Mazda Xedos 6 Exclusive CA KF '99 '
Witam. Mam na imię Adrian i chciałbym zaprezentować wam mój nabytek.
Właścicielem Mazdy stałem się 4 grudnia 2011r. Kupiłem ją w Kobyłce od znanego na pewno niektórym forumowicza MazDarka któremu dedykuje tytuł wątku i którego bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za życzliwość i pomoc(On wie o co chodzi)!!!
W chwili zakupu Madzia miała niecałe 191 tys km przebiegu, teraz ma niewiele ponad 197 tys:)
Poprzedni temat Mazdy:
viewtopic.php?f=314&t=63376&hilit=mazdarek
Pozwolę sobie skopiować informacje z tego tematu:
Typ: Xedos 6
Model: CA70EA5
Silnik: 2.0i V6 (103kW/140KM)
Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
Napęd: koła przednie
Lakier: Twilight blue mica (12K)
Wnętrze: Off black (CA2)
Wyposażenie: wersja exclusive
– skórzana tapicerka;
– automatyczna klimatyzacja;
– tempomat;
– elektrycznie sterowany szyberdach;
– elektrycznie sterowane szyby (przód/tył);
– elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka;
– elektrycznie regulowane siedzisko fotela kierowcy;
– elektrycznie podnoszona antena;
– podgrzewane fotele kierowcy i pasażera;
– centralny zamek;
– 2 poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera);
– ABS;
– halogeny;
– alufelgi 17'
– radioodtwarzacz CD z pilotem Panasonic CQ-RDP965LEN.
Data produkcji: 09.01.1999
Fabryka: Hofu (Japonia)
Rynek docelowy: Szwajcaria
Ten egzemplarz jest:
• 34.543 z 34.833 wyprodukowanych na rynek europejski.
• 1.748 z 1.830 wyprodukowanych na rynek szwajcarski.
• 73 z 363 wyprodukowanych w 1999 roku.
• 11 z 11 wyprodukowanych 9 stycznia 1999 roku.
• wyprodukowany w 1.611. z 1.627 dni roboczych produkcji modelu Xedos 6 na rynek europejski.
Do tej chwili Xedos dostał ode mnie:
-nowe oryginalne felgi 17' od Mazdy 3
-nowe opony Rikken Maystorm 2 215/45/r17
-kompletnie zregenerowane i pomalowane proszkowo zaciski
-nowe klocki TRW na tył
-nowy zestaw montażowy klocków na tył i przód
-nowy przegub zewnętrzny po lewej stronie Japan Line
-zregenerowane wahacze tylne poprzeczne(piaskowanie, malowanie hammerite, nowe tuleje)
-łączniki stabilizatora tył Yamato
-łączniki stabilizatora przód 555
-gumy stabilizatora tył Yamato
Jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopiszę.
Wrzucam parę fotek. W wolnej chwili zrobię więcej.
Właścicielem Mazdy stałem się 4 grudnia 2011r. Kupiłem ją w Kobyłce od znanego na pewno niektórym forumowicza MazDarka któremu dedykuje tytuł wątku i którego bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za życzliwość i pomoc(On wie o co chodzi)!!!
W chwili zakupu Madzia miała niecałe 191 tys km przebiegu, teraz ma niewiele ponad 197 tys:)
Poprzedni temat Mazdy:
viewtopic.php?f=314&t=63376&hilit=mazdarek
Pozwolę sobie skopiować informacje z tego tematu:
Typ: Xedos 6
Model: CA70EA5
Silnik: 2.0i V6 (103kW/140KM)
Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
Napęd: koła przednie
Lakier: Twilight blue mica (12K)
Wnętrze: Off black (CA2)
Wyposażenie: wersja exclusive
– skórzana tapicerka;
– automatyczna klimatyzacja;
– tempomat;
– elektrycznie sterowany szyberdach;
– elektrycznie sterowane szyby (przód/tył);
– elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka;
– elektrycznie regulowane siedzisko fotela kierowcy;
– elektrycznie podnoszona antena;
– podgrzewane fotele kierowcy i pasażera;
– centralny zamek;
– 2 poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera);
– ABS;
– halogeny;
– alufelgi 17'
– radioodtwarzacz CD z pilotem Panasonic CQ-RDP965LEN.
Data produkcji: 09.01.1999
Fabryka: Hofu (Japonia)
Rynek docelowy: Szwajcaria
Ten egzemplarz jest:
• 34.543 z 34.833 wyprodukowanych na rynek europejski.
• 1.748 z 1.830 wyprodukowanych na rynek szwajcarski.
• 73 z 363 wyprodukowanych w 1999 roku.
• 11 z 11 wyprodukowanych 9 stycznia 1999 roku.
• wyprodukowany w 1.611. z 1.627 dni roboczych produkcji modelu Xedos 6 na rynek europejski.
Do tej chwili Xedos dostał ode mnie:
-nowe oryginalne felgi 17' od Mazdy 3
-nowe opony Rikken Maystorm 2 215/45/r17
-kompletnie zregenerowane i pomalowane proszkowo zaciski
-nowe klocki TRW na tył
-nowy zestaw montażowy klocków na tył i przód
-nowy przegub zewnętrzny po lewej stronie Japan Line
-zregenerowane wahacze tylne poprzeczne(piaskowanie, malowanie hammerite, nowe tuleje)
-łączniki stabilizatora tył Yamato
-łączniki stabilizatora przód 555
-gumy stabilizatora tył Yamato
Jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopiszę.
Wrzucam parę fotek. W wolnej chwili zrobię więcej.
Ostatnio edytowano 29 sie 2012, 21:03 przez Adjanek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 wrz 2011, 12:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda Xedos 6 (CA)
A dzięki dzięki! staram się dbać
Jakieś większe plany są ale bardzo odległe od realizacji na tą chwilę dlatego nie chcę nic zdradzać. Trzeba troche finansowo odpocząć...
A z takich 'pierdółek' to do ABS-u muszę zajrzeć bo wariuje, coś w prawym tylnym kole stuka, nadkole do roboty i olej... szybko znikający:/
Wbrew pozorom jest trochę do zrobienia...
Michał to tylko dodatki, naprawde ważniejszy jest np zdrowy silnik, zawieszenie czy blacha.
Może się kiedyś miniemy bo czasem bywam w siedlcach.
Nie bardzo rozumiem jak lusterka moga puchnąć hehe. W zime zamarzły i jak mróz puścił to dopiero zaczęły działać
Jakieś większe plany są ale bardzo odległe od realizacji na tą chwilę dlatego nie chcę nic zdradzać. Trzeba troche finansowo odpocząć...
A z takich 'pierdółek' to do ABS-u muszę zajrzeć bo wariuje, coś w prawym tylnym kole stuka, nadkole do roboty i olej... szybko znikający:/
Wbrew pozorom jest trochę do zrobienia...
Michał to tylko dodatki, naprawde ważniejszy jest np zdrowy silnik, zawieszenie czy blacha.
Może się kiedyś miniemy bo czasem bywam w siedlcach.
Nie bardzo rozumiem jak lusterka moga puchnąć hehe. W zime zamarzły i jak mróz puścił to dopiero zaczęły działać
- Od: 25 wrz 2011, 12:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda Xedos 6 (CA)
Adjanek napisał(a):naprawde ważniejszy jest np zdrowy silnik, zawieszenie czy blacha.
Wychodzę z założenia, że jeśli blacha jest ok to wszystko inne się ogarnie Mazdy lubią olej także jeśli jest to w graniach litra na 10 tys nie ma się czym przejmować. ABS, pewnie czujnik polecial.
No w sumie racja ale blachę też jakoś można ogarnąć hehe
Chodzi o to że ABS się załącza ale nie wiem dlaczego np wtedy jak zwalniam praktycznie z 20 do 0 a jak np lece 120 i przyhamuje do 60 to jest ok.
Nie sprawdzałem dokładnie ale chyba bierze sporo więcej. Zalany mam mobil 1 new life 0W40.
Zastanawiam sie czy na dexelie 5W30 nie zmienić...
Chodzi o to że ABS się załącza ale nie wiem dlaczego np wtedy jak zwalniam praktycznie z 20 do 0 a jak np lece 120 i przyhamuje do 60 to jest ok.
Nie sprawdzałem dokładnie ale chyba bierze sporo więcej. Zalany mam mobil 1 new life 0W40.
Zastanawiam sie czy na dexelie 5W30 nie zmienić...
- Od: 25 wrz 2011, 12:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda Xedos 6 (CA)
To sprawdź dokładnie, ile musisz dolać po jakim dystansie. Ja obecnie jeżdże na 15W40 Mobila czyli pełen minerał ale przy zmianie oleju zaleje Xedosa półsyntetykiem ( chyba najlepsze wyjście ).
Mój Xedos jest zalany Castrolem magnatec 10w40 i po 2 tyś nie ubyło ani grama. Jedni mówią że lipny olej bo zakleja, inni go chwalą właśnie za tą formułę magnatec. Ale o olejach jest osobny wątek i z tego co widziałem to dobre opinie zbiera mobil super 2000. Przede wszystkim powinien to być półsyntetyk (takie jest moje zdanie) ale chyba wielu się ze mną zgodzi. Gratuluje ładnego egzemplarza i szerokości
Dzięki
Jak wiadomo o olejach jest tysiąc opinii. Samochód nie ma jeszcze tak dużo przejechane więc zostaje syntetyk z tym że 5W a nie 0W. W serwisie polecili mi dexelie... Ciężko jest dokładnie sprawdzić stan bo strasznie rozmazuje się olej na bagnecie
jeszcze pomyślę co zrobić, na razie ABS na pierwszym miejscu. A i na geometrie by się przydało jechać.
Pozdro dla wszystkich i dziękówka za pochlebne opinie!
Jak wiadomo o olejach jest tysiąc opinii. Samochód nie ma jeszcze tak dużo przejechane więc zostaje syntetyk z tym że 5W a nie 0W. W serwisie polecili mi dexelie... Ciężko jest dokładnie sprawdzić stan bo strasznie rozmazuje się olej na bagnecie
jeszcze pomyślę co zrobić, na razie ABS na pierwszym miejscu. A i na geometrie by się przydało jechać.
Pozdro dla wszystkich i dziękówka za pochlebne opinie!
- Od: 25 wrz 2011, 12:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda Xedos 6 (CA)
Witam po dłuzszej nieobecności. Musiałem wyposażyc się w nowy komputer:)
Aktualnie jestem chory i odrabiam zaległości na forum.
Mazdy jednak starałem sie nie zaniedbywać.
Ustawiona została zbieżność.
Przez ostatni czas starałem się zregenerować przednie wahacze.
Wymieniłem stare popękane tuleje na nowe poliuretanowe.
Zaopatrzyłem się także w dwa sworznie marki 555 jednak jeden został uszkodzony przez mechanika i wsadził jakis inny.
Oprócz tego wahacze zostały pomalowane farbą hammerite.
W ten piątek wymieniłem także świece, filtr oleju i tak jak radziliście oczywiście olej na VALVOLINE MAXLIFE 10W40.
Co najważniejsze nauczyłem się sprawdzać stan oleju
W związku z tym przepraszam wszystkich za moją ostatnią panikę znikającego oleju.
Owszem mazda bierze olej ale trochę przesadziłem. Przy mobilu zjadła litr na około 3 tys km chociaż to tez tak z przymrużeniem oka bo wtedy byłem w trakcie zgłębianie tajników poprawnego sprawdzania poziomu oleju hehe
Aktualnie jestem chory i odrabiam zaległości na forum.
Mazdy jednak starałem sie nie zaniedbywać.
Ustawiona została zbieżność.
Przez ostatni czas starałem się zregenerować przednie wahacze.
Wymieniłem stare popękane tuleje na nowe poliuretanowe.
Zaopatrzyłem się także w dwa sworznie marki 555 jednak jeden został uszkodzony przez mechanika i wsadził jakis inny.
Oprócz tego wahacze zostały pomalowane farbą hammerite.
W ten piątek wymieniłem także świece, filtr oleju i tak jak radziliście oczywiście olej na VALVOLINE MAXLIFE 10W40.
Co najważniejsze nauczyłem się sprawdzać stan oleju
W związku z tym przepraszam wszystkich za moją ostatnią panikę znikającego oleju.
Owszem mazda bierze olej ale trochę przesadziłem. Przy mobilu zjadła litr na około 3 tys km chociaż to tez tak z przymrużeniem oka bo wtedy byłem w trakcie zgłębianie tajników poprawnego sprawdzania poziomu oleju hehe
- Od: 25 wrz 2011, 12:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda Xedos 6 (CA)
Adjanek napisał(a):Wymieniłem stare popękane tuleje na nowe poliuretanowe.
a można wiedzieć ile kosztowały
a tak w ogóle to fajny xedzik, oby służył bezawaryjnie
a co do poboru oleju to troszke dużo bierze, ale dopuki nie bierze 1l na 1000km to możesz spokojnie jeździć
Mój xedosik viewtopic.php?f=314&t=134402
- Od: 11 lip 2006, 08:50
- Posty: 735
- Skąd: Świdnik
- Auto: BMW E46 320i
150zł+przesyłka, z resztą sam se loooknij:
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/mazda_xedos-6
Ale nie jestem chyba zadowolony. Nie wiem w czym wina leży, tuleje, sworznie, źle zamontowane?
Trzęsie delikatnie samochodem i takie dziwne odczucie mam jakby jakiś lekki luz był, sam nie wiem...
Podskocze w weekend na stacje diag. to się wszystko okaże.
A dzięki, Twój też przyznam szczerze że niczego sobie
Co do oleju to teraz sprawdze DOKŁADNIE, przy 200 tys był wymieniany, weszło 4 litry i jeszcze 1 litr mam na dolewki.
pzdr!
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/mazda_xedos-6
Ale nie jestem chyba zadowolony. Nie wiem w czym wina leży, tuleje, sworznie, źle zamontowane?
Trzęsie delikatnie samochodem i takie dziwne odczucie mam jakby jakiś lekki luz był, sam nie wiem...
Podskocze w weekend na stacje diag. to się wszystko okaże.
A dzięki, Twój też przyznam szczerze że niczego sobie
Co do oleju to teraz sprawdze DOKŁADNIE, przy 200 tys był wymieniany, weszło 4 litry i jeszcze 1 litr mam na dolewki.
pzdr!
- Od: 25 wrz 2011, 12:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda Xedos 6 (CA)
Bardzo ładny egzemplarz widzę, że tak samo wyposażony jak mój, chyba już więcej gadgetów do Xedów nie ładowali zazdroszczę Ci tylko koloru heh
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Z tego co wiem to nie, ale zawsze można samemu coś 'załadować' hehe
Kolor jak kolor ale lakier jest bardzo wyblakły, nadkole korniki gryzą, ziarenka rdzy miejscami i ogólnie blacharka jest do zrobienia... Ale sumie to zawsze coś do zrobienia się znajdzie hehehe
Kolor jak kolor ale lakier jest bardzo wyblakły, nadkole korniki gryzą, ziarenka rdzy miejscami i ogólnie blacharka jest do zrobienia... Ale sumie to zawsze coś do zrobienia się znajdzie hehehe
- Od: 25 wrz 2011, 12:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda Xedos 6 (CA)
Adjanek napisał(a):Z tego co wiem to nie, ale zawsze można samemu coś 'załadować'
A co jeszcze ładowali? Wiem, że starsze roczniki miały podświetlane klamki, stacyjki, schowki i przyciski od opuszczania szyb ale później to wycofali i nasze roczniki już tego nie miały. W sumie nie wiem dlaczego przecież z tego były same plusy.
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
i jak tam kolego te poliuretany się sprawują? niedługo też mnie czeka wymiana elementów gumowo metalowych zawieszenia i zastanawiam się nad tym rozwiązaniem
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Witam. Dla zainteresowanych Mazda jest na sprzedaż. Nie wystawiałem jej jeszcze na aukcjach, wolę sprzedać w dobre ręce. Do poprawy jest blacharka. Odkładałem ten problem dość długo i niestety z czasem się pogarszało. Szukam auta bardziej uniwersalnego, do pracy, o mniejszym spalaniu. Z tego względu trochę zaniedbałem Mazdę i chyba nie opłaca mi się robić tej blacharki-wolę sprzedać taniej. W sumie przejechałem od kupna nią około 20tys km. Jeśli ktoś będzie zainteresowany mogę pyknąć jakieś fotki. Cena do uzgodnienia telefonicznie 518159807.
pozdrawiam!
pozdrawiam!
- Od: 25 wrz 2011, 12:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda Xedos 6 (CA)
Adjanek napisał(a):Do poprawy jest blacharka. Odkładałem ten problem dość długo i niestety z czasem się pogarszało. Jeśli ktoś będzie zainteresowany mogę pyknąć jakieś fotki.
To wrzuć tutaj jakieś fotki. Jestem ciekaw jak to z tą blachą wygląda w egzemplarzu 6 lat nowszym od mojego.
-
goju10
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości