Mazda 626 GE FP '94 1.8 domo kun

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez aaemek » 21 kwi 2013, 19:59

z wielką przykrością muszę stwierdzić że to koniec mazdy :( ściagnąłem wszelkie mocowania mazdowskie w komorze silnikowej i próbowałem podpasować ramę toyoty. Zadanie jest bardzo ciężkie głównie przez wahacze toyoty które mocno zachodzą w tył i kolidują z podłogą mazdy. Mam spawarkę i warunki ale ingerowanie w konstrukcję poprzez wycięcie kawałków podłogi nie uśmiecha mi się. Na początku byłem bardzo zadowolony że cały silnik toyoty oparty jest na sankach a nie tak jak mazdy częściowo na kielichach amortyzatorów, jednak z czasem zaczęło budzić to mój niepokój. Skoro Toyota ma cały cieżar oparty na dole, to ten dół musi być odpowiednio wzmocniony. Mazda nie jest tak pancernie rozwiązana, przez to tez rozkład mas wygląda lepiej w maździe.
Samochód zostanie niebawem wyzłomowany.

oto obraz tuż przed zdjęciem mocowań dołu mazdy i przypasowaniami sanek toyoty
Obrazek

Właściwie to temat już jest zamknięty, rozglądam się tak jak rok temu za mazdą 626 V6 :)
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez cichy_86 » 21 kwi 2013, 20:35

szkoda że się nie udało :( ale powodzenia z szukaniem V;łki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez aaemek » 23 kwi 2013, 21:17

jest V6 w pełnym wypasie, skóra i inne bajery, będę musiał chyba założyć nowy profil :]
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez dyszel » 23 kwi 2013, 21:31

kontynuuj tu, zmień opis i szafa gra ;) Pochwal się, zapodaj jakie fotki :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez aaemek » 25 kwi 2013, 23:51

są już fotki w poczekalni :) zapraszam: viewtopic.php?f=321&t=153584
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez elbooro » 10 sie 2013, 23:19

Czytałem od początku cały temat. W pewnym momencie ogromna ciekawość efektu końcowego a tu mission faild :( aż się serce kraje tyle pracy i na złom <płacze>

Mam też taki problem ze swoją mazdą bo szkoda sprzedać za grosze za bardzo się człowiek przywiązał i teraz myślę co by tu pozmieniać ale chyba pójdę w stronę audio na początek, dołożę moduł domykania szyb i centralny zamek z hands free. Silnik zostawiam w spokoju na razie. Myślę o obniżeniu zawieszenia chociaż z drugiej strony na seryjnym wjadę praktycznie wszędzie :) taki dylemat
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2009, 22:47
Posty: 12
Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r

Postprzez aaemek » 11 sie 2013, 01:04

no niestety to była porażka, ale każda porażka uczy, a mogłem tylko wymienić pierścienie w silniku 1.8 i kupić aparat zapłonowy i by śmigała. Elbooro to są dobre wozy wiec puki nie sprawia Ci kłopotu to ją trzymaj. Miałem ten sam silnik i naprawdę się nią wyszalałem. Szkoda mi także że to już jej koniec, jednak bardzo dużo z niej zachowam, już wiele rzeczy przełożyłem do aktualnej. W końcu gdybym nie był z niej zadowolony to nie kupowałbym znów tego samego modelu <ok>
Obrazek
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy