Mazda 626 GF FS '00 Mariusz'a Blue Magic...
Rozumiem, że to oryginalny spoiler, który Mazda instalowała w 626?
Jak dla mnie ni cholery nie pasuje... zero lekkości i polotu...
P.S. Sam już nie wiem, chyba ten mod będzie w dalekiej przyszłości, nie chcę zepsuć sobie auta czymś takim.
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
ja mam ten spoiler ale trochę zmodyfikowany bo nie pasował do hatchbacka. ale przyznam że do masywnego tyłu hatchbacka bardziej pasuje niż do sedana
a jakby dopasować ten spoiler od mpsa?
http://cgi.ebay.co.uk/Painted-Mazda-6-r ... 3365bc0733
zawsze byłem ciekaw jak to będzie się komponowało z 626 w sedanie i myślę że fajnie.
element w miare mały, delikatny no i elastyczny dizęki czemu powinien dopasować się do krzywizny klapy tylnej.
a jakby dopasować ten spoiler od mpsa?
http://cgi.ebay.co.uk/Painted-Mazda-6-r ... 3365bc0733
zawsze byłem ciekaw jak to będzie się komponowało z 626 w sedanie i myślę że fajnie.
element w miare mały, delikatny no i elastyczny dizęki czemu powinien dopasować się do krzywizny klapy tylnej.
Mi się podobają tylko lotki w stylu F&F więc nie zakładam nic
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
mariusz323wgr napisał(a):Na razie plany odłożone na MAJ ... fundusze, fundusze i jeszcze raz fundusze... no i pewnie znowu wydam 3/4 kasy na auto
A jednak nie wytrzymałem do maja z uzdrawianiem mojej Maździny
Jeszcze przed świętami jedziemy do Jaksy ogarnąć klimę i hamulce... coś z zaciskami jest nie halo, były regenerowane ale dalej dają o sobie znać
W majówkę 626 pokona ponad 1500 km, więc nie chcę jechać bez pewności, do tego właśnie hamulców...
Wizualnie na razie zostaje tak jak jest.
@Radex ten spoiler od MPS'a niczego sobie, może kiedyś o nim pomyślę, choć jak widzę te foty sedana z czymś na klapie bagażnika, to dziwne uczucie że nie pasi jednak – wieś miała rację
Spokojnie, mam czas na MODy konkretne, najpierw "doprowadzę" Madzię do perfekcji jeżeli chodzi o mechanikę, potem zajmę się kosmetyką/wizualką. Obecnie jak dla mnie jest wypas, jest na czym oko zawiesić
No zakochałem się i tyle... dobrze, że moja kobieta tu nie zagląda, choć i tak przez pewien czas miała już dość mojego gadania o mojej drugiej wybrance
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
Co Ty masz za rozmiar opon, że tak wystają po za felgi 215/50/16 ?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
Nie masz one są wąskie 16x6
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
A przy niższym profilu min to 6,5 ja tak mam
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Powiem Wam szczerze, że nie wiem ile cali szerokości ma ta felga.
Kupiłem ory felgi i założyłem ory opony na to, nie wiedziałem jak będzie wyglądało, teraz wiem no i przyznam, że mogłoby być lepiej, ładniej, funkcjonalniej. Cóż jest jak jest, dla mnie jak pisałem wcześniej i tak bomba .
Mazdeczka 626 to moje pierwsze poważne auto, sam zarobiłem, sam kupiłem, sam upiększam i dbam, można powiedzieć, że się uczę dopiero tego wszystkiego – wiadomo, że z czytania tylko gazet o motoryzacji wiele się nie wyciągnie, praktyka tylko pomaga... a na forum to głównie od takich speców jak Wy –> @Bandit / @Radex na pewno najwięcej cennych uwag otrzymam jeżeli chodzi o nasze 626
P.S. Madzia dziś spaliła 12,8 l. LPG w mieście... stałem równe 3h w korku, takie są uroki stolicy
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
felga mogłaby być szersza o 1 cal jeśli chodzi o wygląd, z drugiej strony opona bardziej chroni felgę
ja i Bandit jesteśmy trochę pedantyczni, nie przejmuj się aż tak bardzo naszymi uwagi choć są one raczej trafne
nie przejmuj się, i tak jest oszczędniej niż na Pb
ja swoją robiłem trasy 2x 1200km i dziewczyna spisała się na medal. krótkie przerwy tylko na tankowanie + kontrole płynów i lekkie chłodzenie silnika który i tak się nie grzał.
po prostu sama przyjemność jechać autem które (tfu tfu) jest niezawodne, można w każdej chwili wsiąć i jechać na koniec świata bez obawy że coś się stanie ale podstawą jest serwisowanie na bierząco.
ja i Bandit jesteśmy trochę pedantyczni, nie przejmuj się aż tak bardzo naszymi uwagi choć są one raczej trafne
mariusz323wgr napisał(a): Madzia dziś spaliła 12,8 l. LPG w mieście... stałem równe 3h w korku, takie są uroki stolicy
nie przejmuj się, i tak jest oszczędniej niż na Pb
mariusz323wgr napisał(a):W majówkę 626 pokona ponad 1500 km, więc nie chcę jechać bez pewności, do tego właśnie hamulców...
ja swoją robiłem trasy 2x 1200km i dziewczyna spisała się na medal. krótkie przerwy tylko na tankowanie + kontrole płynów i lekkie chłodzenie silnika który i tak się nie grzał.
po prostu sama przyjemność jechać autem które (tfu tfu) jest niezawodne, można w każdej chwili wsiąć i jechać na koniec świata bez obawy że coś się stanie ale podstawą jest serwisowanie na bierząco.
mariusz323wgr napisał(a):nie wiem ile cali szerokości ma ta felga
Ale ja wiem 16' x 6'
mariusz323wgr napisał(a):Kupiłem ory felgi i założyłem ory opony na to, nie wiedziałem jak będzie wyglądało
Przerabiałem identyczny temat rok temu zaraz po kupnie, ale po sezonie stwierdziłem, że mi się to nie podoba i tak nie może być (tylko wygląd zdecydował o zmianie bo właściwości jezdne i komfortu super były). Zmieniłem na felgę 6,5 cala szerokości i oponę 205/50/17 i wyglądało już idealnie, ale obwód koła byłza duży, więc obecnie (tymczasowo) mam 205/40/17 (twardo jak... odradzam), a docelowo przyjdzie odpowiedni rozmiar czyli 205/45/17 lub 215/45/17 ale to się jeszcze zobaczy (wolałbym 215, ale z kolei znowu może źle wyglądać na feldze 6,5" no nic, się zobaczy.
Radex napisał(a):felga mogłaby być szersza o 1 cal jeśli chodzi o wygląd, z drugiej strony opona bardziej chroni felgę
ja i Bandit jesteśmy trochę pedantyczni, nie przejmuj się aż tak bardzo naszymi uwagi choć są one raczej trafne
P.S.
205 na 6 calach to jeszcze nie tragedia, my z Radkiem celujemy głównie w wygląd, ale jeśli cenisz komfort ponad wszystko to tak jest dla Ciebie idealnie
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Dopiero się uczę "auta" jak pisałem wcześniej... i ważne że mam od kogo.
Co do felg i opon to na przyszłość ogarnę na pewno coś bardziej okazalszego, jak na początek to chyba i tak czad w porównaniu z kołpakami.
W przyszłym roku jak się uda to ogarnę: 205/45/17 i -35mm
... chyba, że rozsądek weźmie górę nad fantazją i np. szkoda mi będzie amortów tylnych nowych, które zawitają w maju b.r. ...
CDE-111 już raczej postanowiony wybór tego radia, głównie z racji tego, że 90 proc. muzy będę z dysku słuchał i może z czasem ogarnę połączenie z fonem
Co do felg i opon to na przyszłość ogarnę na pewno coś bardziej okazalszego, jak na początek to chyba i tak czad w porównaniu z kołpakami.
W przyszłym roku jak się uda to ogarnę: 205/45/17 i -35mm
... chyba, że rozsądek weźmie górę nad fantazją i np. szkoda mi będzie amortów tylnych nowych, które zawitają w maju b.r. ...
CDE-111 już raczej postanowiony wybór tego radia, głównie z racji tego, że 90 proc. muzy będę z dysku słuchał i może z czasem ogarnę połączenie z fonem
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
spoko radyjo i podświetlenie pasi Jeśli nie planujesz rozbudowy to takie wystarczy
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Mariusz kupuj CDE-111 nawet się nie zastanawiaj
ja mam tą samą konstrukcję tylko model wyżej z BT... CDE-113. Najlepsze radyjko jakie miałem, a do tej pory miałem jvc, sony, i nawet pioneera za 1000zl ale Alpine miażdży cyce i do tego pięknie będzie komponował się z oświetleniem deski
nie no, coraz bardziej go lubię
ja mam tą samą konstrukcję tylko model wyżej z BT... CDE-113. Najlepsze radyjko jakie miałem, a do tej pory miałem jvc, sony, i nawet pioneera za 1000zl ale Alpine miażdży cyce i do tego pięknie będzie komponował się z oświetleniem deski
mariusz323wgr napisał(a):W przyszłym roku jak się uda to ogarnę: 205/45/17 i -35mm
nie no, coraz bardziej go lubię
W dobrym kierunku idzie
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Radyjko już zainstalowane i gra aż miło. Od razu słychać ogromną różnicę w porównaniu z Beckerem 10 letnim. Nie zamieniałem z komputerem/zegarem, radio pozostało na środku z racji tego, że będę podłączał często dysk z kabla i wygodniej jak będzie on krótszy. Podświetlanie pasuje idealnie a to też się liczy.
P.S. Gleba zawieszenia przydałaby się bardzo dla wyglądu [wiadomo ucierpi samo zawieszenie, ale coś za coś]. I pytanie do speców, ile taka impreza wyniesie maksymalnie?
Jak pisałem, najwcześniej w przyszłym roku jakoś latem dopiero pomyślę o tym... choć już to widzę.
P.S. Gleba zawieszenia przydałaby się bardzo dla wyglądu [wiadomo ucierpi samo zawieszenie, ale coś za coś]. I pytanie do speców, ile taka impreza wyniesie maksymalnie?
Jak pisałem, najwcześniej w przyszłym roku jakoś latem dopiero pomyślę o tym... choć już to widzę.
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
mariusz323wgr napisał(a): ile taka impreza wyniesie maksymalnie?
znaczy sprężyny? czy amorki też zmieniasz?
chyba nie ma przymusu wymiany amorków przy tak małej glebie i myślę że amorki wymienić ewentualnie dopiero wtedy jak obecne sie wysypią.
komplet 4 sprężyn HR lub Eibach około 1100zł.
nie kupuj jamexow i innych dziadostw bo szkoda kasy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości