Mazda Xedos 6 (KF) '98 (sprzedany)
Witam Mazdomaniaków
Pragnę przedstawić wam moją Księżniczkę, Mazdę Xedos 6 wyprodukowaną w 1998 roku z sercem 2.0 V6.
Z tego co się dowiedziałem została ona sprowadzona do Polski z Niemiec, a ja jestem jej
3 właścicielem (oczywiście zarejestrowana na tatę – mniejsze opłaty ) w tym kraju.
Niestety nic nie wiem o jej historii, ponieważ nie dostałem do niej książki serwisowej,
a poprzedni właściciel był praktycznie tylko handlarzem i nie udzielił mi żadnych dodatkowych informacji.
Na liczniku w chwili zakupu miała ok. 148 tys. przebiegu, a więc musiano przy nim dobrze pomajstrować
Wyposażenie:
– 4x elektryczne szyby;
– 2x elektryczne lusterka i podgrzewane;
– 2x poduszki powietrzne;
– Tempomat;
– Centralny zamek na pilota;
– Klimatronik;
– Halogeny;
– Wspomaganie i regulowanie kierownicy;
– Alkantara;
– ABS;
– Skórzana kierownica, ręczny, mieszek lewarka i gałka zmiany biegów...
Ulepszenia:
– Koła letnie (alu '16 od Mazdy 3 + opony Hankook);
– Koła zimowe (alu '15 standardowe od Mazdy Xedos 6 + opony Fulda);
– Radio firmy Kenwood, 1DIN na MD;
– 2x głośniki firmy Kenwood zamontowane z tyłu, po 170w każdy;
– Antena firmy Blaupunkt, na przedniej szybie;
– Środkowy tłumik firmy Bosal i końcowy firmy Ulter;
– Tarcze grawerowane zegarów Moman na zamówienie;
– Białe boczne kierunkowskazy firmy TYC...
Dość już o wyposażeniu, teraz napiszę trochę o historii zakupu mojego samochodziku.
A więc wszystko zaczęło się w Łodzi, nie miałem jeszcze prawa jazdy więc pojechałem
z tatą, aby móc obejrzeć samochodzik no i ku mojemu zdziwieniu wrócić nim do domu.
Oczywiście z tatą
Dokładnie to był 5 grudnia 2010 roku, niedziela około godziny 15. Nigdy nie zapomnę tego pięknego
dnia bo to właśnie wtedy zakochałem się w Maździe. Szczerze mało znałem ten model, a więc
nie byłem co do niego przekonany. Była strasznie zaniedbana i brudna, może dlatego bo była zima.
Najpiękniejszy jednak był dźwięk V-ki wydobywający się spod maski
Z biegiem czasu zacząłem przy niej majstrować i inwestować, powolutku i małymi kroczkami zaczęła
przypominać prawdziwą Księżniczkę
A teraz trochę zdjęć, które wykonałem w chwili rejestracji w klubie
Troszkę brudna, alee...
Pragnę przedstawić wam moją Księżniczkę, Mazdę Xedos 6 wyprodukowaną w 1998 roku z sercem 2.0 V6.
Z tego co się dowiedziałem została ona sprowadzona do Polski z Niemiec, a ja jestem jej
3 właścicielem (oczywiście zarejestrowana na tatę – mniejsze opłaty ) w tym kraju.
Niestety nic nie wiem o jej historii, ponieważ nie dostałem do niej książki serwisowej,
a poprzedni właściciel był praktycznie tylko handlarzem i nie udzielił mi żadnych dodatkowych informacji.
Na liczniku w chwili zakupu miała ok. 148 tys. przebiegu, a więc musiano przy nim dobrze pomajstrować
Wyposażenie:
– 4x elektryczne szyby;
– 2x elektryczne lusterka i podgrzewane;
– 2x poduszki powietrzne;
– Tempomat;
– Centralny zamek na pilota;
– Klimatronik;
– Halogeny;
– Wspomaganie i regulowanie kierownicy;
– Alkantara;
– ABS;
– Skórzana kierownica, ręczny, mieszek lewarka i gałka zmiany biegów...
Ulepszenia:
– Koła letnie (alu '16 od Mazdy 3 + opony Hankook);
– Koła zimowe (alu '15 standardowe od Mazdy Xedos 6 + opony Fulda);
– Radio firmy Kenwood, 1DIN na MD;
– 2x głośniki firmy Kenwood zamontowane z tyłu, po 170w każdy;
– Antena firmy Blaupunkt, na przedniej szybie;
– Środkowy tłumik firmy Bosal i końcowy firmy Ulter;
– Tarcze grawerowane zegarów Moman na zamówienie;
– Białe boczne kierunkowskazy firmy TYC...
Dość już o wyposażeniu, teraz napiszę trochę o historii zakupu mojego samochodziku.
A więc wszystko zaczęło się w Łodzi, nie miałem jeszcze prawa jazdy więc pojechałem
z tatą, aby móc obejrzeć samochodzik no i ku mojemu zdziwieniu wrócić nim do domu.
Oczywiście z tatą
Dokładnie to był 5 grudnia 2010 roku, niedziela około godziny 15. Nigdy nie zapomnę tego pięknego
dnia bo to właśnie wtedy zakochałem się w Maździe. Szczerze mało znałem ten model, a więc
nie byłem co do niego przekonany. Była strasznie zaniedbana i brudna, może dlatego bo była zima.
Najpiękniejszy jednak był dźwięk V-ki wydobywający się spod maski
Z biegiem czasu zacząłem przy niej majstrować i inwestować, powolutku i małymi kroczkami zaczęła
przypominać prawdziwą Księżniczkę
A teraz trochę zdjęć, które wykonałem w chwili rejestracji w klubie
Troszkę brudna, alee...
