Ponad rok temu zakupiłem Mazdę Mx-6. Od samego początku rozpoczęła się długa żmudna praca nad nią.
Wyposażenie:
Alu felgi 17", Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Elektryczne i podgrzewane lusterka, Xenony, Wspomaganie kierownicy, Klimatyzacja, ABS, Radio+CD, Centralny zamek, Autoalarm, Halogeny, Elektryczny szyberdach, Czujniki parkowania, Tempomat
Modyfikacje:
Xenony, Kolektory wydechowe sportowe wykonane z kwasówki oraz cały kompletny wydech również z kwasówki na dwóch tłumikach (wycięty katalizator), Sportowy filtr powietrza (BMC Air Filter w karbonowej obudowie), Pokrywy zaworów pomalowane na kolor srebrny, Rozpórka kielichów, Dokładka przedniego zderzaka JDM z pakietu LSI, Kierunki boczne Cristal, Tylne lamy Lexus Chrom, Zaspawane wszystkie emblematy, Przednie tarcze hamulcowe nawiercane i tłoczone firmy Mikoda GT, Zaciski hamulcowe pomalowane na srebrno, Nowy lakier na całym aucie (maska słupki i dach w kolorze czarnym natomiast reszta w kolorze niebieskim od Mitsubishi Lacer, Przyciemnione szyby, Aluminiowe nakładki pedałów, Aluminiowa gałka zmiany biegów, Welurowe dywaniki szyte na miarę, Cały kokpit pomalowany w dwóch kolorach srebrno-niebieski, Zegary indiglo z aluramkami, Przednia szyba z pasem przyciemnianym, Antena od radia na szybie przedniej, Zabudowa całego bagażnika sprzętem car-audio, Stroboskopy zamontowane w przednich halogenach, Sprężyny obniżające auto Jamex -45mm, Aluminiowe nakładki na progi z pakietu JDM, Felgi 17" na 8" OZ Superturismo.
Auto zostało całkowicie odrestaurowane i przy okazji po przerabiane. Projekt trwał 6 miesięcy.
W planach:
Zmiana przednich lamp oraz halogenów od wersji Japońskiej (trwają poszukiwania)
Wymiana poszycia tapicerki przednich foteli
Zdjęcia:
Przed:



W trakcie:









Po:















