Mazda 626 GF FS '01 – leather limited edition
Mazda 626 GF FS '01 – leather limited edition.
MAZDA trzecia z kolei po BG i GW została sprowadzona z Niemiec w maju 2011r do Polski (w pierwotnym zamierzeniu po sprzedaniu mojej 626 GW miałem kupić 323f BJ DITD z końca produkcji ale po miesięcznym poszukiwaniu i oglądaniu diesli z przebiegami benzyniaków trafiłem na to limitowane cudo).
Samochód kupiony z pierwszej ręki od prywatnego obywatela Niemiec, jestem drugim właścicielem. Stan techniczny i blacharski bez zastrzeżeń (brak rudej – jeszcze).
Skórzana tapicerka (rzadko spotykana w modelu GF/GW) co powoduje jej wyjątkowość jest w bardzo dobrym stanie – prawie jak nowa a pakiet nakładek karbonowych na progi, słupki drzwi oraz srebrnych listw na drzwiach powoduje, że wyróżnia się wśród GF-ek i budzi ciekawość.
Udokumentowany przebieg, serwisowana regularnie (świeżo wymienione tarcze i klocki hamulcowe
z przodu), nic nie stuka, nic nie puka, silnik pracuje bez zastrzeżeń, prowadzi się dobrze.
Silnik i skrzynia biegów:
– FS 116 KM;
– manualna skrzynia biegów;
– przebieg: 176 tyś km (o dziwo więcej niż oferowane na rynku diesle).
Wyposażenie:
– ABS;
– kontrola trakcji (TSC);
– tempomat;
– komputer pokładowy;
– 4 poduszki powietrzne;
– automatyczna klimatyzacja;
– centralny zamek z pilotem;
– czujniki cofania;
– światła przeciwmgielne;
– elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka;
– elektryczne szyby przód;
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów;
– skórzana tapicerka;
– 2 podłokietniki (przód i tył);
– składany w stolik fotel pasażera;
– karbonowe nakładki z logo 626 na progach i ramkach drzwi;
– srebrne listewki dołożone na listwy drzwi;
– wstawki w kolorze (czarny fortepian);
– radiomagnetofon kasetowy Blaupunkt z pilotem.
Naprawy: (jeszcze nic się nie popsuło).
– wymiana płynów eksploatacyjnych na:
olej silnikowy SHELL HELIX HX7 10W40;
olej przekładniowy VALVOLINE DURABLEND 75W-90 GL-5;
płyn hamulcowy Ferodo DOT-4;
płyn chłodniczy Dexelia
oraz wszystkich filtrów na filtry marki Knecht (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– wymiana kompletnego "oryginalnego" rozrządu z pompą wody (zaraz po zakupie – przy 176000 km);
– konserwacja podwozia i profili zamkniętych (październik 2011 r.);
– regeneracja przedniego zacisku – wymiana uszczelniaczy (październik 2011 r.);
– wymiana przewodów zapłonowych NGK i świec Denso (listopad 2011 r. – przy 178000 km);
– wymiana siłowników klapy HART/532N/ (marzec 2012 r. – przy 183000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (marzec 2012 r. – przy 183000 km);
– czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej (maj 2012 r.);
– wymiana oleju silnikowego i przejście na ELF COMPETITION STI 10W-40 (wrzesień 2012 r. – przy 186000 km);
– wymiana 2 opon zimowych na Goodyear UltraGrip8 195/60 R15 (grudzień 2012);
– wymiana paska klinowego napędu alternatora marki Bosch (marzec 2013 r. – przy 192000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana paska klinowego napędu kompresora i pompy wspomagania marki Bando (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana filtra powietrza marki Knecht (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (lipiec 2013 r. – przy 198000 km).
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (kwiecień 2014 r. – przy 212000 km);
– wymiana filtra powietrza marki Knecht (maj 2014 r. – przy 213000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (maj 2014 r. – przy 213000 km);
– wymiana tarcz hamulcowych tylnych i klocków marki Dokuji (lipiec 2014 r. – przy 215 000 km);
– wymiana przewodu elastycznego sprzęgła OE Mazda (grudzień 2014 r. – przy 220 000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40, filtra powietrza marki Knecht, czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym, wymiana klocków hamulcowych przednich (kwiecień 2015 r. – przy 226000 km);
– wymiana alternatora na używany (lipiec 2015 r. – przy 228 000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (luty 2016 r. – przy 242000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego), odgrzybianie klimatyzacji (styczeń 2017 r. – przy 256000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (listopad 2017 r. – przy 268000 km).
– wymiana gum na drążku stabilizatora oraz kompletu łączników stabilizatora tył marki CTR (listopad 2017 r. – przy 268000 km).
– wymiana końcówek drążka kierowniczego i łącznika stabilizatora marki CTR oraz prawego wahacza marki Dokuji (czerwiec 2018 r. – przy 274000 km).
– wymiana akumulatora na VARTA BLUE 60 Ah (październik 2018 r. – przy 281000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (listopad 2018 r. – przy 282000 km).
– wymiana lewego wahacza marki Dokuji oraz osłony przegubu (marzec 2019 r. – przy 286000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (marzec 2020 r. – przy 294000 km).
– wymiana amortyzatorów tylnych marki KAYABA (marzec 2020 r. – przy 294000 km).
– wymiana przewodów wysokiego zapłonowych NGK, klocków hamulcowych tył MINTEX, poduszki silnika JAPAN OEM (styczeń 2021 r. przy 305000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (kwiecień 2021 r. – przy 306000 km).
Modyfikacje: (pożyjemy zobaczymy).
Wprowadzone:
– aluminiowe felgi 16” z oponami 205/55/16 (lipiec 2011 r.);
– czarne naklejki pod kierunkowskazami (lipiec 2011 r.);
– końcówka wydechu (lipiec 2011 r.);
– chlapacze (październik 2011 r.);
– białe, przezroczyste kierunkowskazy boczne (marzec 2013 r.)
W planie: (jak będzie czas a przede wszystkim pieniądze).
– malowanie zacisków na meksykańską czerwień opcjonalnie srebrny , czarny;
– spojler na tylną klapę;
– przyciemnienie szyb;
– swap hamulców przednich z Mazdy 6 GG/GY
Zdjęcie z ogłoszenia na które dałem się złapać.
Wnętrze.
Mazda z nowymi felgami 16" z oponami 205/55 R16.
z "przeglądającym się w niej " coltem żony.
Nowa końcówka wydechu.
Nowe kierunkowskazy.
GALERIA AKTUALNYCH ZDJĘĆ.
W zimowej scenerii z starsza siostrą.
MAZDA trzecia z kolei po BG i GW została sprowadzona z Niemiec w maju 2011r do Polski (w pierwotnym zamierzeniu po sprzedaniu mojej 626 GW miałem kupić 323f BJ DITD z końca produkcji ale po miesięcznym poszukiwaniu i oglądaniu diesli z przebiegami benzyniaków trafiłem na to limitowane cudo).
Samochód kupiony z pierwszej ręki od prywatnego obywatela Niemiec, jestem drugim właścicielem. Stan techniczny i blacharski bez zastrzeżeń (brak rudej – jeszcze).
Skórzana tapicerka (rzadko spotykana w modelu GF/GW) co powoduje jej wyjątkowość jest w bardzo dobrym stanie – prawie jak nowa a pakiet nakładek karbonowych na progi, słupki drzwi oraz srebrnych listw na drzwiach powoduje, że wyróżnia się wśród GF-ek i budzi ciekawość.
Udokumentowany przebieg, serwisowana regularnie (świeżo wymienione tarcze i klocki hamulcowe
z przodu), nic nie stuka, nic nie puka, silnik pracuje bez zastrzeżeń, prowadzi się dobrze.
Silnik i skrzynia biegów:
– FS 116 KM;
– manualna skrzynia biegów;
– przebieg: 176 tyś km (o dziwo więcej niż oferowane na rynku diesle).
Wyposażenie:
– ABS;
– kontrola trakcji (TSC);
– tempomat;
– komputer pokładowy;
– 4 poduszki powietrzne;
– automatyczna klimatyzacja;
– centralny zamek z pilotem;
– czujniki cofania;
– światła przeciwmgielne;
– elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka;
– elektryczne szyby przód;
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów;
– skórzana tapicerka;
– 2 podłokietniki (przód i tył);
– składany w stolik fotel pasażera;
– karbonowe nakładki z logo 626 na progach i ramkach drzwi;
– srebrne listewki dołożone na listwy drzwi;
– wstawki w kolorze (czarny fortepian);
– radiomagnetofon kasetowy Blaupunkt z pilotem.
Naprawy: (jeszcze nic się nie popsuło).
– wymiana płynów eksploatacyjnych na:
olej silnikowy SHELL HELIX HX7 10W40;
olej przekładniowy VALVOLINE DURABLEND 75W-90 GL-5;
płyn hamulcowy Ferodo DOT-4;
płyn chłodniczy Dexelia
oraz wszystkich filtrów na filtry marki Knecht (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej (zaraz po zakupie – przy 175000 km);
– wymiana kompletnego "oryginalnego" rozrządu z pompą wody (zaraz po zakupie – przy 176000 km);
– konserwacja podwozia i profili zamkniętych (październik 2011 r.);
– regeneracja przedniego zacisku – wymiana uszczelniaczy (październik 2011 r.);
– wymiana przewodów zapłonowych NGK i świec Denso (listopad 2011 r. – przy 178000 km);
– wymiana siłowników klapy HART/532N/ (marzec 2012 r. – przy 183000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (marzec 2012 r. – przy 183000 km);
– czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej (maj 2012 r.);
– wymiana oleju silnikowego i przejście na ELF COMPETITION STI 10W-40 (wrzesień 2012 r. – przy 186000 km);
– wymiana 2 opon zimowych na Goodyear UltraGrip8 195/60 R15 (grudzień 2012);
– wymiana paska klinowego napędu alternatora marki Bosch (marzec 2013 r. – przy 192000 km);
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana paska klinowego napędu kompresora i pompy wspomagania marki Bando (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana filtra powietrza marki Knecht (maj 2013 r. – przy 194000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (lipiec 2013 r. – przy 198000 km).
– czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym (kwiecień 2014 r. – przy 212000 km);
– wymiana filtra powietrza marki Knecht (maj 2014 r. – przy 213000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (maj 2014 r. – przy 213000 km);
– wymiana tarcz hamulcowych tylnych i klocków marki Dokuji (lipiec 2014 r. – przy 215 000 km);
– wymiana przewodu elastycznego sprzęgła OE Mazda (grudzień 2014 r. – przy 220 000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40, filtra powietrza marki Knecht, czyszczenie i odgrzybianie oraz przegląd układu klimatyzacji, wymiana filtra kabinowego z węglem aktywnym, wymiana klocków hamulcowych przednich (kwiecień 2015 r. – przy 226000 km);
– wymiana alternatora na używany (lipiec 2015 r. – przy 228 000 km);
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (luty 2016 r. – przy 242000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego), odgrzybianie klimatyzacji (styczeń 2017 r. – przy 256000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 (listopad 2017 r. – przy 268000 km).
– wymiana gum na drążku stabilizatora oraz kompletu łączników stabilizatora tył marki CTR (listopad 2017 r. – przy 268000 km).
– wymiana końcówek drążka kierowniczego i łącznika stabilizatora marki CTR oraz prawego wahacza marki Dokuji (czerwiec 2018 r. – przy 274000 km).
– wymiana akumulatora na VARTA BLUE 60 Ah (październik 2018 r. – przy 281000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (listopad 2018 r. – przy 282000 km).
– wymiana lewego wahacza marki Dokuji oraz osłony przegubu (marzec 2019 r. – przy 286000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (marzec 2020 r. – przy 294000 km).
– wymiana amortyzatorów tylnych marki KAYABA (marzec 2020 r. – przy 294000 km).
– wymiana przewodów wysokiego zapłonowych NGK, klocków hamulcowych tył MINTEX, poduszki silnika JAPAN OEM (styczeń 2021 r. przy 305000 km).
– wymiana oleju silnikowego ELF COMPETITION STI 10W-40 oraz wszystkich filtrów (powietrza, oleju, kabinowego) (kwiecień 2021 r. – przy 306000 km).
Modyfikacje: (pożyjemy zobaczymy).
Wprowadzone:
– aluminiowe felgi 16” z oponami 205/55/16 (lipiec 2011 r.);
– czarne naklejki pod kierunkowskazami (lipiec 2011 r.);
– końcówka wydechu (lipiec 2011 r.);
– chlapacze (październik 2011 r.);
– białe, przezroczyste kierunkowskazy boczne (marzec 2013 r.)
W planie: (jak będzie czas a przede wszystkim pieniądze).
– malowanie zacisków na meksykańską czerwień opcjonalnie srebrny , czarny;
– spojler na tylną klapę;
– przyciemnienie szyb;
– swap hamulców przednich z Mazdy 6 GG/GY
Zdjęcie z ogłoszenia na które dałem się złapać.
Wnętrze.
Mazda z nowymi felgami 16" z oponami 205/55 R16.
z "przeglądającym się w niej " coltem żony.
Nowa końcówka wydechu.
Nowe kierunkowskazy.
GALERIA AKTUALNYCH ZDJĘĆ.
W zimowej scenerii z starsza siostrą.
Ostatnio edytowano 14 mar 2022, 13:34 przez siegu, łącznie edytowano 36 razy
Alo sąsiad Będę pierwszy A więc – z zewnątrz, ot zwykły kanciak w niezłym stanie i kolorze, ale w środku.......! ! ! ! ! ! ! ! ! Smaczny rarytas! Gratuluję raz jeszcze BTW – nie masz "skin'a" na siedzeniach masz "leather" Skin masz na sobie W angielskim to MA znaczenie
Pit napisał(a):BTW – nie masz "skin'a" na siedzeniach masz "leather" Skin masz na sobie
Wiesz, że kiepsko z moim angielskim – poprawiłem
siegu napisał(a):Wiesz, że kiepsko z moim angielskim – poprawiłem
Luz luz Ale my jeszcze tego skórowozu śmy nie opijali Po ósmym lipca możnaby/trzebaby
Jednak GF'ka? hehhe
Fajna sztuka
Fajna sztuka
mckoper napisał(a):Jednak GF'ka? hehhe
Fajna sztuka
Jednak, ale jestem bardzo zadowolony z takiego obrotu sprawy.
Widziałem, macałem, siedziałem, gratulowałem, ale i tak powiem: Piękna jest, pozazdrościć, taka skórka to rarytas, biały kruk śmiem powiedzieć Jeszcze raz gratuluję i niech się spisuje jak poprzednia.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Och, ach, wnętrze wymiata
ale w lecie współczuję, może być gorąco w gitarę
Fajne listwy progowe. Jeżeli nie ma rudej to faktycznie unikat. Szerokości
ale w lecie współczuję, może być gorąco w gitarę
Fajne listwy progowe. Jeżeli nie ma rudej to faktycznie unikat. Szerokości
oblivion napisał(a):ale w lecie współczuję, może być gorąco w gitarę
Odkąd kupiłem skórzany wypoczynek do domu to jestem zwolennikiem skóry.
Wracając do mazdy to nie jest źle, myślałem że będzie gorzej, ale klima dobrze chłodzi i po chwili jest ok.
oblivion napisał(a):Jeżeli nie ma rudej to faktycznie unikat.
Biorąc pod uwagę doświadczenia z posiadania GW z '00r i po oglądnięciu kilku BJ- tek w trakcie poszukiwania nowego samochodu to ta jest niemal idealna.
Bardzo ładny samochód i widać że zadbany, gratuluje Jeszcze tylko musowo jakieś alu Ciekawi mnie tylko ta polityka mazdy że tak wypasiona furka ze skórą na czele, a korby w tylnych drzwiach
Witaj !
Tak się składa,że oglądałem ten samochód Niestety nie kupiłem , miałem przyjechać 2 dni później "Obejrzeć" – Ale został sprzedany , ale nie ma tego złego...
Mnie też się trafiła GF-ka w stanie "Nowym" sprawdzanym w ASO – Miny fachowców ? Bezcenne ..
Oby się dobrze sprawował,
P.S .. Mam dosłownie takie same plany modyfikacyjne..
Tak się składa,że oglądałem ten samochód Niestety nie kupiłem , miałem przyjechać 2 dni później "Obejrzeć" – Ale został sprzedany , ale nie ma tego złego...
Mnie też się trafiła GF-ka w stanie "Nowym" sprawdzanym w ASO – Miny fachowców ? Bezcenne ..
Oby się dobrze sprawował,
P.S .. Mam dosłownie takie same plany modyfikacyjne..
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
dominator7 napisał(a):Ciekawi mnie tylko ta polityka mazdy że tak wypasiona furka ze skórą na czele, a korby w tylnych drzwiach
Może z lenistwa nie chciało im się obrabiać dziury w skórze na włącznik.
Lukazie napisał(a):Niestety nie kupiłem , miałem przyjechać 2 dni później "Obejrzeć" – Ale został sprzedany , ale nie ma tego złego...
Na pocieszenie dodam, że miałem go zarezerwowanego już w ten sam dzień w którym został wystawiony na sprzedaż.
EDIT (08.07.2011 r.): Nowy komplet felg 16' z nowymi oponkami 205/55/R16
Ostatnio edytowano 4 paź 2011, 09:57 przez siegu, łącznie edytowano 1 raz
siegu napisał(a): Nowy komplet felg 16' z nowymi oponkami 205/55/R16
troche małe ale dla rodzinnego dupo wozu wystarczą
Bardzo ładne felgi, ale szkoda że nie 205/50/16
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Siwus napisał(a):troche małe ale dla rodzinnego dupo wozu wystarczą
Tez tak uważam i dlatego poszedłem na kompromis z rodziną.
Bandit napisał(a):Bardzo ładne felgi, ale szkoda że nie 205/50/16
To nie samochód sportowy tylko rodzinny.
siegu napisał(a):Bandit napisał(a):
Bardzo ładne felgi, ale szkoda że nie 205/50/16
To nie samochód sportowy tylko rodzinny.
mysle ze Banditowi nie chodzilo raczej o sportowy zamiennik opony. bo jak bys chcial sportowo to sprezyny HR i jakieś 17"
ale po prostu odpowiednim zamiennikiem przy kolach 16" jest opona 205/50/16, nie 205/55/16
jednak zawsze ciut wiecej komfortu bedzie na tym profilu 55 przy czym taka opona jest tańsza od tej 50 ktora jest nietypowa.
sam mam 55 na zime ale i tak uwazam to za błąd bo czasem gdzies cos przytrze jak jest auto zaladowane i sie bujnie.
co do samego autka
skórka na siedzeniach i boczkach wygląda całkiem fajnie
widać że zadbany egzemplarz
na przyszłość polecam dywaniki welurowe w kolorze szarym, nie widać tak na nich brudu jak na tych jasnych.
no i oczywiscie zmiane migaczów na clear
moze tez listewke chromowana na grillu na czarno albo w carbon? (na progach masz carbon, mozna by tez jeszcze gdzies cos okleic to by razem wspolgralo).
ładna sztuka, skórka wygląda idealnie – zazdroszczę...
felgi pasują choć opony mogłyby mieć mniejszy profil, ale i tak jest moc w porównaniu z kołpakami...
szerokości
felgi pasują choć opony mogłyby mieć mniejszy profil, ale i tak jest moc w porównaniu z kołpakami...
szerokości
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
Radex napisał(a):mysle ze Banditowi nie chodzilo raczej o sportowy zamiennik opony. bo jak bys chcial sportowo to sprezyny HR i jakieś 17"
ale po prostu odpowiednim zamiennikiem przy kolach 16" jest opona 205/50/16, nie 205/55/16
Wiem o tym i Bandit też wie, że świadomie wybrałem większy profil, dla większego komfortu.
Radex napisał(a):sam mam 55 na zime ale i tak uwazam to za błąd bo czasem gdzies cos przytrze jak jest auto zaladowane i sie bujnie.
U mnie nie ociera. Specjalnie po progach zwalniających jeździłem z załadowanym bagażnikiem jakieś 200 kg i nic
Radex napisał(a):na przyszłość polecam dywaniki welurowe w kolorze szarym, nie widać tak na nich brudu jak na tych jasnych.
Takie były, planuje zakup szarych na zimę.
mariusz323wgr napisał(a):adna sztuka, skórka wygląda idealnie – zazdroszczę...
Nie ty jeden
Ps. Jutro zaciski hamulcowe dostaną meksykańską czerwień.
siegu napisał(a):Wiem o tym i Bandit też wie
Kogo tam załadowałeś?siegu napisał(a):Specjalnie po progach zwalniających jeździłem z załadowanym bagażnikiem jakieś 200 kg
siegu napisał(a):planuje zakup szarych na zimę.
Radziłbym jednak na zimę gumowe z rynienkami, 100% praktyczności z błotem, śniegiem i wodą
http://allegro.pl/dywaniki-gumowe-koryt ... 71340.html
siegu napisał(a):Nie ty jeden
Kiedyś mi JAVA obszyje
siegu napisał(a):zaciski hamulcowe dostaną meksykańską czerwień
Przemyślałeś ten kolor? Lepiej maluj w jakiś mniej "oczojebliwy" odcień, może czarny?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Radziłbym jednak na zimę gumowe z rynienkami, 100% praktyczności z błotem, śniegiem i wodą
http://allegro.pl/dywaniki-gumowe-koryt ... 71340.html
tez takie polecam, sam uzywam. zwykle dywaniki to porazka w zime, w rynienkowych potrafi sie duzo wody zebrac a gdyby byly zwykle to ta woda by wsiąkła w podłogę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości