Mazda MX-6 KL GE 1993 Titanium Grey

Witam.
Oto moja druga MX-6 GE.
Silniczek w niej siedzący to oczywiście V6 KL-DE. W tym przypadku całkowicie fabryczny. Miło usłyszeć jak pięknym subtelnym dźwiękiem obdarowuje kierowcę ten silnik bez żadnych modów.
Auto z założenia jest typowym dość ładnym, eleganckim i dynamicznym Daily driverem, toteż
do środka wpadły:
Skórki z wersji J-spec z elektryką
Gałeczka z RX8
Kiera Bride i naba
Zrobiło się całkowicie czarno i spójnie.
Zawiasik i hamulce to seria w fajnym stanie
Z zewnątrz w oczy rzucają się:
Felgi Momo Poster 17x8 w polerce
oraz tylne symetryczne lampy z wersji Jspec.






Oto moja druga MX-6 GE.
Silniczek w niej siedzący to oczywiście V6 KL-DE. W tym przypadku całkowicie fabryczny. Miło usłyszeć jak pięknym subtelnym dźwiękiem obdarowuje kierowcę ten silnik bez żadnych modów.
Auto z założenia jest typowym dość ładnym, eleganckim i dynamicznym Daily driverem, toteż
do środka wpadły:
Skórki z wersji J-spec z elektryką
Gałeczka z RX8
Kiera Bride i naba
Zrobiło się całkowicie czarno i spójnie.
Zawiasik i hamulce to seria w fajnym stanie
Z zewnątrz w oczy rzucają się:
Felgi Momo Poster 17x8 w polerce
oraz tylne symetryczne lampy z wersji Jspec.





