Mazda 626 GF FS '01 – leather limited edition

Mazda 626 GF FS '01 – leather limited edition.
MAZDA trzecia z kolei po BG i GW została sprowadzona z Niemiec w maju 2011r do Polski (w pierwotnym zamierzeniu po sprzedaniu mojej 626 GW miałem kupić 323f BJ DITD z końca produkcji ale po miesięcznym poszukiwaniu i oglądaniu diesli z przebiegami benzyniaków trafiłem na to limitowane cudo).
Samochód kupiony z pierwszej ręki od prywatnego obywatela Niemiec, jestem drugim właścicielem. Stan techniczny i blacharski bez zastrzeżeń (brak rudej – jeszcze).
Skórzana tapicerka (rzadko spotykana w modelu GF/GW) co powoduje jej wyjątkowość jest w bardzo dobrym stanie – prawie jak nowa a pakiet nakładek karbonowych na progi, słupki drzwi oraz srebrnych listw na drzwiach powoduje, że wyróżnia się wśród GF-ek i budzi ciekawość.
Udokumentowany przebieg, serwisowana regularnie (świeżo wymienione tarcze i klocki hamulcowe
z przodu), nic nie stuka, nic nie puka, silnik pracuje bez zastrzeżeń, prowadzi się dobrze.
Silnik i skrzynia biegów:
– FS 116 KM;
– manualna skrzynia biegów;
– przebieg: 176 tyś km (o dziwo więcej niż oferowane na rynku diesle).
Wyposażenie:
– ABS;
– kontrola trakcji (TSC);
– tempomat;
– komputer pokładowy;
– 4 poduszki powietrzne;
– automatyczna klimatyzacja;
– centralny zamek z pilotem;
– czujniki cofania;
– światła przeciwmgielne;
– elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka;
– elektryczne szyby przód;
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów;
– skórzana tapicerka;
– 2 podłokietniki (przód i tył);
– składany w stolik fotel pasażera;
– karbonowe nakładki z logo 626 na progach i ramkach drzwi;
– srebrne listewki dołożone na listwy drzwi;
– wstawki w kolorze (czarny fortepian);
– radiomagnetofon kasetowy Blaupunkt z pilotem.
Naprawy: (jeszcze nic się nie popsuło).
– wymiana płynów eksploatacyjnych na:
olej silnikowy SHELL HELIX HX7 10W40;
olej przekładniowy VALVOLINE DURABLEND 75W-90 GL-5;
płyn hamulcowy Ferodo DOT-4;
płyn chłodniczy Dexelia
oraz wszystkich filtrów na filtry marki Knecht (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– wymiana kompletnego "oryginalnego" rozrządu z pompą wody (zaraz po zakupie – przy 176000 km);
– konserwacja podwozia i profili zamkniętych (październik 2011 r.);
– regeneracja przedniego zacisku – wymiana uszczelniaczy (październik 2011 r.);
– wymiana przewodów zapłonowych NGK i świec Denso (listopad 2011 r. – przy 178000 km);
– wymiana siłowników klapy HART/532N/ (marzec 2012 r. – przy 183000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (marzec 2012 r. – przy 183000 km);
– czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej (maj 2012 r.);
– wymiana oleju silnikowego i przejście na ELF COMPETITION STI 10W-40 (wrzesień 2012 r. – przy 186000 km);
– wymiana 2 opon zimowych na Goodyear UltraGrip8 195/60 R15 (grudzień 2012);
– wymiana paska klinowego napędu alternatora marki Bosch (marzec 2013 r. – przy 192000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana paska klinowego napędu kompresora i pompy wspomagania marki Bando (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana filtra powietrza marki Knecht (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (lipiec 2013 r. – przy 198000 km).
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (kwiecień 2014 r. – przy 212000 km);
– wymiana filtra powietrza marki Knecht (maj 2014 r. – przy 213000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (maj 2014 r. – przy 213000 km);
– wymiana tarcz hamulcowych tylnych i klocków marki Dokuji (lipiec 2014 r. – przy 215 000 km);
– wymiana przewodu elastycznego sprzęgła OE Mazda (grudzień 2014 r. – przy 220 000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40, filtra powietrza marki Knecht, czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym, wymiana klocków hamulcowych przednich (kwiecień 2015 r. – przy 226000 km);
– wymiana alternatora na używany (lipiec 2015 r. – przy 228 000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (luty 2016 r. – przy 242000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego), odgrzybianie klimatyzacji (styczeń 2017 r. – przy 256000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (listopad 2017 r. – przy 268000 km).
– wymiana gum na drążku stabilizatora oraz kompletu łączników stabilizatora tył marki CTR (listopad 2017 r. – przy 268000 km).
– wymiana końcówek drążka kierowniczego i łącznika stabilizatora marki CTR oraz prawego wahacza marki Dokuji (czerwiec 2018 r. – przy 274000 km).
– wymiana akumulatora na VARTA BLUE 60 Ah (październik 2018 r. – przy 281000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (listopad 2018 r. – przy 282000 km).
– wymiana lewego wahacza marki Dokuji oraz osłony przegubu (marzec 2019 r. – przy 286000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (marzec 2020 r. – przy 294000 km).
– wymiana amortyzatorów tylnych marki KAYABA (marzec 2020 r. – przy 294000 km).
– wymiana przewodów wysokiego zapłonowych NGK, klocków hamulcowych tył MINTEX, poduszki silnika JAPAN OEM (styczeń 2021 r. przy 305000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (kwiecień 2021 r. – przy 306000 km).
Modyfikacje: (pożyjemy zobaczymy).
Wprowadzone:
– aluminiowe felgi 16” z oponami 205/55/16 (lipiec 2011 r.);
– czarne naklejki pod kierunkowskazami (lipiec 2011 r.);
– końcówka wydechu (lipiec 2011 r.);
– chlapacze (październik 2011 r.);
– białe, przezroczyste kierunkowskazy boczne (marzec 2013 r.)
W planie: (jak będzie czas a przede wszystkim pieniądze).
– malowanie zacisków na meksykańską czerwień opcjonalnie srebrny , czarny;
– spojler na tylną klapę;
– przyciemnienie szyb;
– swap hamulców przednich z Mazdy 6 GG/GY
Zdjęcie z ogłoszenia na które dałem się złapać.
Wnętrze.
Mazda z nowymi felgami 16" z oponami 205/55 R16.
z "przeglądającym się w niej " coltem żony.
Nowa końcówka wydechu.
Nowe kierunkowskazy.
GALERIA AKTUALNYCH ZDJĘĆ.
W zimowej scenerii z starsza siostrą.
MAZDA trzecia z kolei po BG i GW została sprowadzona z Niemiec w maju 2011r do Polski (w pierwotnym zamierzeniu po sprzedaniu mojej 626 GW miałem kupić 323f BJ DITD z końca produkcji ale po miesięcznym poszukiwaniu i oglądaniu diesli z przebiegami benzyniaków trafiłem na to limitowane cudo).
Samochód kupiony z pierwszej ręki od prywatnego obywatela Niemiec, jestem drugim właścicielem. Stan techniczny i blacharski bez zastrzeżeń (brak rudej – jeszcze).
Skórzana tapicerka (rzadko spotykana w modelu GF/GW) co powoduje jej wyjątkowość jest w bardzo dobrym stanie – prawie jak nowa a pakiet nakładek karbonowych na progi, słupki drzwi oraz srebrnych listw na drzwiach powoduje, że wyróżnia się wśród GF-ek i budzi ciekawość.
Udokumentowany przebieg, serwisowana regularnie (świeżo wymienione tarcze i klocki hamulcowe
z przodu), nic nie stuka, nic nie puka, silnik pracuje bez zastrzeżeń, prowadzi się dobrze.
Silnik i skrzynia biegów:
– FS 116 KM;
– manualna skrzynia biegów;
– przebieg: 176 tyś km (o dziwo więcej niż oferowane na rynku diesle).
Wyposażenie:
– ABS;
– kontrola trakcji (TSC);
– tempomat;
– komputer pokładowy;
– 4 poduszki powietrzne;
– automatyczna klimatyzacja;
– centralny zamek z pilotem;
– czujniki cofania;
– światła przeciwmgielne;
– elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka;
– elektryczne szyby przód;
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów;
– skórzana tapicerka;
– 2 podłokietniki (przód i tył);
– składany w stolik fotel pasażera;
– karbonowe nakładki z logo 626 na progach i ramkach drzwi;
– srebrne listewki dołożone na listwy drzwi;
– wstawki w kolorze (czarny fortepian);
– radiomagnetofon kasetowy Blaupunkt z pilotem.
Naprawy: (jeszcze nic się nie popsuło).
– wymiana płynów eksploatacyjnych na:
olej silnikowy SHELL HELIX HX7 10W40;
olej przekładniowy VALVOLINE DURABLEND 75W-90 GL-5;
płyn hamulcowy Ferodo DOT-4;
płyn chłodniczy Dexelia
oraz wszystkich filtrów na filtry marki Knecht (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– wymiana kompletnego "oryginalnego" rozrządu z pompą wody (zaraz po zakupie – przy 176000 km);
– konserwacja podwozia i profili zamkniętych (październik 2011 r.);
– regeneracja przedniego zacisku – wymiana uszczelniaczy (październik 2011 r.);
– wymiana przewodów zapłonowych NGK i świec Denso (listopad 2011 r. – przy 178000 km);
– wymiana siłowników klapy HART/532N/ (marzec 2012 r. – przy 183000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (marzec 2012 r. – przy 183000 km);
– czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej (maj 2012 r.);
– wymiana oleju silnikowego i przejście na ELF COMPETITION STI 10W-40 (wrzesień 2012 r. – przy 186000 km);
– wymiana 2 opon zimowych na Goodyear UltraGrip8 195/60 R15 (grudzień 2012);
– wymiana paska klinowego napędu alternatora marki Bosch (marzec 2013 r. – przy 192000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana paska klinowego napędu kompresora i pompy wspomagania marki Bando (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana filtra powietrza marki Knecht (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (lipiec 2013 r. – przy 198000 km).
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (kwiecień 2014 r. – przy 212000 km);
– wymiana filtra powietrza marki Knecht (maj 2014 r. – przy 213000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (maj 2014 r. – przy 213000 km);
– wymiana tarcz hamulcowych tylnych i klocków marki Dokuji (lipiec 2014 r. – przy 215 000 km);
– wymiana przewodu elastycznego sprzęgła OE Mazda (grudzień 2014 r. – przy 220 000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40, filtra powietrza marki Knecht, czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym, wymiana klocków hamulcowych przednich (kwiecień 2015 r. – przy 226000 km);
– wymiana alternatora na używany (lipiec 2015 r. – przy 228 000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (luty 2016 r. – przy 242000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego), odgrzybianie klimatyzacji (styczeń 2017 r. – przy 256000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (listopad 2017 r. – przy 268000 km).
– wymiana gum na drążku stabilizatora oraz kompletu łączników stabilizatora tył marki CTR (listopad 2017 r. – przy 268000 km).
– wymiana końcówek drążka kierowniczego i łącznika stabilizatora marki CTR oraz prawego wahacza marki Dokuji (czerwiec 2018 r. – przy 274000 km).
– wymiana akumulatora na VARTA BLUE 60 Ah (październik 2018 r. – przy 281000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (listopad 2018 r. – przy 282000 km).
– wymiana lewego wahacza marki Dokuji oraz osłony przegubu (marzec 2019 r. – przy 286000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (marzec 2020 r. – przy 294000 km).
– wymiana amortyzatorów tylnych marki KAYABA (marzec 2020 r. – przy 294000 km).
– wymiana przewodów wysokiego zapłonowych NGK, klocków hamulcowych tył MINTEX, poduszki silnika JAPAN OEM (styczeń 2021 r. przy 305000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (kwiecień 2021 r. – przy 306000 km).
Modyfikacje: (pożyjemy zobaczymy).
Wprowadzone:
– aluminiowe felgi 16” z oponami 205/55/16 (lipiec 2011 r.);
– czarne naklejki pod kierunkowskazami (lipiec 2011 r.);
– końcówka wydechu (lipiec 2011 r.);
– chlapacze (październik 2011 r.);
– białe, przezroczyste kierunkowskazy boczne (marzec 2013 r.)
W planie: (jak będzie czas a przede wszystkim pieniądze).
– malowanie zacisków na meksykańską czerwień opcjonalnie srebrny , czarny;
– spojler na tylną klapę;
– przyciemnienie szyb;
– swap hamulców przednich z Mazdy 6 GG/GY
Zdjęcie z ogłoszenia na które dałem się złapać.
Wnętrze.
Mazda z nowymi felgami 16" z oponami 205/55 R16.
z "przeglądającym się w niej " coltem żony.
Nowa końcówka wydechu.
Nowe kierunkowskazy.
GALERIA AKTUALNYCH ZDJĘĆ.
W zimowej scenerii z starsza siostrą.