Mazda 626 GF Lift '01 Blue DiTD 110KM

Witam.
Czas przedstawić moje wozidło które nie dawno nabyłem – Mazda 626 GF DiTD z roku 2001.
To moja druga Mazda, wcześniej 3 lata jeździłem 323f BA która sprawowała się bardzo dobrze i bezawaryjnie
Przyszedł czas aby odmłodzić samochód i zamienić je na bardziej wygodny i rodzinny. Wybór padł na GF po lifcie, chodź przez chwile chodził mi po głowie xedos 6
. Początkowo szukałem benzynki 115 lub 136 KM z zamiarem zagazowania, ale cieżko było znaleść coś ciekawego. Po dłuzszym poszukiwaniu zacząłem rozgladać się również za dieslem i trafiłem właśnie na takie autko. Spodobało się mi dosyć bogate wyposażenie oraz silniczek który jest w bardzo dobrej kondycji i świetnie przyspiesza, no i oczywiście ekonomia
Trochę danych o autku:
Mazda 626 GF – wersja po Lifcie
Silnik DiTD 16V
Rok produkcji – 2001
Kolor nadwozia – 20P Innocent blue mica
Wersja wyposażeniowa – Exlusive
Przebieg – 215 kkm
Kraj przeznaczenia produkcji – Niemcy (sprowadzona w 2009)

Wyposażenie:
– ABS
– TCS
– Klimatronik
– 4 x AIRBAG
– 4 x Elektryczne szyby
– Eletryczne lusterka
– Podgrzewane lusterka
– Centralny zamek z pilota + Alarm
– Światła przeciwmgielne
– Immobilizer
– Wspomaganie kierownicy
– Lakierowane lusterka
– 2x podłokietnik
– Składany stolik z przedniego fotela pasażera
– Regulowana wysokość kierownicy
– Regulowana wysokość reflektorów
– Skórzana kierownica + gałka zmiany biegów
– Welurowa tapicerka
– System nagłośnienia Bose
Silnik:
– oznaczenie RF4F
– pojemność 1998 ccm
– moc 110KM (81 KW) przy 4000 obr./min.
– moment obrotowy 230 Nm przy 1800-3000 obr./min.
– turbina o zmiennej geometrii (zawór wastegate za turbiną)
– wtryski paliwa rozpylające w 6 stron (Direct Injection)
– pompa wtryskowa DENSO
– dwa katalizatory – pierwszy "połączony" z turbiną (Euro 3)
Eksploatacja i zmiany wyglądu:
2011
– wymiana oleju na ELF 5W40 + filtr
– wymiana filtra paliwa i powietrza
– klocki hamulcowe przód
– klocki hamulcowe + tarcze tył
– montarz CB radia
– żarówki H7 Blue Vision
– postojówki LED
2012
– alufelgi 16"ET41 od Kia Carnival na oponach Hankook Optimo Sport
– wymiana zaworu TCV (denso)
– regeneracja pompy wtryskowej
– wymiana oleju na Total Quartz 5W40 + filtr
– wymiana filtra paliwa i powietrza
– serwis klmatyzacji wymiana czynnika i oleju w sprężarce + odgrzybienie
– wymiana łączników i gum stabilizatora tył.
– ori spoiler na tylnią klapę
– kierunki typu Clear
– zerwanie starej folii z szyb
2013
– regeneracja turbiny (Było już słychać zużywające się łożysko)
– wymiana oleju na Elf Excellium 5W40 + filtr
– wymiana filtra paliwa i powietrza
2014
– zakup opon letnich Hankook Ventus Prime 205/55 R16
Plany:
– przyciemnienie szyb
– utrzymanie mazdy w dobrym stanie
Mile widziane komentarze i podpowiedzi jak uatrakcyjnić wygląd GF-ki
Foto 2012:







Foto 2011:


Czas przedstawić moje wozidło które nie dawno nabyłem – Mazda 626 GF DiTD z roku 2001.
To moja druga Mazda, wcześniej 3 lata jeździłem 323f BA która sprawowała się bardzo dobrze i bezawaryjnie

Trochę danych o autku:
Mazda 626 GF – wersja po Lifcie
Silnik DiTD 16V
Rok produkcji – 2001
Kolor nadwozia – 20P Innocent blue mica
Wersja wyposażeniowa – Exlusive
Przebieg – 215 kkm
Kraj przeznaczenia produkcji – Niemcy (sprowadzona w 2009)

Wyposażenie:
– ABS
– TCS
– Klimatronik
– 4 x AIRBAG
– 4 x Elektryczne szyby
– Eletryczne lusterka
– Podgrzewane lusterka
– Centralny zamek z pilota + Alarm
– Światła przeciwmgielne
– Immobilizer
– Wspomaganie kierownicy
– Lakierowane lusterka
– 2x podłokietnik
– Składany stolik z przedniego fotela pasażera
– Regulowana wysokość kierownicy
– Regulowana wysokość reflektorów
– Skórzana kierownica + gałka zmiany biegów
– Welurowa tapicerka
– System nagłośnienia Bose
Silnik:
– oznaczenie RF4F
– pojemność 1998 ccm
– moc 110KM (81 KW) przy 4000 obr./min.
– moment obrotowy 230 Nm przy 1800-3000 obr./min.
– turbina o zmiennej geometrii (zawór wastegate za turbiną)
– wtryski paliwa rozpylające w 6 stron (Direct Injection)
– pompa wtryskowa DENSO
– dwa katalizatory – pierwszy "połączony" z turbiną (Euro 3)
Eksploatacja i zmiany wyglądu:
2011
– wymiana oleju na ELF 5W40 + filtr
– wymiana filtra paliwa i powietrza
– klocki hamulcowe przód
– klocki hamulcowe + tarcze tył
– montarz CB radia
– żarówki H7 Blue Vision
– postojówki LED
2012
– alufelgi 16"ET41 od Kia Carnival na oponach Hankook Optimo Sport
– wymiana zaworu TCV (denso)
– regeneracja pompy wtryskowej
– wymiana oleju na Total Quartz 5W40 + filtr
– wymiana filtra paliwa i powietrza
– serwis klmatyzacji wymiana czynnika i oleju w sprężarce + odgrzybienie
– wymiana łączników i gum stabilizatora tył.
– ori spoiler na tylnią klapę
– kierunki typu Clear
– zerwanie starej folii z szyb
2013
– regeneracja turbiny (Było już słychać zużywające się łożysko)
– wymiana oleju na Elf Excellium 5W40 + filtr
– wymiana filtra paliwa i powietrza
2014
– zakup opon letnich Hankook Ventus Prime 205/55 R16
Plany:
– przyciemnienie szyb
– utrzymanie mazdy w dobrym stanie
Mile widziane komentarze i podpowiedzi jak uatrakcyjnić wygląd GF-ki
Foto 2012:







Foto 2011:

