazda Xedos 6 (CA)

Postprzez Bandyta » 31 gru 2012, 13:58

Adjanek napisał(a):Wymieniłem stare popękane tuleje na nowe poliuretanowe.

a można wiedzieć ile kosztowały ?? :)

a tak w ogóle to fajny xedzik, oby służył bezawaryjnie <spoko>
a co do poboru oleju to troszke dużo bierze, ale dopuki nie bierze 1l na 1000km to możesz spokojnie jeździć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2006, 08:50
Posty: 735
Skąd: Świdnik
Auto: BMW E46 320i

Postprzez Adjanek » 31 gru 2012, 14:43

150zł+przesyłka, z resztą sam se loooknij:
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/mazda_xedos-6
Ale nie jestem chyba zadowolony. Nie wiem w czym wina leży, tuleje, sworznie, źle zamontowane?
Trzęsie delikatnie samochodem i takie dziwne odczucie mam jakby jakiś lekki luz był, sam nie wiem...
Podskocze w weekend na stacje diag. to się wszystko okaże.

A dzięki, Twój też przyznam szczerze że niczego sobie ;)

Co do oleju to teraz sprawdze DOKŁADNIE, przy 200 tys był wymieniany, weszło 4 litry i jeszcze 1 litr mam na dolewki.

pzdr!
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2011, 12:11
Posty: 45
Auto: Mazda Xedos 6 (CA)

Postprzez Crenshaw » 9 sty 2013, 20:19

Bardzo ładny egzemplarz :) widzę, że tak samo wyposażony jak mój, chyba już więcej gadgetów do Xedów nie ładowali :) zazdroszczę Ci tylko koloru heh :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Adjanek » 10 sty 2013, 22:40

Z tego co wiem to nie, ale zawsze można samemu coś 'załadować' hehe :D
Kolor jak kolor ale lakier jest bardzo wyblakły, nadkole korniki gryzą, ziarenka rdzy miejscami i ogólnie blacharka jest do zrobienia... Ale sumie to zawsze coś do zrobienia się znajdzie hehehe :D
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2011, 12:11
Posty: 45
Auto: Mazda Xedos 6 (CA)

Postprzez Crenshaw » 10 sty 2013, 22:54

Adjanek napisał(a):Z tego co wiem to nie, ale zawsze można samemu coś 'załadować'


A co jeszcze ładowali? Wiem, że starsze roczniki miały podświetlane klamki, stacyjki, schowki i przyciski od opuszczania szyb ale później to wycofali i nasze roczniki już tego nie miały. W sumie nie wiem dlaczego przecież z tego były same plusy. :)
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Crenshaw » 21 cze 2013, 19:29

i jak tam kolego te poliuretany się sprawują? niedługo też mnie czeka wymiana elementów gumowo metalowych zawieszenia i zastanawiam się nad tym rozwiązaniem :D
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Adjanek » 24 gru 2014, 16:09

Witam. Dla zainteresowanych Mazda jest na sprzedaż. Nie wystawiałem jej jeszcze na aukcjach, wolę sprzedać w dobre ręce. Do poprawy jest blacharka. Odkładałem ten problem dość długo i niestety z czasem się pogarszało. Szukam auta bardziej uniwersalnego, do pracy, o mniejszym spalaniu. Z tego względu trochę zaniedbałem Mazdę i chyba nie opłaca mi się robić tej blacharki-wolę sprzedać taniej. W sumie przejechałem od kupna nią około 20tys km. Jeśli ktoś będzie zainteresowany mogę pyknąć jakieś fotki. Cena do uzgodnienia telefonicznie 518159807.

pozdrawiam!
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2011, 12:11
Posty: 45
Auto: Mazda Xedos 6 (CA)

Postprzez goju10 » 26 gru 2014, 02:18

Adjanek napisał(a):Do poprawy jest blacharka. Odkładałem ten problem dość długo i niestety z czasem się pogarszało. Jeśli ktoś będzie zainteresowany mogę pyknąć jakieś fotki.


To wrzuć tutaj jakieś fotki. Jestem ciekaw jak to z tą blachą wygląda w egzemplarzu 6 lat nowszym od mojego.
goju10
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy