Jako, że 7 dni temu (4 września 2011) stałem się posiadaczem trzeciej Mazdy, drugiego emiksa i pierwszego FS'a, chciałem Wam go zaprezentować chwaląc się zarazem
Wielkie dzięki dla onyx'a i malutkiej za towarzystwo i pomoc w negocjacjach
Zakup był mocno spontaniczny ponieważ ten po którego miałem jechać, kilka godzin wcześniej się sprzedał,
i dobrze bo był w gorszym stanie i do tego droższy, dzięki Zyg za oględziny
Przedmiotowym autem jest:
Mazda MX-6 w wersji GE z dwulitrowym silnikiem o wdzięcznym oznaczeniu FS
i o jakże anielskim kolorze Caribbean blue metallic (4Y)
 Wyposażenie standardowe z drobnymi modyfikacjami
- ABS
 - wspomaganie kierownicy
 - centralny zamek
 - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
 - elektrycznie opuszczane (i podnoszone) szyby
 - szyberdach również się porusza za pomocą elektryczności
 - Webasto 
  
Auto zostało zakupione praktycznie bez sprzęgła także musiało zostać wymienione, do tego doszło parę drobiazgów jak:
- sprzęgło kompletne
 - łączniki stabilizatorów
 - komplet płynów ustrojowych oraz filtrów.
 
 Oczywiście autko zostanie poddane modyfikacjom, ale nie bójcie się wszystko będzie szło w stronę JDM bądź poprawie bezpieczeństwa i wygody
Na chwilę obecną w planach jest:
- skórzana tapicerka – done
 - pakiet LSi – czeka na ingerencję lakiernika
 - oświetlenie przednie JDM – done
 - trzecie światło STOP – done
 - dwa światła wsteczne – done
 - hamulce z Mazdy 6 – done
 - komputer pokładowy
 - audio
 
Fotka kilka dni po zakupie.

A tu już ze zmienionymi lampami

---------
W październiku 2011 założone zostały w pełni zregenerowane i odmalowane na wściekły czerwony kolor zaciski od Mazdy 6.
W trakcie schnięcia


a tutaj przygotowane elementy na ich ponowny montaż
 
A tu już na aucie
Przód:

Tył:

---------
W listopadzie 2012 doszły nowe dłuższe linki hamulcowe, teraz wreszcie auto hamuje jak należy
---------
W grudniu 2011 została założona lewa lampa od angola
Przeciwmgłowego i tak nie używam a dwa wsteczne lepiej wyglądają


---------
W czerwcu 2012 miałem drobną przycierkę drzwi co przyspieszyło montaż nowej klapy i oryginalnego spoilera z KL'a wraz ze światłem stop.



---------
Potem długo, długo nic aż w końcu w maju 2013 trzeba było na szybko ogarnąć rozrząd ponieważ zaczęło się niebezpiecznie skraplać w okolicach pompy.
Tak więc przy przebiegu 252 tys km wleciał nowiuśki oryginalny (PowerGrip/NSK/NTN) rozrząd wraz z pompą cieczy AISIN.
Po wyglądzie pompy spodziewałem się większej ruiny ale po zdjęciu osłony okazało się, że rozrząd był jednak zmieniany (ten sam zestaw) i nie wyglądał na więcej jak 50 kkm, szkoda tylko, że bez pompy
---------
Również w maju ale kilka dni później w końcu zmieniłem opony na letnie.
Tutaj wymyte jeszcze ze starymi oponami


Tutaj "nowe" opony 225/45/17

A tutaj już na aucie




---------
Maj w tym roku jakiś owocny.
Została zamontowana klimatyzacja oraz układ podgrzewania włókien w żarówkach lamp przednich.
Więcej --> viewtopic.php?p=2644273#p2644273




 temat. Jest w tytule  



 