MAZDA 626 GF 2,0 DiTD rocznik 2000
Oto moja piękność:
Kupiłem ją ze trzy latka temu (sprowadzona przez kolesia od Niemiaszków). Mały przebieg i ogólnie nie torturowana. Silniczek chodzi pięknie i bezawaryjnie. Po roku w kraju wymianiłem już połowę zawieszenia Wyobraźcie sobie że wszystko pod spodem było jeszcze oryginalne od nowości (niemiaszki to mają drogi). Do centralnego zamka dołożyłem sterowanie z pilota bo poprzedniemu właścicielowi chyba nie było potrzebne. Generalnie co chwilkę coś w niej modernizuję i dokładam nowe rzeczy (ostatnio chlapacze przód i tył). Autko jest bezawaryjne i to jej największy atut:)
Jej wady? hm... niska kultura pracy diesla ( tak piszą na forach ale mnie się podoba jego tyrkanie i bardzo niskie zużycie paliwa), rdza na tylnych nadkolach (nic poważnego), to ponoć bolączka mazdy do roku 2006 – tak słyszałem.
Wyposażenie:
– klimatyzacja manualna;
– wspomaganie układu kierowniczego;
– el. szyby przód;
– el. i podgrzewane lusterka;
– cztery air bag;
– radio z CDMP3,SD,USB;
– radio CB;
– ABS;
– hak
– elektrycznie podnoszona antena radia
– podłokietnik przód/tył
Mazda w warunkach arktycznych.
Moja Madzia i ja
Fotki z lutego 2011
Fotka z września 2010
Fotka z października 2010
No i kilka fotek wnętrza:
W przyszłości:
– nadkola tylne ale sprawa nie jest nagląca:)
– wymiana poduszki nad prawym [jakim?] amortyzatorem – zrealizowana już nic nie puka
Kupiłem ją ze trzy latka temu (sprowadzona przez kolesia od Niemiaszków). Mały przebieg i ogólnie nie torturowana. Silniczek chodzi pięknie i bezawaryjnie. Po roku w kraju wymianiłem już połowę zawieszenia Wyobraźcie sobie że wszystko pod spodem było jeszcze oryginalne od nowości (niemiaszki to mają drogi). Do centralnego zamka dołożyłem sterowanie z pilota bo poprzedniemu właścicielowi chyba nie było potrzebne. Generalnie co chwilkę coś w niej modernizuję i dokładam nowe rzeczy (ostatnio chlapacze przód i tył). Autko jest bezawaryjne i to jej największy atut:)
Jej wady? hm... niska kultura pracy diesla ( tak piszą na forach ale mnie się podoba jego tyrkanie i bardzo niskie zużycie paliwa), rdza na tylnych nadkolach (nic poważnego), to ponoć bolączka mazdy do roku 2006 – tak słyszałem.
Wyposażenie:
– klimatyzacja manualna;
– wspomaganie układu kierowniczego;
– el. szyby przód;
– el. i podgrzewane lusterka;
– cztery air bag;
– radio z CDMP3,SD,USB;
– radio CB;
– ABS;
– hak
– elektrycznie podnoszona antena radia
– podłokietnik przód/tył
Mazda w warunkach arktycznych.
Moja Madzia i ja
Fotki z lutego 2011
Fotka z września 2010
Fotka z października 2010
No i kilka fotek wnętrza:
W przyszłości:
– nadkola tylne ale sprawa nie jest nagląca:)
– wymiana poduszki nad prawym [jakim?] amortyzatorem – zrealizowana już nic nie puka
Ostatnio edytowano 18 kwi 2011, 09:31 przez vienio4, łącznie edytowano 22 razy
Teraz Mercedes C200 Kompresor 192 KM , 2,0 benzyna/LPG
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
- Od: 26 lip 2009, 17:18
- Posty: 179
- Skąd: Puck, Skwierzyna, Gorzów Wielkopolski
- Auto: Honda Accord, 2,0 benzyna, 155KM, 2005
Ładne auto lecz polecam dopisać historię nabycia auta (krótką) i wyposażenie,inaczej auto nie trafi do działu NM,tak samo Ci napisze moderator
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Ładne auto lecz polecam dopisać historię nabycia auta (krótką) i wyposażenie,inaczej auto nie trafi do działu NM,tak samo Ci napisze moderator
dokładnie
-
Ania_TM
A nie mówiłem, P.Ania potwierdziła.
Wyposażenie wypisz w podpunktach to ładniej się prezentuje
Heh nie dziw się co do zawieszenia,ja jak pierwszy raz przyjechałem madzią z UK to na wjeździe po kilku dniach wahacz,łącznik stabilizatora i drążek kier poszły do odstrzału.U nas auta mają ciężki żywot...
Pozdrawiam
Wyposażenie wypisz w podpunktach to ładniej się prezentuje
Heh nie dziw się co do zawieszenia,ja jak pierwszy raz przyjechałem madzią z UK to na wjeździe po kilku dniach wahacz,łącznik stabilizatora i drążek kier poszły do odstrzału.U nas auta mają ciężki żywot...
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):A nie mówiłem, P.Ania potwierdziła.
Wyposażenie wypisz w podpunktach to ładniej się prezentuje
Heh nie dziw się co do zawieszenia,ja jak pierwszy raz przyjechałem madzią z UK to na wjeździe po kilku dniach wahacz,łącznik stabilizatora i drążek kier poszły do odstrzału.U nas auta mają ciężki żywot...
Pozdrawiam
pani Ania, dzięki.. panie Kamilu
autko fajne, ale dla mnie za duże...
Ogólnie to bardzo eleganckie samochodziki są.
Pozdrawiam, miłego użytkowania
-
Ania_TM
widzisz i teraz będziesz P.Ania.
Szerokości i bezawaryjności.
Pozdrawiam,
radar88
Szerokości i bezawaryjności.
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Więcej zdjęć, fotki wnętrza
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Przeglądając stronę Radexa moją uwagę przykuł jego świetny pomysł na rozwiązanie problemu braku wyciszenia schowka. Dzisiaj idąc śladem kolegi wyłożyłem schowek filcem. Teraz mój diesel może drgać do woli a itak w schowku już nie będzie brzeczków
Tak to wyglądało przed i wygląda po sfilcowaniu
Tak to wyglądało przed i wygląda po sfilcowaniu
Teraz Mercedes C200 Kompresor 192 KM , 2,0 benzyna/LPG
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
- Od: 26 lip 2009, 17:18
- Posty: 179
- Skąd: Puck, Skwierzyna, Gorzów Wielkopolski
- Auto: Honda Accord, 2,0 benzyna, 155KM, 2005
Fajki jeszcze palę ale nigdy nie w Madzi. I wiesz chyba zrobię tuning popileniczki bo filcu mam jeszcze od grommmma
Teraz Mercedes C200 Kompresor 192 KM , 2,0 benzyna/LPG
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
- Od: 26 lip 2009, 17:18
- Posty: 179
- Skąd: Puck, Skwierzyna, Gorzów Wielkopolski
- Auto: Honda Accord, 2,0 benzyna, 155KM, 2005
możesz opisać i zrobić ze dwa zdjęcia jak umieszczone masz CB radio? Jeszcze zauważyłem u Ciebie pod zapalniczką nawigację. Dziwne umieszczenie ustrojstwa. Wygodnie korzysta się z tego, jak jest tak nisko? Nie odrywa się za bardzo wzroku od drogi?
Swoją drogą to tak naprawdę to nie ma gdzie zamontować nawigacji, poza szybą i radia CB w tym modelu.
Ja CB dałem pod siedzeniem kierowcy – nie widać go z zewnątrz, bo nie miałem pomysłu na inny montaż, a pod popielniczką nie miałem patentu na montaż, żeby nie wystawało za bardzo i nie uniemożliwiało korzystanie z uchwytów na napoje i schowka. Niestety wadą takiego rozwiązania jak u mnie jest brak widoku wyświetlacza, bo pokrętła po zmianie gałek na takie z wypustkami, reguluje "na dotyk".
Swoją drogą to tak naprawdę to nie ma gdzie zamontować nawigacji, poza szybą i radia CB w tym modelu.
Ja CB dałem pod siedzeniem kierowcy – nie widać go z zewnątrz, bo nie miałem pomysłu na inny montaż, a pod popielniczką nie miałem patentu na montaż, żeby nie wystawało za bardzo i nie uniemożliwiało korzystanie z uchwytów na napoje i schowka. Niestety wadą takiego rozwiązania jak u mnie jest brak widoku wyświetlacza, bo pokrętła po zmianie gałek na takie z wypustkami, reguluje "na dotyk".
- Od: 6 cze 2010, 01:30
- Posty: 87
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 LF-DE 2007
było: Corolla e12 2.0 D4D | 626 GF 2.0
Navi mam na przedniej szybie a to co widać pod zapalniczkę to trójnik. CB Radio mam pod podłokietnikiem a antena gdy jest niepotrzebna siedzi w bagazniku, a gdy jest potrzebna wystawiam ją na klapę bagażnika
Ostatnio edytowano 26 lut 2011, 17:58 przez vienio4, łącznie edytowano 1 raz
Teraz Mercedes C200 Kompresor 192 KM , 2,0 benzyna/LPG
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
- Od: 26 lip 2009, 17:18
- Posty: 179
- Skąd: Puck, Skwierzyna, Gorzów Wielkopolski
- Auto: Honda Accord, 2,0 benzyna, 155KM, 2005
zamontuj sobie ten trójnik pod zapalniczką w poprzek.
ewentualnie pod schowkie pasażera
bo tak jest lipnie ale rozumiem ze to prowizorka
z tym CB tez mozna by cos pomyslec, albo chociaz majkrofon umiescic gdzies po prawej od kierownicy
ewentualnie pod schowkie pasażera
bo tak jest lipnie ale rozumiem ze to prowizorka
z tym CB tez mozna by cos pomyslec, albo chociaz majkrofon umiescic gdzies po prawej od kierownicy
Zrobiłem tak
Teraz jeszcze grucha od CB. Nie mam koncepcji gdzie ją zamontować. Chyba będzie sobie stacjonowała pod moim fotelem.
Teraz jeszcze grucha od CB. Nie mam koncepcji gdzie ją zamontować. Chyba będzie sobie stacjonowała pod moim fotelem.
Teraz Mercedes C200 Kompresor 192 KM , 2,0 benzyna/LPG
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
- Od: 26 lip 2009, 17:18
- Posty: 179
- Skąd: Puck, Skwierzyna, Gorzów Wielkopolski
- Auto: Honda Accord, 2,0 benzyna, 155KM, 2005
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości