Mazda Xedos 6 CA B6 1996r. by LOWRIDER

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez lowrider » 10 sty 2011, 02:18

Mazda Xedos 6

Silnik: B6 1.6 DOHC 16V
Moc: 107km
Rok produkcji: 1996
Przebieg: 166 000km

Wyposażenie:
– ABS
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne i podgrzewane lusterka
– Immobiliser
– radio Pioneer
– wspomaganie kierownicy
– dzielona tylna kanapa
– klimatyzacja
– elektryczna regulacja położenia świateł
– centralny zamek
– elektryczna antena
– kierownica, gałka zmiany biegów i wajcha hamulca ręcznego obszyte skórą
– chromowane wykończenia ramek wokół szyb bocznych
– zima i lato czarne alufelgi oryginalne 15'
– przyciemniane szyby
– naklejka wheel-whores
– sprężyny Eibach -35mm
– końcówka wydechu
– sekwencja LPG


07.10.2013
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 7 paź 2013, 20:06 przez lowrider, łącznie edytowano 12 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2010, 15:17
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Auto: była 1996 Mazda Xedos 6 1.6 107KM
teraz 2000 Honda Accord Coupe V6 200KM

Postprzez Lukas007 » 10 sty 2011, 13:08

Ładne auto. Po co na felge 8" zakładasz aż 225 ?? masz problemy z trakcją ?? ... spokojnie 205 by wystarczyło, do tego pewnie nie miałbyś problemów z obcieraniem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Fedu » 10 sty 2011, 14:12

Przy 8" i ET35 na pewno będzie ocierać nie zależnie od szerokości opony. Xedosik bardzo ładnie zrobiony <spoko>

lowrider napisał(a):W Mazdzie chciałbym jeszcze zrobić małą glebe, leciutko przyciemnić szyby i pewnie xenon ;)

I tego planu się trzymaj bez zbędnego tuningu który tylko szkodzi xedosowi. Jak oceniasz xedosa w porównaniu do beczki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez lowrider » 10 sty 2011, 17:02

Lukas007 napisał(a):Ładne auto. Po co na felge 8" zakładasz aż 225 ?? masz problemy z trakcją ?? ... spokojnie 205 by wystarczyło, do tego pewnie nie miałbyś problemów z obcieraniem.


205 by wystarczyło ? hmm bo gdzies czytałem ze na 8 cali felge to zakłada sie przynajmiej 225 lub 235.. no to popełniłem błąd, bo myślałem ze 215 to będzie za mała szerokość.

Fedu napisał(a):Przy 8" i ET35 na pewno będzie ocierać nie zależnie od szerokości opony. Xedosik bardzo ładnie zrobiony <spoko>


ajć, to niedobrze :(

Fedu napisał(a):I tego planu się trzymaj bez zbędnego tuningu który tylko szkodzi xedosowi. Jak oceniasz xedosa w porównaniu do beczki?


Xedos w porównaniu do beczki ? hehe powiem tak: beczka to piękne wygodne auto, ale jest stare i jednak trzeba ciągle coś dokładać, czesto pojawia sie jakaś usterka i nie jest to auto do jazdy na codzień.. raz na jakiś czas ;) Mercedesem jeździłem przez ok. rok, dość dużo nim kilometrów zrobiłem.. byłem w Warszawie na koncercie z kumplami i jak wracaliśmy to w środku miasta w korku zagotowało mi ją.. dobrze ze było gdzie zjechać.. okazało się ze czujnik od wentylatora padł.. na szczescie wieczorem była dosc niska temperatura i w nocy jakoś wróciliśmy, z beczką było wiele różnych historii ale nie bede sie aż tyle rozpisywać ;) Natomiast Xedos to dobre autko do jazdy na codzień.. na uczelnie czy do miasta, spalanie nie jest aż tak olbrzymie i jeżdże tym autem juz miesiąc i jestem zadowolony <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2010, 15:17
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Auto: była 1996 Mazda Xedos 6 1.6 107KM
teraz 2000 Honda Accord Coupe V6 200KM

