Mazda 626 GF `97 2,0 116KM FS
Strona 1 z 1
Marka: Mazda
Model: 626
Rok produkcji: 1997
Przebieg: 193 tyś.
Silnik: 2.0 16v
Moc: 116KM
[b]Skrzynia: Manualna
Wersja nadwozia: Sedan
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Kolor: miedziany
Wyposażenie:
– 4 x el. szyby
– el. lusterka
– climatronic
– 4x tarcze
– 4 x AIRBAG
– radio JVC
– el. regulacja świateł
– wspomaganie kierownicy
– ABS
– tempomat
– Alufelgi
– centralny zamek
Autko zakupione 20.06.2010 miało być BMW serii 5xx ale musiałem zostać przy groszu po kupnie. Chciałem auto duże dobrze wyposażone i takie właśnie mi się trafiło. Autko posiada książkę serwisową do 170 tys. km do dn. 05.11.2009 ze wszystkimi wydrukami a nawet fakturami. Od tygodnia jest zagazowane instalka Stag 300+, reduktor AC do 150KM, pojedyńcze wtryski Magic Jet, butla w kole, wlew za klapką od paliwa, sprawuje się dobrze choć to dopiero początek. Spalania jeszcze nie przeliczałem, na benzynce przez pół roku wyszła mi średnio 8,2 l zawsze tankowane do pełna. Autko może nie jest demonem szybkości ale przy wyższych obrotach rwie do przodu, narazie poza częściami które normalnie się zużywają nic nie było robione i oby tak dalej. Z poważniejszych zakupów to instalacja gazowa, nowe ogumienie zimowe KUMHO I`zen KW23, komplecik alusków.
20.12.2010 Auto dostało nowy olej silnikowy Valvoline Max Life 10W 40
22.02.2011 Nowy kompletny rozrząd OEM plus przewody WN NGK i świece
Model: 626
Rok produkcji: 1997
Przebieg: 193 tyś.
Silnik: 2.0 16v
Moc: 116KM
[b]Skrzynia: Manualna
Wersja nadwozia: Sedan
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Kolor: miedziany
Wyposażenie:
– 4 x el. szyby
– el. lusterka
– climatronic
– 4x tarcze
– 4 x AIRBAG
– radio JVC
– el. regulacja świateł
– wspomaganie kierownicy
– ABS
– tempomat
– Alufelgi
– centralny zamek
Autko zakupione 20.06.2010 miało być BMW serii 5xx ale musiałem zostać przy groszu po kupnie. Chciałem auto duże dobrze wyposażone i takie właśnie mi się trafiło. Autko posiada książkę serwisową do 170 tys. km do dn. 05.11.2009 ze wszystkimi wydrukami a nawet fakturami. Od tygodnia jest zagazowane instalka Stag 300+, reduktor AC do 150KM, pojedyńcze wtryski Magic Jet, butla w kole, wlew za klapką od paliwa, sprawuje się dobrze choć to dopiero początek. Spalania jeszcze nie przeliczałem, na benzynce przez pół roku wyszła mi średnio 8,2 l zawsze tankowane do pełna. Autko może nie jest demonem szybkości ale przy wyższych obrotach rwie do przodu, narazie poza częściami które normalnie się zużywają nic nie było robione i oby tak dalej. Z poważniejszych zakupów to instalacja gazowa, nowe ogumienie zimowe KUMHO I`zen KW23, komplecik alusków.
20.12.2010 Auto dostało nowy olej silnikowy Valvoline Max Life 10W 40
22.02.2011 Nowy kompletny rozrząd OEM plus przewody WN NGK i świece
Ostatnio edytowano 6 mar 2011, 14:00 przez piasek2006, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 lip 2010, 12:05
- Posty: 45
- Skąd: WZW i okolice
- Auto: Mazda 626 GF 1997
2.0 benzynka + LPG
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
garażów ma do wyboru, popsuła mi tylko dzisiaj lekko humor prawdopodobnie do wymiany łożysko z poducha kolumny Mcphersona z moich oględzin tak wynika ciekawe jakie koszta
- Od: 14 lip 2010, 12:05
- Posty: 45
- Skąd: WZW i okolice
- Auto: Mazda 626 GF 1997
2.0 benzynka + LPG
piasek2006 napisał(a):popsuła mi tylko dzisiaj lekko humor prawdopodobnie do wymiany łożysko z poducha kolumny Mcphersona z moich oględzin tak wynika ciekawe jakie koszta
Optymistyczna wersja to poducha 150 zł "ciężko z zamiennikami długo szukałem po sklepach udało się dostać z JPN jeśli mnie pamięć nie myli" czyli mamy 150 + łożysko 40-50 + robocizna około 50 choć ta robota nie jest tyle warta ale tak zdzierają.. pewnie ktoś napisze że to i tak tanio.. jak masz ściągacz do sprężyn zrobisz sam bezproblemowo!
Ps. Ładna Madzia! niech się sprawuje
Radex napisał(a):koniecznie te migacze:
Radex Ty zboczeńcu Piasek2006 nie zakładaj tych kierunków co Radex rekluamuje, on ma z tego dolę, a same kierunki wiochą zalatują (żarcik) Auto śliczne, ciekawy kolor lakieru, nawet z amber kierunkami
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
u mnie poducha plus łożysko 115 zł w jednym sklepie firma coś na mot...... w drugim 150zl a za robociznę 40 zł ale jutro jeszcze sprawdzę czy to nie amortyzator czasem, może ma taki skok delikatny, łożysko jest ślizgowe na zasadzie dwóch plastików więc cieżko żeby miało takie stuki góra dół jak lekko bujam autem
- Od: 14 lip 2010, 12:05
- Posty: 45
- Skąd: WZW i okolice
- Auto: Mazda 626 GF 1997
2.0 benzynka + LPG
piasek2006 napisał(a):u mnie poducha plus łożysko 115 zł w jednym sklepie firma coś na mot...... w drugim 150zl a za robociznę 40 zł ale jutro jeszcze sprawdzę czy to nie amortyzator czasem, może ma taki skok delikatny, łożysko jest ślizgowe na zasadzie dwóch plastików więc cieżko żeby miało takie stuki góra dół jak lekko bujam autem
Sprawdź jeszcze czy nie poluzowała się nakrętka przy poduszce trzymająca trzpień amorka jak i sama poduszka, a co do tych cen za poduche z łożyskiem to coś tanio a jak tanio to pewnie nie do GF- ki " w moim przypadku tak było i trzeba było zwrócić.."
wszystko dokręcone sprawdzałem u diagnosty wyszło że albo amor ma taki lekki skok albo łożysko, amory oba przednie mają 85% skuteczności, jak na mój gust chyba będą to amory, jak będzie trochę cieplej to sprawię sobie ściski i rozkręce to zobaczymy wtedy co i jak a narazie trzeba się przyzwyczaić
- Od: 14 lip 2010, 12:05
- Posty: 45
- Skąd: WZW i okolice
- Auto: Mazda 626 GF 1997
2.0 benzynka + LPG
auto fajne ale lepiej by bylo gdybys pomalowal odboje w kolorze nadwozia tez mam zamiar tak zrobic ale na wiosne pozdr
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
raczej nie bedę malował, autko pozostanie raczej seryjne ma mi służyć do taniej, komfortowej jazdy, probelm z stukami sam się rozwiązał, jednak to nie wina łożyska a amortyzatorów mają taki delikatny skok dzisiaj przy dodatnich temperaturach stuk ten jest prawie nie słyszalny amorów wymieniać nie będę mają 85% skuteczności sprawdzane
jutro autko dostanie nowiutki zestaw rozrządu oryginalny zamówiony u Smirnoffa
jutro autko dostanie nowiutki zestaw rozrządu oryginalny zamówiony u Smirnoffa
- Od: 14 lip 2010, 12:05
- Posty: 45
- Skąd: WZW i okolice
- Auto: Mazda 626 GF 1997
2.0 benzynka + LPG
witam kolegę możesz mi powiedzieć gdzie montowałeś gaz oraz jaka była cena montażu jak się sprawuje na gazie ile pali i czy mógłbyś zrobić zdjęcie zamontowania wtrysków gazowych ? zamierzam zamontować gaz i zbieram informacje na ten temat pozdrawiam
P.S ładna madzia
P.S ładna madzia
Bardzo ładny i zadbany mam identyczny tylko w ciemnej, butelkowej zieleni nawet chyba tą samą wersję wyposażeniową mamy
- Od: 9 kwi 2005, 21:00
- Posty: 282
- Skąd: ŻAGAŃ (lubuskie) /LEGNICA/ WROCŁAW
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 2013; Mazda 3 BL 2.0 Disi 2012;
była;Mazda3 1.6 Active 2006 & Mazda3 2.0 Sport 2009
323F BJ 2.0 FS Sportive '01
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości