Chciałbym wam zaprezentować moje aktualne autko no.1.
Oto moja Mx-6. Jest ze mną już kilka lat. Sam fakt tego że to auto trafiło w moje ręce w dużej mierze zawdzięczam Pit'owi (i namowom jeszcze kilku osób ze starej ekipy Bydgoskiej, które to osoby serdecznie pozdrawiam), który pierwszy raz przewiózł mnie tym modelem niedługo po zakupie swojej MX-6 i który bardzo pomógł mi równy rok później w zakupie tego egzemplarza. Jest to wersja Europejska, wyposażeniem jak na '92 rok ful wypas. Brakuje tylko układu 4ws.
Dość wstępu, autko starałem się doprowadzić do jak najlepszej kondycji pod każdym względem, a przy okazji nadać mu indywidualnego charakteru ale z wielką uwagą na to by nie odebrać mu fabrycznego uroku i klasy.
W silniku znajdziemy:
-Kompletne GT silnika czyli:
Planowanie głowic, obróbka (polerowanie i usuniecie wszelkich nadlewów i niedoróbek) kanałów dolotowych, wydechowych i komór spalania, spasowanie kolektorów z głowicami aby pozbyć się wszelkich rantów i uskoków, polerowanie zaworów na lustro i złożenie tego wszystkiego na nowych uszczeleczkach.
-Układ dolotowy ze stożkiem łapiącym powietrze pod zderzakiem
-Rurowe kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej 6-2-1
-Jednomasowe aluminiowe koło pasowe
W autku siedziały swego czasu:
-Pompa paliwowa Walbro 255l/h
-Mokry zestaw wtrysku podtlenku azotu firmy Harris Speedworks z Jetem na 50KM
-SMT6
...ale te części już czekają na włożenie do 323 BG GT
Przeniesienie napędu usprawniają:
-Sprzęgło i docisk XTR Stage 2.
-Short Shifter
Hamować pomagają:
Całkowicie zregenerowane hamulce z nacinanymi i nawiercanymi tarczami Brembo
Nadwozie:
Z zewnątrz autko wyróżniają jak na razie tylko usunięte zamki(nie klamki), znaczki i antena.
Pod maską Clean Look.
JDMowe lampy tylne.
Na sezon 2011 czeka J-spec'owy pakiet stylistyczny LSi
W zawieszeniu:
-Sprężyny PLS -40mm
-Amorki Kayaba
-Felgi MOMO- Postert 17' na lato (Polerowane+ czarny lakier)
-Felgi Enkei ori 15' na zime
Wnętrze klasyczne i elegancie:
-Gałka zmiany biegów z RX-8
-Kierownica Bride 32cm + naba
-Alu ramki zegarów
-Czarna skóra z wersji J-spec z elektryczną regulacją.
O rozrywkę audiowizualną dba:
-Wysuwany LCD 7"
-JVC CD
–(sporadycznie) Konsola
-2 drożny zestaw Sony i JBL
Rzeczy które jeszcze mnie w tym autku korcą to:
Świeży lakier.
Obszycie konsoli środkowej skórą.
Dodatkowe wskaźniki monitorujące olej.
Kilka detali w Carbonie.
... no i może JDMowy komplet przedniego oświetlenia.
Z przyjemnością poczytam wasze uwagi i opinie.











P.S. Bardzo się cieszę że ten dział wrócił do dawnej formy dostępnej dla wszystkich użytkowników forum.