Mazda 626 GE KL 1993 SWAP FP-KL

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez rafał88 » 22 sty 2016, 00:43

A po co mu glowice? Te silniki sa bezkolizyjne ;>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Eklerek323f » 22 sty 2016, 00:57

Zobacze, może włoże pasek z drugiego silnika i napinacz, ustawie na znaki i sie zobaczy. Ale to tymczasowe, wytrzymam też bez auta bo mam czym jeździć ale na drugi zlot mam zamiar wbić z nowa jednostką, bo na poznan nie zdąże dotrzeć
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez radar88 » 23 sty 2016, 11:38

Ale jak jest przegrzana to nie wiadomo jak wygląda jej spód, i tak na szlif musi iść i tak, ale może się okazać że będzie przysłowiowa fala, a głowice jak dobrze poszuka to po 100pln kupi. Poszukaj od Probe, będziesz miał DE, ja bym tak zrobił, ostrzejsze wałki i to naprawdę jest czuć. Miałem porównanie CA z KL DE i BA z KL01, to Xedos dawał taki ogień że sprężyna z gniazda wyskoczyła.

Rafał ja wiem doskonale że silniki są bez kolizyjne ale taka ciekawostka....KLa na przestawionym rozrządzie da się tak rozsypać że tylko drobiazgi się z miski sypią przez dziurkę w misce ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Eklerek323f » 23 sty 2016, 12:21

Eklerek323f napisał(a):na drugi zlot mam zamiar wbić z nowa jednostką, bo na poznan nie zdąże dotrzeć

Jeśli zrobię cokolwiek przy silniku który jest w budzie to tylko i wylacznie ustawienie znaków pasek napinacz i dziękuję. Ma wytrzymać jeszcze z miesiąc-dwa
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Eklerek323f » 3 lut 2016, 00:20

Jak pisałem tak zrobiłem, jakos w zeszłym tygodniu zaciągnąłem padlinkę do garazu Chmielu_KL i z ojcem zaczelismy dłubac, po dostaniu się pod pokrywy ukazało się to, co obstawiałem od samego początku <czarodziej> Poszły zęby na pasku, pasek dalej był naciągnięty a jego strzępy były wszedzie gdzie mogły wejść pod osłoną. ogólnie rzuciliśmy się na głęboką wode bo ani ja ani ojciec nigdy nie składaliśmy rozrządu, a co dopiero w v6, udało się za drugą próbą, za pierwsza dół był przestawiony o 4 ząbki.
Jako ciekawostka – prawdopodobnie rozrząd jest/był fabryczny jak cronos wyjechał z salonu, data z napinacza zgadza się z rokiem jego produkcji <glupek2>




12669340_831854763603329_1181336487_o.jpg

12633087_831854766936662_66120245_o.jpg

12695260_831854770269995_1541146598_o.jpg

12669280_831854760269996_535062709_o.jpg

12633062_831854720270000_6249942_o.jpg

12364238_831854740269998_957175893_o.jpg



Załączniki
12636852_831854743603331_1713073867_o.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Adoz » 3 lut 2016, 01:17

Ładnie, to czyli ile wytrzymał ? 230 tys. ?
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 11:31
Posty: 517 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez chmielu_KL » 3 lut 2016, 01:32

Jak nie więcej :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Eklerek323f » 3 lut 2016, 02:58

Adoz napisał(a):Ładnie, to czyli ile wytrzymał ? 230 tys. ?

Jeśli cronos miał oryginalny licznik + doliczajac moje kilometry po swapie wychodzi kolo 290kkm <spoko>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez kongo » 3 lut 2016, 07:00

no fakt ładnie miałeś zmielony paseczek :D mój przy twoim to nówka sztuka <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2009, 17:49
Posty: 273 (0/2)
Skąd: zgierz
Auto: MAZDA 323f BG 1.8 16V GT dohc :)

Postprzez Papi » 3 lut 2016, 07:38

haha :D pasek do spodni:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 11:35
Posty: 505 (1/0)
Skąd: Zamość
Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9

Honda Accord CL7 04' PAPI

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226

Postprzez Beny » 3 lut 2016, 08:30

Może nie tyle rozrząd co napinacz był ori. Kiedyś napinacze były drogie,to pewnie mało kto zmieniał. U mnie w dziewiatce tez był ori wytrzymał ~240 tys
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Eklerek323f » 4 lut 2016, 18:04

Tego się nigdy nikt nie dowie czy rozrząd był kiedykolwiek ruszany, rolki sa wszystkie tak rozlatane ze nie wróżą małego przebiegu <czarodziej>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez franek74 » 25 sie 2016, 23:13

Ale wróci na drogi...tam gdzie jego miejsce ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 12:34
Posty: 715 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez Eklerek323f » 8 wrz 2016, 06:09

W maździe ostatniio nic się nie dzieje, bo więcej stoi niż jeździ, rozsypał się 5 bieg a silnik przepala tyle oliwy, że się jeździć odechciewa...

Ale zrobiłem przewody hamulcowe

20160808_172715.jpg
20160808_172718.jpg
20160808_172740.jpg
20160808_172745.jpg
20160808_172748.jpg
20160808_172757.jpg
20160808_172804.jpg
20160808_175354.jpg
20160809_195421.jpg
20160812_212803.jpg
.

Teraz pora na brudną robote, nowy silnik
14233292_965532426902228_2041284014_o.jpg
14233476_965532773568860_1001914174_o.jpg
14233656_965533340235470_43544374_o.jpg
14247601_965533260235478_1018772579_o.jpg
14247994_965532906902180_645355909_o.jpg
14285217_1089280961149260_341472624_o.jpg
14285245_965533263568811_1053639644_o.jpg
14285510_965533336902137_2092270394_o.jpg

14247787_965535210235283_730614224_o.jpg

14233430_965535250235279_572782606_o.jpg

14284894_965536633568474_1768668716_o.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez krzysek71 » 8 wrz 2016, 07:36

Jak chcesz piąty bieg to mam od swego x6 jak sie nie mylę to będzie pasować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Eklerek323f » 10 wrz 2016, 03:09

krzysek71 napisał(a):Jak chcesz piąty bieg to mam od swego x6 jak sie nie mylę to będzie pasować

5 bieg mam zamiar wrzucić ze skrzynki FP która lezy w komórce, jeśli się okaże zbyt długi to trzeba będzie szukać FSa
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Adoz » 10 wrz 2016, 10:48

Słuchaj mam pytanie, dużo jest zdejmowania innych części żeby wymienić przewody hamulcowe ? i czy ogólnie nie ma problemów ? Niestety ale mnie to już czeka bo mam tak pognite że masakra.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 11:31
Posty: 517 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez chmielu_KL » 10 wrz 2016, 14:52

Adoz napisał(a):Słuchaj mam pytanie, dużo jest zdejmowania innych części żeby wymienić przewody hamulcowe ? i czy ogólnie nie ma problemów ? Niestety ale mnie to już czeka bo mam tak pognite że masakra.

Znajomy wymieniał je u mnie z tego co wiem to zdejmował kolektor i zbiornik paliwa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Eklerek323f » 10 wrz 2016, 20:07

Da się wymienić nie zdejmując kolektora, ja tak zrobiłem. Z rzeczy koniecznych do demontażu to grzebienie które je trzymają(śruby lubią się ukręcac i zostaje rozwiercanie), zbiornik paliwa i w sumie tyle, dla chętnego kto sobie może pozwolić na unieruchomienie auta na dluzej to sanki, bo dosyć blisko przechodzą ale da rade zrobić, przewody maja długości lewy 3.30 prawy 4.30. Ale dla pewności lepiej zdemontowac stare i pomierzyć swoje <spoko>
Załączniki
14247740_963363237119147_687015777_o.jpg
14215245_963363220452482_1913282441_o.jpg
14233468_963363210452483_1492301290_o.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Gandol » 4 paź 2016, 22:59

Witam mam pytanie, gdzie można nabyć takie czarne plastiki do lamp (o ile jest taka możliwość) jak na zdjęciach z poprzednich stron w tym temacie (24 strona jeśli dobrze sprawdziłem) żeby uzyskać efekt ciemniejszych lamp? Wiem, że ten mod był robiony przez Ciebie dość dawno ale jestem dosyć nowym użytkownikiem na forum i nigdzie nie mogę znaleźć nic na ten temat :( Chciałbym zacząć swoją GE ulepszać wizualnie na początek więc pytam bardziej doświadczonych w tym temacie Pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 19:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy