Strona 1 z 27

Mazda 626 GE KL 1993 SWAP FP-KL

PostNapisane: 9 sie 2011, 02:45
przez Eklerek323f
No to zaczynamy. Madzia została sprowadzona do Polski w 2005 roku. Od tamtej pory miała 2 właścicieli. Ja jestem trzecim, Drugi właściciel dbał o samochód do czasu, później stał pod chmurka 3 lata. W moich rekach od 2011 roku, przez ten czas przeszedł kilka drobnych napraw i jeden konkretny mod – SWAP

Opis:
-Nadwozie sedan
-Rok produkcji 1992 pierwsza rej. 93.
-Pojemność był 1.8 R4 DOHC FP
jest 2.5 V6 DOHC KL-DE
-Kolor bordo metallic
-Przebieg po kupnie 170kkm w chwili SWAPowania 215kkm
-Przebieg po SWAPie 210 tyś mil (zmiana zegarów) w chwili obecnej 227 tyś mil (28.2kkm od swapu)
-Butla w kole zapasowym 48L
-Spalanie na trasie 11-12.5L
-Spalanie w mieście 12-15L/100km LPG

Wyposażenie przed SWAPem:
-Centralny zamek
-Autoalarm z kodem pin
-Wspomaganie kierownicy


Wyposażenie po SWAPie:
-centralny zamek
-el. szyby
-el. podgrzewane i sterowane lusterka
-klimatyzacja
-abs
-air bagi
-tempomat
-skórzana tapicerka
i pewnie jeszcze kilka rzeczy, o których zapomniałem <glupek2>



Madzia zrobiła już u mnie 74tyś km rzeczy które przy niej ostatnio zrobiłem "
– SWAP z FP na KL
– Nowe heble tarcze brembo + klocki breck
– Nowe sprzęgło Exedy
– Amorki bilstein
– Smoke front + pomaranczowe kierunki
– Przeguby zewnętrzne i wewnętrzny prawy


Autko na przestrzeni 4 lat trochę się zmieniło, ale nieznacznie.

Po kupnie...
DSC02628.JPG
DSC02629.JPG
DSC09935.JPG


i obecnie
DSC_0414.JPG

DSC_0441.JPG

P5242157.JPG
P5252070.JPG
P5252071.JPG
P5252073.JPG
P9040756.JPG

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 9 sie 2011, 13:41
przez l3mur91
Felgi Kosei Racing, czy mi się wydaje ? <czarodziej>

Lakier koniecznie do polerki i zacznie wyglądać jak auto. <spoko>

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 9 sie 2011, 14:44
przez Eklerek323f
l3mur91 napisał(a):Felgi Kosei Racing, czy mi się wydaje ? <czarodziej>


Wygląda na to, że tak. Niestety na felgach wychodzą pacharzyny :(

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 9 sie 2011, 15:57
przez noxes
Autko całkiem spoko. Radyjko tez widzę że konkrecik. Ładne fele :) A tak końcówka ultera jakoś znacząco zmienia głos? Co to za wydech w BG?

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 9 sie 2011, 17:10
przez Eklerek323f
W BG siedział Remus, nawet fajnie z nim pracowała. A na 626 ten Ulterek nie znacznie zmienił barwę po dwururce jaka była.

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 12 sie 2011, 00:23
przez Eklerek323f
Wczoraj mi się zerwał siłownik centralnego zamka... zdejmuję boczek, patrzę a tu jakaś sztuka porobiona...
Siłownik był przywiercony do drzwi wkrętami, jeden z uchwytów się złamał, przy otwieraniu szyby, taki wkręt tam był, że blokował szybkę. W trakcie pracy odwiedziła mnie moja była <oczy>

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 12 sie 2011, 23:10
przez noxes
A w tej byłej to tylko wydech ciekawy :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 30 sie 2011, 02:21
przez Eklerek323f
Nowe zdjęcia w pierwszym poście.
Z aktualizacji, kupiłem Hammerite młotkowy szary, i pomalowałem tarcze, bo po założeniu nalot rudej się robił.
przed:
Obrazek
po:
Obrazek


I ostatnio złapany przebieg.
Obrazek

Wnętrze.
Obrazek
Obrazek

Ps. malowanie tarcz Hammeritem jest do poprawy, bo miałem zaschnięte włosie na pędzlu i słabo smarował.

Edit: W poniedziałek Madzia dostaje nowy rozrząd. Śmiało komentować przyjmuję wszystko na klatę, bo jak na razie tylko zwiedzacie.

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 9 wrz 2011, 22:54
przez KoKo
Szyby na korbe w GE to chyba rarytas na skale światową :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 11 wrz 2011, 22:35
przez Eklerek323f
Nie ma to jak korba, po co komu elektryka <zawstydzony>
Z nowości rozrząd zrobiony, można spokojnie hulać, zamontowane CB Radio. Już nie leży bezwładnie na podłodze.

Zapraszam do komentowania, śmiało.

Pozdrawiam

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 13 wrz 2011, 15:15
przez Eklerek323f
Obiecana fotka CB, oraz nabytek z dziś, antena do CB stała z batem.

Obrazek

Obrazek

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 19 wrz 2011, 23:39
przez Eklerek323f
Hej hej, mam do was pytanko, czy do GE w sedanie podejdą felgi 16" 7J ET55 z oponami 205.55R16? Z góry dzięki za odp. <spoko>

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 20 wrz 2011, 10:59
przez Radex
powinny podejść ale nie jestem pewien bo to ET budzi odrobinke wątpliwości ale to tylko 1cm różnicy od fabrycznego także powinny wejść bez problemu, chociaż z drugiej strony felga jest dodatkowo szersza...
najlepiej zajrzyj do tematu z Felgami.

Madzia trafiła w dobre rączki widać :)

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 20 wrz 2011, 19:58
przez Eklerek323f
Działamy dalej, Radex polecał diodki, a że mi się podobają to lecimy !
diodki po 1 SMD na tablicę.
W czwartek dostawa 4SMD +1LED na drzwi.

EDIT

Ołł Yeaaah <serduszka>
Felgi kupione.
DSC02995.JPG
Obrazek
DSC02999.JPG
Obrazek

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 22 wrz 2011, 09:25
przez Radex
widziałem że w regionalnym się też chwaliłeś :) felgi bardzo ładne :) 16"?

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 22 wrz 2011, 13:17
przez Eklerek323f
16" 7J ET55 <spoko> dzisiaj zakładam oponki i wrzucam na autko jak się znajdzie chwila czasu.

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 23 wrz 2011, 20:35
przez Eklerek323f
Nowe felgi z oponami już na wozidełku. Okazało się, że nie trzeba wkładać gum w sprężyny, kapeć się chowa pod nadkole. Za to odległość zacisku od felgi z przodu to kwestia milimetrów...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 23 wrz 2011, 20:51
przez cichy_86
ładnie prezentuje się na tych felgach. Sam szukam 16'' :>

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 28 wrz 2011, 16:03
przez Eklerek323f
Podkładki założone. Oczywiście jeden z moich wspaniałomyślnych psów dorwał się do podkładek i jeden z zatrzasków się ułamał Ale jest git, trzyma się.

Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek

Re: Mazda 626 GE 1.8 DOHC 1993r

PostNapisane: 28 wrz 2011, 17:51
przez dyszel
Super wygląda na tych felgach, ale ET faktycznie trochę kiepskie, fabrycznie 45 a opcjonalne felgi z niemieckich katalogów to 35 :| Ale co tam, jak coś to są dystanse i będzie git. Z takiej kosmetyki polecam wytopienie pomarańczu z przednich kierunków i założenie bocznych clearów (kierunków). Zapodaj znaczek na tył bo kiepsko te dziury wyglądają i może jakieś ori halogeny. Przy bordowym znakomicie się prezentują ;)