Postprzez Lukas007 » 10 sty 2011, 17:05

Do 626 GE z tyłu bez problemu wchodzi 8" przy ET=38 i nie ma mowy o ocieraniu przy oponie 205. Z przodu przy negatywie 1.75* wchodzi 8" przy ET=20-30. Co do tego, czy 205 będzie za wąska ... nie, nie będzie. Jedynie ładnie się naciągnie. Poza tym te 225/45R17 są chyba za duże do Xedos'a ... jaki masz rozmiar opon oryginalnie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jarusiek » 10 sty 2011, 17:12

Na bank będzie obcierało, zwłaszcza z tyłu dobijało na dziurach-przy tym ET, na dodatek założyłeś jeszcze szerokie kapcie(po co ? zdusić osiągi auta <oczy> które przy silniku 1.6 wogóle nie będą nawet "dostateczne" )
U mnie przy ET55 i kapciach 205/45/17 lekko obciera przy max skrecie z przodu, a spadek osiągów również jest odczuwalny(waga felg). Oryginalnie były chyba felgi z ET 45 opony 195/55/15
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez Lukas007 » 10 sty 2011, 17:15

W takim razie zakładanie 225/45R17 jest porażką w całej rozciągłości ... różnica 4cm na średnicy względem serii. Takie opony jak ma u siebie jarusiek to ostateczność, myślę, że przy takiej oponie i odpowiednim zawieszeniu (ustawienie negatywów) można by uniknąć ocierania, ale pewny nie jestem, bo xedosa nie znam. Dziwi mnie tylko to, że do 626 ET=35 jest przy szerokości 8" zupełnie OK, a w xedosie nie ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez lowrider » 10 sty 2011, 17:40

dzieki Panowie za te cenne informacje, za oponki dużo nie zapłaciłem więc sprzedam i pomyśle co dalej czy kupować te 205/45 czy w ogóle sprzedać te felgi, ale szkoda mi ich... chciałbym zrealizować ten projekt. Orginalne opony do Xedosa 1.6 to 185/65 R14, tak mam napisane w oryginalnej książce z Xedosa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2010, 15:17
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Auto: była 1996 Mazda Xedos 6 1.6 107KM
teraz 2000 Honda Accord Coupe V6 200KM

Postprzez jarusiek » 10 sty 2011, 17:49

lowrider napisał(a):dzieki Panowie za te cenne informacje, za oponki dużo nie zapłaciłem więc sprzedam i pomyśle co dalej czy kupować te 205/45 czy w ogóle sprzedać te felgi, ale szkoda mi ich... chciałbym zrealizować ten projekt. Orginalne opony do Xedosa 1.6 to 185/65 R14, tak mam napisane w oryginalnej książce z Xedosa.
w 1.6 były takie własnie 14 fabrycznie, w 2.0 15 jak napisałem wyżej. Nadkola jednak są takie same. Na takich felgach autko będzie się prezentowało naprawdę zacnie( sam mam 17" i jak się przesiadłem na zimowe 15" to aż mi było żal :P ) jednak musisz przemyśleć czy zależy Ci na jako takiej mocy auta, bo przy 17" w 1.6 raczej nie będzie kolorowo. Jeśli już to tak jak kolega Lukas wyżej wspomniał opony max o rozmiarze 205/45/17, choć niewiem jak z ET bo jest ono spore przy takich felgach, i prawdopodobnie będą delikatnie wystawały poza obrys auta <nauka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez Lukas007 » 10 sty 2011, 17:52

Jeżeli zdecydujesz się za zakup 205/45R17 to mam takie na sprzedaż :)

Zawsze można przymierzyć czy będzie wystawać, czy nie. Mam na felgach 17x8 ET=38 założone 205/45R17 także możesz do mnie podjechać i założymy na próbę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez lowrider » 10 sty 2011, 17:56

Na mocy mi nie zależy, to nie jest przecież auto do szybkiej jazdy tylko do toczenia sie :] a po za tym jak chce poszaleć to biore brata Mazde RX8 i wio.. ;)

Lukas, napisze do Ciebie na gadu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2010, 15:17
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Auto: była 1996 Mazda Xedos 6 1.6 107KM
teraz 2000 Honda Accord Coupe V6 200KM

Postprzez majkes » 10 sty 2011, 19:47

xedosik idealnie jak mój!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2008, 23:09
Posty: 101 (1/0)
Skąd: Janikowo
Auto: ZWYKŁY XEDOS

Postprzez lowrider » 11 sty 2011, 17:32

Obrazek
Obrazek

Sorki za jakość zdjęć ale niestety nie miałem lepszego sprzętu przy sobie niż nokia E63 <oczy>

Pożyczyłem od znajomego 205/45/R17 załozylismy fele, opuściliśmy auto z podnośnika, odpaliłem fure... full skręt w lewo i nic nie obciera, full skręt w prawo i nic nie obciera i jeszcze można ręke włożyć.. niestety teraz musze sie liczyć z tym że najechanie na krawężnik to będzie hardcore, felga wystaje poza opone <diabełek>

Jeszcze ciekawi mnie czy na tył wejdą 225, szkoda mi sprzedawać tych opon bo dzisiaj przyszły, ale to sprawdze na dniach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2010, 15:17
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Auto: była 1996 Mazda Xedos 6 1.6 107KM
teraz 2000 Honda Accord Coupe V6 200KM

Postprzez jarusiek » 11 sty 2011, 18:06

Rozumiem że zostajesz na seryjnym zawiasie?, bo u mnie na eibach pro kit obciera przy skrecie. A jak wygląda sprawa z obrysem nadwozia?– czasem felgi delikatnie nie wystają za nadkole? (zwłaszcza z tyłu)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez lowrider » 11 sty 2011, 18:15

jarusiek napisał(a):Rozumiem że zostajesz na seryjnym zawiasie?, bo u mnie na eibach pro kit obciera przy skrecie. A jak wygląda sprawa z obrysem nadwozia?– czasem felgi delikatnie nie wystają za nadkole? (zwłaszcza z tyłu)


Narazie zostaje przy seryjnym zawiasie, co do obrysu nadwozia to felgi lekko wystają na zewnątrz ale niedużo, na dniach założe wszystkie koła, porobie pare ładnych zdjęć i sprawdze jak sie jeździ i czy wszystko ok. Wszystko będe aktualizować na bieżąco tutaj ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2010, 15:17
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Auto: była 1996 Mazda Xedos 6 1.6 107KM
teraz 2000 Honda Accord Coupe V6 200KM

Postprzez jarusiek » 11 sty 2011, 18:24

lowrider napisał(a):
jarusiek napisał(a):Rozumiem że zostajesz na seryjnym zawiasie?, bo u mnie na eibach pro kit obciera przy skrecie. A jak wygląda sprawa z obrysem nadwozia?– czasem felgi delikatnie nie wystają za nadkole? (zwłaszcza z tyłu)


Narazie zostaje przy seryjnym zawiasie, co do obrysu nadwozia to felgi lekko wystają na zewnątrz ale niedużo, na dniach założe wszystkie koła, porobie pare ładnych zdjęć i sprawdze jak sie jeździ i czy wszystko ok. Wszystko będe aktualizować na bieżąco tutaj ;)
Uważaj więc na nierównościach, bo z tyłu może być nieprzyjemnie z nadkolami :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez lowrider » 17 sty 2011, 23:29

Dziś była ładna słoneczna pogoda wiec odbyłem jazdę próbną na nowych felgach ;) Nic nie pukało, nic nie obcierało.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Xedos jak widać wygląda jeepowato <oczy> pasuje go obniżyć <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2010, 15:17
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Auto: była 1996 Mazda Xedos 6 1.6 107KM
teraz 2000 Honda Accord Coupe V6 200KM

Postprzez Lukas007 » 18 sty 2011, 00:30

Z tyłu zostawiłeś 225 ?? ... co do wyglądu to bez gleby lepiej mu było na ori felgach. Do tego co masz teraz to -35mm może być za mało ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Fedu » 18 sty 2011, 00:33

A jazdę próbną zrobiłeś po nierównościach i co najmniej z 4 osobami na pokładzie? Ładnie się prezentuje ale strasznie wysoko stoi :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez jarusiek » 18 sty 2011, 00:49

Tak to już jest po założeniu 17 :) Kup zestaw Eibacha- Pro Kit, mam go u siebie i polecam. Niby tylko -30mm(lub 35mm nie pamiętam dokładnie) jednak auto siada zauważalnie niżej-foty u mnie w temacie :) Po założeniu nowych sprężyn potrzeba odrobiny czasu żeby się "ułożyły".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy