Mazda 626 GE FP '94 1.8 domo kun

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez aaemek » 11 cze 2011, 22:02

witam wszystkich!
wstęp:
już prawie sześć lat jestem z tą mazdą. jest już dość mocno skatowana i miałem dylemat co z nią dalej robić, sprzedać za grosze czy może zezłomować. jako że przez czas użytkowania wiernie mi służyła to zdecydowałem że zostanie ze mną już na zawsze. dlatego zdecydowałem się na pokazanie jej szerszej publiczności. czeka ją trochę zmian, dlatego będę czasami potrzebował waszej rady lub pomocy. GENERALNIE NIE INTERESUJE MNIE ŻADEN LANS, ŻADNE BAJERY, MAZDA MA BYĆ MOŻLIWIE JAK NAJLŻEJSZA I JAK NAJSZYBSZA !!
silnik:
fp czyli 1.8 105km, można powiedzieć że cały krwawi, cieknie z niego jak z oliwiarki do tego zżera olej (15w mobil) całymi litrami i naprawdę się dziwię że jeszcze nic w nim nie strzeliło. mierzyłem się już na trasach z dość mocnymi wozami i dynamika tego silnika zaskakuje mnie. ze względu na to że za dużo wydaję na olej i zbyt mocno zanieczyszczam środowisko zamierzam przeprowadzić przekładkę silnika, interesuje mnie kl ewentualnie kf
napęd:
skrzynia manualna, mało precyzyjna ale wytrzymała
zawieszenie:
dla mnie istotą samochodu jest zawieszenie, od niego zależy czy zginę czy nie, wystrzegam się belek sztywnych jak ognia. a teraz do rzeczy, amorki chyba pamiętają początek świata, bo do wyglądu marchewek już im nie daleko, jednakże przegląd przechodzą wiec nie interesuję się nimi. zawieszenie jest zacne, przód McPherson z wahaczem i z tyłu Mcpherson z zestawem drążków z mocowaniami na jednym poziomie. Wszystko mega fajnie ale jej miękkość mnie szantażuje dlatego trafią tam sprężyny weiteca.
hamulce:
słabe, jak się zużyją to trafią tam klocki i tarcze od ATE
koła:
alu artec 15cali, opony dunlop sp 205/50/15 świetnie trzymają w zakrętach
wnętrze:
4 el. szyby, el lusterka,
usunięty szyberdach, usunięte plastiki z bagażnika, usunięte radio, do usunięcia głośniki, planuję wstawić cztery kubełki
fotki:


Obrazek
sportowe sprężyny weitec powinny niebawem do mnie dotrzeć to troszkę obniżą ten prawie terenowy samochód
Obrazek
Obrazek
powtarzam, nie interesuje mnie komfort a mianowicie brutalność i bezkompromisowość, dlatego poleciał cały bagażnik, poleci także kanapa i fotele
przy prawym nadkolu znajduje się akumulator
Obrazek
Ostatnio edytowano 23 kwi 2013, 23:22 przez Rafał_, łącznie edytowano 9 razy
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez People_Hate_Me » 12 cze 2011, 13:43

wez edytuj posta i podspodem masz dodaj załącznik i tam dodawaj fotki :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Erastotenes » 12 cze 2011, 21:20

Faq dotyczący zdjęć czyli jak to zrobić? ;) KLIK
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez aaemek » 12 cze 2011, 23:33

w sumie już tak próbowałem i wychodzi z tego nic nie robiący napis ''obrazek'' <co?>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez Erastotenes » 12 cze 2011, 23:45

Algorytm: prawy przycisk myszy na zdjęciu/z menu wybierz Pokaż obrazek/kliknij na to/ zaznacz adres z paska adresu tj. http://...../następnie prawy klaisz myszy/ wybierz Kopiuj adres/Otwierasz szybka odpowiedź lub naciskasz ołowek obok awataru u góry/teraz ważne- kliknij znacznik [img] i pomiędzy je wklej adres http.

Ważne, aby adres był zakończony na końcu jako .jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez aaemek » 13 cze 2011, 17:13

dzięki Erastotenes, bez Twojej pomocy nie doszedłbym do tego <spoko> . Po tym wszystkim zastanawiam się nad odpowiedzią moderatora, co on mi za ciemnotę wciskał <dupa>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez Ania_TM » 13 cze 2011, 17:15

aaemek napisał(a):dzięki Erastotenes, bez Twojej pomocy nie doszedłbym do tego <spoko> . Po tym wszystkim zastanawiam się nad odpowiedzią moderatora, co on mi za ciemnotę wciskał <dupa>


klikasz zapisz, i masz opcję dodaj załącznik ha :P
Ania_TM
 

Postprzez aaemek » 13 cze 2011, 17:31

Widzewianka, wszystko mega-fajnie tylko że nigdzie nie ma klikacza zapisz, natomiast jest klikacz wyślij po którym nie ma żadnej opcji dodaj załącznik, nie wiem skąd wy to bierzecie. Nie ważne, dzięki Erastotenesowi wiem jak działać i to mi wystarczy.
Wiadomość z ostatniej chwili: springi weiteca są już niedostępne więc przyjadą eibachy, a ja się nie mogę doczekać urwania łba w zakrętach <glupek2>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez aaemek » 15 cze 2011, 17:58

aaemek napisał(a):Wiadomość z ostatniej chwili: springi weiteca są już niedostępne więc przyjadą eibachy, a ja się nie mogę doczekać urwania łba w zakrętach <glupek2>

eibachów już też nie ma tak jak kw, jak tylko gościu przeleje mi kasę z powrotem to zamówię apex
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez noxes » 15 cze 2011, 22:46

aaemek napisał(a):(15w mobil)

Do mazdy nie leje się mineralnego :D
A ten siatex w zderzaku i w grilu hmm bynajmniej nie podoba mi sie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez aaemek » 16 cze 2011, 00:03

:)
Ostatnio edytowano 16 cze 2011, 00:08 przez aaemek, łącznie edytowano 1 raz
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez aaemek » 16 cze 2011, 00:08

noxes napisał(a):
aaemek napisał(a):(15w mobil)

Do mazdy nie leje się mineralnego :D
A ten siatex w zderzaku i w grilu hmm bynajmniej nie podoba mi sie.

wiem, leje się półsyntetyk ale za bardzo jest zużyty żeby taki lać
w grillu siatex zostanie tylko że zmienię na jakiś dostojniejszy z logiem mazdyspeed a w zderzaku te otwory zaślepię jakąś czarną pleksą
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez aaemek » 29 cze 2011, 00:38

w końcu dotarły sprężyny :)
Obrazek
z przodu na jeden amortyzator już założyłem, sprężyna apexa w spoczynku jest znacznie krótsza od ori (ok. 10 cm) i zdecydowanie grubsza niż ori. Jak będę miał czas to pstryknę zdjęcia porównawcze.
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez Bandit » 29 cze 2011, 07:08

Zmierz auto na ori springach i na apexach, przód i tył ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez aaemek » 29 cze 2011, 22:33

Bandit napisał(a):Zmierz auto na ori springach i na apexach, przód i tył ;)

Obrazek
a wiec na ori miałem przednie nadkole na wysokości 65cm a na apexach mam teraz 63,5. Od razu uderza po kręgach twardość tych sprężyn lecz wstępnie polatałem po zakrętach i spisują się dość pewnie. Jutro wymieniam springi na tyle.
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez aaemek » 29 cze 2011, 22:41

dla ciekawskich: różnica między przednimi sprężynami, oryginał i apex -35
Obrazek
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez aaemek » 12 lip 2011, 01:42

a to tylne sprężyny
Obrazek
obniżona wygląda tak:
Obrazek
tył mi się obniżył o jakieś 30mm a przód o 20, dlaczego taka różnica? może dlatego że te spręzyny są też dedykowane do cięższej wersji V6
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez Radex » 12 lip 2011, 10:08

mozliwe... np GE z silnikiem KL bedzie o wiele ciezszy z przodu i wtedy przód powinien zejść trochę niżej.

ogólnie nie jest źle :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Mev » 12 lip 2011, 15:26

aaemek napisał(a):dla mnie istotą samochodu jest zawieszenie, od niego zależy czy zginę czy nie, wystrzegam się belek skrętnych jak ognia. a teraz do rzeczy, amorki chyba pamiętają początek świata, bo do wyglądu marchewek już im nie daleko, jednakże przegląd przechodzą wiec nie interesuję się nimi

Istotą jest zawieszenie, ale do krótszych sprężyn stare amorki są git <jelen>

aaemek napisał(a):brutalność i bezkompromisowość

No to żeś auto wybrał :D
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez aaemek » 12 lip 2011, 19:34

Mev napisał(a):
aaemek napisał(a):dla mnie istotą samochodu jest zawieszenie, od niego zależy czy zginę czy nie, wystrzegam się belek skrętnych jak ognia. a teraz do rzeczy, amorki chyba pamiętają początek świata, bo do wyglądu marchewek już im nie daleko, jednakże przegląd przechodzą wiec nie interesuję się nimi

Istotą jest zawieszenie, ale do krótszych sprężyn stare amorki są git <jelen>

aaemek napisał(a):brutalność i bezkompromisowość

No to żeś auto wybrał :D

amorki są od tokico, szkoda mi je wyrzucać jeżeli nie ciekną a na wibracjach wypadają dobrze, poza tym wytrzymywały mega-dziury na których łamałem lub krzywiłem alusy. Jak się zużyją to je wymienię na nowe tokico albo kyb
a co do nieodpowiedniego doboru auta, myślę że tak piszesz bo jeździsz bmw. Odpowiem tak, przed tą mazdą miałem także bmw i wierz mi że z bmw, tak samo i mazdy można zrobić bezkompromisowe i brutalne auto <ok>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy