Mazda 626 GF Lift ’00 1.8 Exclusive – Lukazie [*RIP*]

Witam po przerwie !
Po sprzedaży poprzedniego autka (323 BG) nadszedł czas na zmianę. Na Mazdę trafiłem zupełnie przypadkiem, ponieważ poszukiwałem Astry,Mondeo,Focusa,Laguna,Passat...dopiero później wziąłem pod uwagę Mazde Premacy oraz 626 po lift. Powiem w skrócie dlaczego ? Po obejrzeniu ~30 samochodów trafiłem na Idealny..
Samochód sprawdzony w ASO, przez znajomych mechaników oraz Lakiernika – i na wstępie lakier Oryginalny, nawet nie miał stłuczki..
(Brak jakichkolwiek oznak korozji) Sąsiedzi myślą,że samochód jest z rocznika 2010..
i rzeczywiście lakier wygląda Jak Nowy !
Autko jest sprowadzone z Niemiec – właściciel 1942r. – Bardzo zadbany, jasne wnętrze, siedzenia jak nowe , przebieg w 100% Oryginalny = 156 290 km..
... i ciągle rośnie.
Silnik co prawda jest "Najsłabszy" ze wszystkich co oglądałem, jednakże jest w bardzo dobrej kondycji i porównując do oglądanego wcześniej (626 2.0 115KM) ciągnie jakby lepiej..
Standardowe Wyposażenie:
-ABS,
-TCS,
-4x Jaśki,
-Klimatyzacja,
-Centralny zamek z kluczyka – Zrobiono i z pilota..
,
-Światła przeciwmgielne,
-Manualnie sterowane lusterka,
-4x szyby na korbki..
– Wszystkie Mazdy co oglądałem miały chociaż 2 przednie..
,
-Skórzana kierownica,
-Welurowa tapicerka ( w jednolitym jasnym kolorze ),
-Seryjne Radio – Aktualnie wymienione,
-4x głośniki Pioneer (Montowane w Niemczech, grają jak na mój gust bardzo dobrze..
),
Eksploatacja:
-Świece NGK Platynowe,
-Olej w skrzyni biegów,
-Kable Wysokiego Napięcia NGK,
-Chłodnica Klimatyzacji,
-Nabicie+Odgrzybienie klimatyzacji,
-Wycieraczki AeroTwin płaskie,
-Tłumik końcowy "Bosal",
-Kompletny pasek rozrządu,
-Olej 10W40 Mobil Super,
-Filtr oleju, filtr powietrza,
-Prawy łącznik stabilizatora,
-Tulejki z tyłu,
-Zbieżność Kół,
-Nowe opony Wielosezonowe GoodYear 15",
Modyfikacje:
-Radio Manta RS2500,
-Końcówka wydechu,
-Diody LED pod rejestrację,
-Diody LED do postojówek,
-Dioda LED do kabiny,
-Żarówki H1 Night Breaker (długie-drogowe),
-Boczne kierunki Clear,
-Chromowane żarówki przód kierunkowskaz PY21W,
-Chromowane żarówki boczne kierunkowskaz W5W,
-Centralny zamek z pilota "MaxiCar",
-Dywaniki ryflowane – Carbon,
-Założenie Xenonów 6000K..
W planach:
-Radio Alpine CDE-120R,
-Tuba / Suboofer,
-Głośniki w tylnych drzwiach,
-Montaż elektrycznych szyb,
-Montaż przednich halogenów lub świateł do jazdy dziennej ,
-Przyciemnić delikatnie tylne szyby,
-Wygłuszenie samochodu matami,
-Wygłuszenie schowka filcem,
-Aluramki na zegary,
-Oklejenie lusterek folią Carbon,
-Felgi 15" 114,3 na nowe oponki,
-Po kupnie felg, pomalowanie zacisków na?
-Obniżenie autka -35mm..
,
-Założenie spojlera ori Mazda,
–....Wasze propozycje
Wszyskie naprawy/modyfikacje będą dopisywane na bieżąco. Pozdrawiam i Witam ponownie w gronie "Mazdowiczów"..
Najnowsze zdjęcia Mazdy, oczywiście nie oddają efektu jaki uzyskujemy na żywo ..













Zdjęcia ze zlotu, z okazji WOŚP (Łódź)..






Po sprzedaży poprzedniego autka (323 BG) nadszedł czas na zmianę. Na Mazdę trafiłem zupełnie przypadkiem, ponieważ poszukiwałem Astry,Mondeo,Focusa,Laguna,Passat...dopiero później wziąłem pod uwagę Mazde Premacy oraz 626 po lift. Powiem w skrócie dlaczego ? Po obejrzeniu ~30 samochodów trafiłem na Idealny..

Autko jest sprowadzone z Niemiec – właściciel 1942r. – Bardzo zadbany, jasne wnętrze, siedzenia jak nowe , przebieg w 100% Oryginalny = 156 290 km..
Silnik co prawda jest "Najsłabszy" ze wszystkich co oglądałem, jednakże jest w bardzo dobrej kondycji i porównując do oglądanego wcześniej (626 2.0 115KM) ciągnie jakby lepiej..
Standardowe Wyposażenie:
-ABS,
-TCS,
-4x Jaśki,
-Klimatyzacja,
-Centralny zamek z kluczyka – Zrobiono i z pilota..
-Światła przeciwmgielne,
-Manualnie sterowane lusterka,
-4x szyby na korbki..


-Skórzana kierownica,
-Welurowa tapicerka ( w jednolitym jasnym kolorze ),
-Seryjne Radio – Aktualnie wymienione,
-4x głośniki Pioneer (Montowane w Niemczech, grają jak na mój gust bardzo dobrze..
Eksploatacja:
-Świece NGK Platynowe,
-Olej w skrzyni biegów,
-Kable Wysokiego Napięcia NGK,
-Chłodnica Klimatyzacji,
-Nabicie+Odgrzybienie klimatyzacji,
-Wycieraczki AeroTwin płaskie,
-Tłumik końcowy "Bosal",
-Kompletny pasek rozrządu,
-Olej 10W40 Mobil Super,
-Filtr oleju, filtr powietrza,
-Prawy łącznik stabilizatora,
-Tulejki z tyłu,
-Zbieżność Kół,
-Nowe opony Wielosezonowe GoodYear 15",
Modyfikacje:
-Radio Manta RS2500,
-Końcówka wydechu,
-Diody LED pod rejestrację,
-Diody LED do postojówek,
-Dioda LED do kabiny,
-Żarówki H1 Night Breaker (długie-drogowe),
-Boczne kierunki Clear,
-Chromowane żarówki przód kierunkowskaz PY21W,
-Chromowane żarówki boczne kierunkowskaz W5W,
-Centralny zamek z pilota "MaxiCar",
-Dywaniki ryflowane – Carbon,
-Założenie Xenonów 6000K..

W planach:
-Radio Alpine CDE-120R,
-Tuba / Suboofer,
-Głośniki w tylnych drzwiach,
-Montaż elektrycznych szyb,
-Montaż przednich halogenów lub świateł do jazdy dziennej ,
-Przyciemnić delikatnie tylne szyby,
-Wygłuszenie samochodu matami,
-Wygłuszenie schowka filcem,
-Aluramki na zegary,
-Oklejenie lusterek folią Carbon,
-Felgi 15" 114,3 na nowe oponki,
-Po kupnie felg, pomalowanie zacisków na?
-Obniżenie autka -35mm..

-Założenie spojlera ori Mazda,
–....Wasze propozycje

Wszyskie naprawy/modyfikacje będą dopisywane na bieżąco. Pozdrawiam i Witam ponownie w gronie "Mazdowiczów"..

Najnowsze zdjęcia Mazdy, oczywiście nie oddają efektu jaki uzyskujemy na żywo ..














Zdjęcia ze zlotu, z okazji WOŚP (Łódź)..