Ostatnio edytowano 29 paź 2011, 10:47 przez arex47, łącznie edytowano 5 razy
Ładna maszyna, końcowy wypust z bogatym wyposażeniem. Osobiście niezbyt podoba mi się końcówka wydechu, w oryginale jest taka elipsa, delikatnie skośnie ucięta co pasuje moim skromnym zdaniem idealnie. No i lampy tylne mogą sugerować, że miała kiedyś najechane na kuperek i ktoś wymienił na starsze. Ogólnie fajne autko do dopieszczenia co z pewnością będziesz starał się uczynić.
Końcówkę zawsze można uciąć i sprzedać
A tak serio to masz rację, że ta oryginalna elipsa jest ładna, u mnie był tylko jeden malutki problem...
Nie miałem żadnej końcówki tylko uciętą za zderzak rurkę.
A tak serio to masz rację, że ta oryginalna elipsa jest ładna, u mnie był tylko jeden malutki problem...
Nie miałem żadnej końcówki tylko uciętą za zderzak rurkę.
Mija już czwarty dzień wielkich napraw mojej Księżniczki.
Obejmują one układ hamulcowy. Otrzymała już nowe tarcze i klocki firmy Bosch na tylną oś, czeka jeszcze na prawy zacisk i wszystko już będzie jak tralala Przy okazji dostała jeszcze nowe klocki na przednią oś firmy TRW...
Obejmują one układ hamulcowy. Otrzymała już nowe tarcze i klocki firmy Bosch na tylną oś, czeka jeszcze na prawy zacisk i wszystko już będzie jak tralala Przy okazji dostała jeszcze nowe klocki na przednią oś firmy TRW...
Moja pali średnio ok 8 litrów, no jak się przyciśnie to z 10, ale...
Ogólnie jest naprawdę dobrze co do opłat i kosztów eksploatacji Księżniczki.
Tak przy okazji proszę o radę bo wpadłem na pomysł, a wygląda on tak
są dopasowane do 626, ale powinno być dobrze...
Chcę się pozbyć tych żółtych co już mam
Ogólnie jest naprawdę dobrze co do opłat i kosztów eksploatacji Księżniczki.
Tak przy okazji proszę o radę bo wpadłem na pomysł, a wygląda on tak
są dopasowane do 626, ale powinno być dobrze...
Chcę się pozbyć tych żółtych co już mam
Porównałem sobie już obydwie wersje...
Cleary rzeczywiście fajniejsze, tak jakoś lepiej się komponują, ale nadal pozostaje jedno ważne pytanie...
Gdzie można je kupić (wykluczając e-bay)?
Cleary rzeczywiście fajniejsze, tak jakoś lepiej się komponują, ale nadal pozostaje jedno ważne pytanie...
Gdzie można je kupić (wykluczając e-bay)?
Dzięki noxes, zapomniałem o allegro .
Właśnie zamówiłem sobie już, nie Cleary, ale identyczne jak na zdjęciu powyżej...
Będzie dobrze i na pewno lepiej niż teraz, oczywiście jak już zamontuje wstawię nowe fotki
Właśnie zamówiłem sobie już, nie Cleary, ale identyczne jak na zdjęciu powyżej...
Będzie dobrze i na pewno lepiej niż teraz, oczywiście jak już zamontuje wstawię nowe fotki
Trochę aktualizacji...
Po przeszło tygodniu napraw i modyfikacji mogę powiedzieć, że Księżniczka jest już doprowadzona do naprawdę dobrego stanu. Oczywiście jeszcze brakuje jej do ideału, ale powolutku i małymi kroczkami dochodzi od siebie
Trochę o zmianach:
– nowe klocki i tarcze firmy Bosch na tylną oś;
– nowy (używany, ale w super stanie) zacisk prawy na tylną oś;
– nowe klocki firmy TRW na przednią oś;
– nowa linka do hamulca ręcznego (wreszcie działa );
– nowe boczne kierunkowskazy (białe firmy TYC);
– odmalowane zaciski Brembopodobną farbą ;
– odmalowane skrzela grilla czarnym matem itd...
Po przeszło tygodniu napraw i modyfikacji mogę powiedzieć, że Księżniczka jest już doprowadzona do naprawdę dobrego stanu. Oczywiście jeszcze brakuje jej do ideału, ale powolutku i małymi kroczkami dochodzi od siebie
Trochę o zmianach:
– nowe klocki i tarcze firmy Bosch na tylną oś;
– nowy (używany, ale w super stanie) zacisk prawy na tylną oś;
– nowe klocki firmy TRW na przednią oś;
– nowa linka do hamulca ręcznego (wreszcie działa );
– nowe boczne kierunkowskazy (białe firmy TYC);
– odmalowane zaciski Brembopodobną farbą ;
– odmalowane skrzela grilla czarnym matem itd...
Po dłuższej nieobecności, oznajmiam że założony został w Xedziku sportowy tłumik końcowy
firmy Ulter i nowy tłumik środkowy Bosala... Jutro wstawię zdjęcia jak coś.
A tak ogólnie co myślicie o usunięciu tylnej antenki?
firmy Ulter i nowy tłumik środkowy Bosala... Jutro wstawię zdjęcia jak coś.
A tak ogólnie co myślicie o usunięciu tylnej antenki?
Nie żartowałem. Oczywiście nie jest to p&p. Jeśli chcesz mieć to tip top to kup jednak te droższe. Zgadza sie od punto są trochę za małe i trzeba je było przykleić.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości