Mazda 626 GF 2.0 FS 1998

Witam!
W październiku dołączyła do mnie kolejna Mazda serii 626 generacji GF. W dalszym ciągu posiadam BJ-tkę od nowości (2001). Nadeszła w końcu najwyższa pora zaprezentować ją szerszemu gronu Klubowiczów jak i forumowiczów
Mam nadzieje, że ją zaakceptujecie , ona już polubiła Wasze Mazdy
Mazdami interesuję się od 2001 roku kiedy nabyłem nową Mazdę 323F BJ 1.6. 10 lat to długi okres czasu, niejeden z Was zmienił już przez ten okres kilka samochodów (Mazd). Ja jestem stały ,,w uczuciach" stąd też zdecydowałem się nabyć kolejne autko (czytaj: 626_GF)
Słowo wstępu:
Samochodzik został kupiony w Berlinie od pierwszego właściciela, który dbał o nią przez 13 lat (1998-2011). 626 została wyprodukowana w 1998 roku w kraju Kwitnącej Wiśni. Motor napędowy to 2.0 DOHC 115 kucyków
Wersja nadwoziowa sedan (w Niemczech zwana Stufenheck)
Przebieg ok.183 tys.km potwierdzonych ostatnim przeglądem niemieckim TUV 2011. Kolor nadwozia to green metalic (oznaczenie mazdowskie kodu lakieru 16P) Mazda regularnie była serwisowana w ASO Mazdy w Niemczech, a konkretnie w Osterburgu (Autohaus Ingo Hauf Mazda)
Ogumienie /alufelgi/felgi
Auto przyjechało z Niemiec na oponach firmy Firestone (FIREHAWK) zamontowanych na alufelgach 15". Zaraz po zakupie zakupiłem felgi stalowe i opony PNEUMAT na zimę wraz z kompletem oryginalnych kołpaków mazdowskich 15".
Wersja 2.0 Exclusive:
Wyposażenie przedstawia się następująco:
Skórzana kierownica
Skórzana gałka zmiany biegów
Tempomat
Klimatyzacja
Elektryczne szyby x4
Elektryczne lusterka x2
poduszki powietrzne x4
ABS
Komputer pokładowy
Klimatronic
Centralny zamek
Zmieniarka CD marki Kenwood
halogeny przeciwmgielne przednie
Podłokietnik składany kierowcy
Składane oparcie fotelu pasażera (stolik)
I to by było tyle
Modyfikacje:
Z racji tego, iż nie jestem fanem tuningu narazie pozostaje seria
Jedyne ze zmian, które dokonałem to kupno tylnej końcówki tłumika bez zbędnych udziwinień. Najbardziej podoba mi się seryjna wersja autka, choć nie ukrywam, że nie jeden z Was przebije mnie swoją Mazdą
Ale cóż zrobić autko zostało kupione za zaoszczędzone pieniążki
Choć już myślę o kupnie Mazdy6 serii GG.
1)Auto przeszło konserwację nadwozia i nadkoli (Bitexem) w listopadzie. Polecam wszystkim, którzy borykają się z problemem rdzy w 626.
2)W planach na wiosnę 2012 (malowanie zacisków w jakiś kolorek np. czerwień)
Proszę o przychylne nastawienie Panów Moderatorów i wrzucenie Autka do działu Nasze Mazdy
Z góry bardzo dziękuje
Kilka fotek (Więcej fotek zamieszczę później)
Zaraz po kupnie auta:

Shot at 2011-11-23

Shot at 2011-11-23
AKTUALNE ZDJĘCIA (stan na 23.11.2011)
Mordka

Shot at 2011-11-23

By gerz50 at 2011-11-24

By gerz50 at 2011-11-24
Zgrabny tyłeczek ... wiem , wiem nie każdemu podobają się sedany, jednak mi przypadł do gustu

Shot at 2011-11-23
W zimowym ogumieniu sześćdwaszóstka...

Shot at 2011-11-23
Wnętrze (Interior)

Shot at 2011-11-23

Shot at 2011-11-23
Rzut na kokpit ...

Shot at 2011-11-23

By gerz50 at 2011-11-24
Motor napędowy 16 zaworowa jednostka 2.0 DOHC o mocy 115 KM całkiem dobrze daje radę sobie w trasie, gorzej w mieście (ach .. te ceny paliw) Silnik nie myty, niektóre elementy zostały przetarte wilgotną szmatką i nabłyszczone preparatem do plastików (dla dociekliwych)

Shot at 2011-11-23
Mazda ,, Lot ku przyszłości" wprowadzany począwszy od modelu serii 626 w 1997 roku ...

Shot at 2011-11-23

By gerz50 at 2011-11-24
Alufelgi 15" z oponami letnimi FIRESTONE (typ FIREHAWK TZ).

Shot at 2011-11-23
Felgi stalowe 15" z oponami zimowymi + kołpaczki Mazdowskie

Shot at 2011-11-23
Po konserwacji nadkoli (lewego i prawego -tył) Zakonserwowałem także ranty (tam gdzie blacha się zagina do wewnątrz).
STOP RDZY
Czas obalić mit, że Mazdy rdzewieją ... Niestety bez własnej ingerencji się nie obejdzie ...

Shot at 2011-11-23

Shot at 2011-11-23
W październiku dołączyła do mnie kolejna Mazda serii 626 generacji GF. W dalszym ciągu posiadam BJ-tkę od nowości (2001). Nadeszła w końcu najwyższa pora zaprezentować ją szerszemu gronu Klubowiczów jak i forumowiczów
Słowo wstępu:
Samochodzik został kupiony w Berlinie od pierwszego właściciela, który dbał o nią przez 13 lat (1998-2011). 626 została wyprodukowana w 1998 roku w kraju Kwitnącej Wiśni. Motor napędowy to 2.0 DOHC 115 kucyków
Przebieg ok.183 tys.km potwierdzonych ostatnim przeglądem niemieckim TUV 2011. Kolor nadwozia to green metalic (oznaczenie mazdowskie kodu lakieru 16P) Mazda regularnie była serwisowana w ASO Mazdy w Niemczech, a konkretnie w Osterburgu (Autohaus Ingo Hauf Mazda)
Ogumienie /alufelgi/felgi
Auto przyjechało z Niemiec na oponach firmy Firestone (FIREHAWK) zamontowanych na alufelgach 15". Zaraz po zakupie zakupiłem felgi stalowe i opony PNEUMAT na zimę wraz z kompletem oryginalnych kołpaków mazdowskich 15".
Wersja 2.0 Exclusive:
Wyposażenie przedstawia się następująco:
Skórzana kierownica
Skórzana gałka zmiany biegów
Tempomat
Klimatyzacja
Elektryczne szyby x4
Elektryczne lusterka x2
poduszki powietrzne x4
ABS
Komputer pokładowy
Klimatronic
Centralny zamek
Zmieniarka CD marki Kenwood
halogeny przeciwmgielne przednie
Podłokietnik składany kierowcy
Składane oparcie fotelu pasażera (stolik)
I to by było tyle
Modyfikacje:
Z racji tego, iż nie jestem fanem tuningu narazie pozostaje seria
1)Auto przeszło konserwację nadwozia i nadkoli (Bitexem) w listopadzie. Polecam wszystkim, którzy borykają się z problemem rdzy w 626.
2)W planach na wiosnę 2012 (malowanie zacisków w jakiś kolorek np. czerwień)
Proszę o przychylne nastawienie Panów Moderatorów i wrzucenie Autka do działu Nasze Mazdy
Z góry bardzo dziękuje
Kilka fotek (Więcej fotek zamieszczę później)
Zaraz po kupnie auta:

Shot at 2011-11-23

Shot at 2011-11-23
AKTUALNE ZDJĘCIA (stan na 23.11.2011)
Mordka

Shot at 2011-11-23

By gerz50 at 2011-11-24

By gerz50 at 2011-11-24
Zgrabny tyłeczek ... wiem , wiem nie każdemu podobają się sedany, jednak mi przypadł do gustu

Shot at 2011-11-23
W zimowym ogumieniu sześćdwaszóstka...

Shot at 2011-11-23
Wnętrze (Interior)

Shot at 2011-11-23

Shot at 2011-11-23
Rzut na kokpit ...

Shot at 2011-11-23

By gerz50 at 2011-11-24
Motor napędowy 16 zaworowa jednostka 2.0 DOHC o mocy 115 KM całkiem dobrze daje radę sobie w trasie, gorzej w mieście (ach .. te ceny paliw) Silnik nie myty, niektóre elementy zostały przetarte wilgotną szmatką i nabłyszczone preparatem do plastików (dla dociekliwych)

Shot at 2011-11-23
Mazda ,, Lot ku przyszłości" wprowadzany począwszy od modelu serii 626 w 1997 roku ...

Shot at 2011-11-23

By gerz50 at 2011-11-24
Alufelgi 15" z oponami letnimi FIRESTONE (typ FIREHAWK TZ).

Shot at 2011-11-23
Felgi stalowe 15" z oponami zimowymi + kołpaczki Mazdowskie

Shot at 2011-11-23
Po konserwacji nadkoli (lewego i prawego -tył) Zakonserwowałem także ranty (tam gdzie blacha się zagina do wewnątrz).


Shot at 2011-11-23

Shot at 2011-11-23