Strona 1 z 3

Mazda 626 GE FP 1992r. Sedan – biala...

PostNapisane: 16 gru 2011, 22:21
przez Busek
Dawno nieodzwiedzalem swojego tematu wiec zrobie ogromny up :)

Info o Aucie:
Marka: Mazda
Model: 626 GE LX (92' – 95')
Rocznik: 1992
Silnik: FP
Przebieg: 206000km (przeglad ostani w dojczach 196000)
Nadwozie: Sedan
Wymiary: 4700x1750x1400 mm
Kolor: "cygnus white"

Od czego by tu zacząć, może od tego jak to wygladało na poczatku. Auto zostało sprowadzone z niemiec i odklupione przezemnie w pl za smieszna cene na niemieckich blachach. Po czy mialem je podrzezbic i smigac, przez chwile. Fajna chwila wyszla auto dorywczo robione bylo przez rok w garazu :)

Foty przed robotami jedyne jakie posiadam:
Obrazek

Zaczynamy od spodu:
Obrazek

Potem stawiamy przygotowujemy do malowania i inne pierdle:
Obrazek

Jedziemy dalej:
Obrazek

No to wkońcu jakies czesci i mody:
Obrazek
Obrazek


Fot oczywiscie jest sporo wiecej wiec zamist przynudzać zrobie rozspiske co i jak zrobione:

Nadwozie:
* Całe pomalowane na orginalny kolor Cygnus White
* Dokładki z wersji V6 w kolor budy
* Lusterka odmalowane w kolro nadwozia podobnie jak wycierzaczki, jak i nowy grill
* Usuniete znaczki z tylu
* Przednie lampy przerobione wraz z kierunkami
* Polerka lamp tylnych
* Znaczek obklejony folia carbon 3M
* Nowe błotniki
* Zdejte tlumienie z maski i pomalowana maska od spodu wraz z pasem przednim
* Wymiana szyby czolowej
* wszystkie wzmocnienia i mocowania zderzakow odmalowane na czarno
* usuniete mocowania rejestracji z przodu
* kierunki boczne clear dymione

Zawieszenie i spod auta:
* Wszystkie elementy zawieszenia wyczyszczone i pomalowane szarym podkladem
* Nowe konserwacje podwozia
* konserwacja profili zamknietych

* nowe koncowki drazkow kierowniczych sidem
* łaczniki stabilizatorow NK
* wymienione gumy stabilizatora
* rozporka przod proracing alu
* łożyska przód skf
* sworznie wahaczy


Silnik i komora:
* zalany puki co 10w40 mobilem
* Wyszyczona miska i pokrywa zaworow
* miska malowana na zolto sprayem na odpornym na temp.
* pokrywa na niebiesko proszkowo
* usuniety filtr weglowy
* zaslepiony EGR
* nowe plyny chlodzenia wsomagania itp.
* dolot powietrza zakonczony filtrem simoty plus oslona cieplna
* nowe aku bosch
* odmalowane wsporniki chlodnicy ogolny maly cleaning
* wolna odma z filterkiem simoty
* nowa uszczelka pokrywy zaworow
* swiece denso
* przeczyszczona, podpolerowana przepustnica

Kola;
* felgi RC made in germany 17" et 38 7,5" ( Proszkowo w kolor auta)
* gt radiale 17x40x205

Hamulce:
* nowe przewody miedziane
* regeneracja zaciskow
* nowe przewody gietkie
* nowe klocki

Wydech:
* Przelot z kwasowki 2"
* srodkowy RM Motors
* koncowy turbo works z dospawana inna koncowka
* kolektor seria

Wnetrze:
* hydorgrafika deski
* alu ramki zegarow
* zmiana oswietlenia na ledy


FOTY aktualne
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Napewno sporo rzeczy zapomnialem bo za duzo tego, temat od teraz bede aktualizowal na bierzaco pozdr.

PostNapisane: 18 gru 2011, 23:49
przez Michał88
Nice. Kompleksowe podejście do remontu auta <spoko>

PostNapisane: 19 gru 2011, 23:12
przez radar88
Aż miło się ogląda jak auta wracają do formy, powodzenia życzę i jak najmniej pod górkę <spoko> KAWAŁ DOBREJ ROBOTY <spoko> <spoko>

Re: Mazda 626 GE FP Sedan

PostNapisane: 19 gru 2011, 23:12
przez cichy_86
kolejna piękna magdalenka :) powodzenia w modach i czekamy na kolejne fotki :)

Re: Mazda 626 GE FP Sedan

PostNapisane: 21 gru 2011, 19:50
przez Busek
Dzieki za komentarze, aktulanie malutki przestoj poniewaz nie mam jak ogrzac mojego doscy sporego garazu. Jednak w miedzy czasie odnowilem rure wlewu benzyny oraz pod maska troszke walcze.

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP Cronos 1992

PostNapisane: 23 gru 2011, 12:24
przez oblivion
Szacun za pracę ;)
Powodzenia!!

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP Cronos 1992

PostNapisane: 23 gru 2011, 16:54
przez noxes
I to mi się podoba podejście do auta wzorowe <spoko>
To szare na karoserii to jest podkład?
Widzę, że i podłoga była lakierowana :) Czym zabezpieczałeś? Chodzi mi o to czarne. Kładłeś podkład reaktywny ewentualnie epoksydowy?

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP Cronos 1992

PostNapisane: 23 gru 2011, 16:57
przez Busek
To czarne to baranek novola pryskany z pistoletu do konserwacji wyglada jak orginalna seryjna powloka ale wydaje mi sie ze jakosciowo jest lepsza.
Szare to zwykly podklad antykorozyjny z puchy.
Progi to brunox podklad baran i lakier akryl pod kolor auta.

ps. dla moderatora ktory zmienil nazwe tematu to nie jest wersja amerykanska cronos,

Edit:

Co prawda auto jeszcze w powijakach ale mikolaj przyniosl mi nowe radio:

http://allegro.pl/pioneer-deh-3300ub-us ... 53056.html

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:32
przez Busek
Pare czesci z CAI
Obrazek
Oprucz tego wykonalem oslone termiczna, oraz kupilem juz materialy na wydech z kwasowki i na tlumik srodkowy, ktory sam wykonam.

Wiecej niebawem.

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:54
przez noxes
Radyjko spoko. Przepływomierz masz odwrotnie wsadzony. Będzie w tym miejscu co jest czy może go odizolujesz gdzieś niżej?

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:59
przez johny2007
Dobra robota, mi zabrakłoby chęci, naprawde podziwiam.
Czekam na dalsze efekty..... :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP

PostNapisane: 1 sty 2012, 18:14
przez Busek
Przeplywomierz jest dobrze zalozony :) bedzie tak jak na fotach plus rua 90 stopni 77mm i innowacyjna oslona oraz 3 doloty powietrza. Jak napisalem wiecej niebawem.

PostNapisane: 1 sty 2012, 19:23
przez noxes
Busek napisał(a):Przeplywomierz jest dobrze zalozony

a faktycznie <glupek2>
Busek napisał(a): oraz kupilem juz materialy na wydech z kwasowki i na tlumik srodkowy, ktory sam wykonam.

chyba wpadlismy na ten sam pomysł, tyle, ze ja chcę końcowy zrobić :)

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP

PostNapisane: 3 sty 2012, 23:04
przez kamilos ms
Dobra robota oby tak dalej.Mam takie pytanie ile wyniosło Cie lakierowanie całego auta?,chodzi mi o samego lakiernika.

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP

PostNapisane: 3 sty 2012, 23:14
przez Busek
Same lakierowanie po znajomosci 600zl +lakier, auto sam przygotowalem.

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP

PostNapisane: 3 sty 2012, 23:18
przez kamilos ms
600 zł to nie dużo fakt faktem po znajomości.

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP

PostNapisane: 4 sty 2012, 00:58
przez Busek
No tak ale bierz poprawke na to ,ze gdybym auta nieprzygotowal to zaplacilbym od 2 do 3 tys.

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP

PostNapisane: 19 sty 2012, 15:45
przez Busek
Dawno nie pisalem wiec uzupelnie braki:

Nowy tlumik koncowy:
http://www.sklep.carstuff.pl/tlumik-tur ... 22384.html
Elementy ze srodka w hydrografice:
http://img861.imageshack.us/img861/9817/89892813.jpg
Jakies Pierdle.
http://img109.imageshack.us/img109/4936/56094712.jpg

Oprucz tego wyprana calkowicie tapicerka wnetrza i wstepnie pogiete rury na wydech z kwasowki, nowe przewody hamulcowe miedziane.
Narazie tyle puki co zima mnie blokuje pozdr.

Re: Mazda 626 GE 1.8 FP

PostNapisane: 9 lut 2012, 18:58
przez Busek
Modyfikacja lamp :D wedlug pomyslu :

viewtopic.php?f=126&t=125922&view=unread#unread

W moim wykonaniu:
Przed
Obrazek
Po
Obrazek

Dodatkowo na lampy i kierunki pojdzie jeszcze folia przyciemniajaca. A tak pozatym to dzis dotarl do mnie pakiet V6

http://moto.allegro.pl/dokladki-progi-m ... tabsAnchor

PostNapisane: 9 lut 2012, 20:04
przez noxes
Lapa super wyglada, też chciałem to zrobić, ale jakoś czasu nie mam...
Co do folii na lampę można ciemną, a na kierunek nie lepiej na pomarańczowo?