Mazda 626 GF FS 100KW '97
Napisane: 21 wrz 2010, 23:22
Witam
Tym razem nowym nabytkiem jest auto do sprawnego przemieszczania się z punktu A do punktu B.
Wybór padł na GF w hatchback'u, gdzie pod maską zagościł znany wszystkim silnik FS w tej mocniejszej odmianie. Auto przyjechało do polski ze Szwajcarii (Rupperswil) w 2008 roku.
dane auta:
~ data produkcji 22.07.1997 (pierwsza rejestracji 25.09.1997)
~ produkcja: Japonia
~ wersja europejska (na Szwajcarię)
~ kod katalogowy: AEGA06
~ kod zakończenia: GE7C-EA8
~ hatchback
~ silnik 2.0 16v DOHC = 100kW/136KM@5,8rmp 178Nm@4,5rpm
~ kolor: nadwozie – 12K Twilight blue mica; wnętrze – GD9 Blue/Off-black
~ przebieg 184kkm
~ stan b.dobry-
moc/moment obrotowy (hamownia 2010.11.06):
~ BP 129.1KM (5538rpm) i 177.4Nm (4280rpm)
~ LPG 127.1KM (5560rpm) i 173.5Nm (4334rpm)
wyposażenie:
~ ABS
~ automatyczna klimatyzacja
~ tempomat
~ komputer spalania
~ wsp. kierownicy
~ el. szyby przednie (niestety tylko przednie)
~ el. lusterka podgrzewane
~ el. szyberdach
~ el. reg. świateł
~ welur
~ koła lato: 15" fabryczne alu – 195/60/15
naprawy/wymiany:
~ na razie brak (awarii) i oby tak pozostało
~ wymiana filtra powietrza (MAX)
~ wymiana oleju (Dexelia 5w30) wraz z filtrem (MAX)
~ żarówki H7 X-tremeVision
~ siłowniki gazowe tylnej klapy (od Xantii)
~ wymienione świece zapłonowa na platynowe NGK PZFR6F (przerwa 0,7mm)
~ wymienione łączniki stabilizatora i gumki na tylnej osi
~ wymienione przewody wysokiego napięcia NGK RC-ZX49
modyfikacje:
~ Radio Kenwood W 3534a CD/MP3 + seryjne głośniki
~ alarm i sterowanie centralnego z pilota
~ gniazdo zapalniczki w bagażniku
~ Instalacja LPG: AC STAG4 300plus + Zavoli + Valtek
~ swap hamulcy przednich z Mazdy 6 GG (tarcze 283mm) – tarcze i klocki TEXTAR
~ wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych
~ wymiana przednich wahaczy i łączników drążka stabilizatora
Poglądowe foto:
I sesja.
Inne.
Tym razem nowym nabytkiem jest auto do sprawnego przemieszczania się z punktu A do punktu B.
Wybór padł na GF w hatchback'u, gdzie pod maską zagościł znany wszystkim silnik FS w tej mocniejszej odmianie. Auto przyjechało do polski ze Szwajcarii (Rupperswil) w 2008 roku.
dane auta:
~ data produkcji 22.07.1997 (pierwsza rejestracji 25.09.1997)
~ produkcja: Japonia
~ wersja europejska (na Szwajcarię)
~ kod katalogowy: AEGA06
~ kod zakończenia: GE7C-EA8
~ hatchback
~ silnik 2.0 16v DOHC = 100kW/136KM@5,8rmp 178Nm@4,5rpm
~ kolor: nadwozie – 12K Twilight blue mica; wnętrze – GD9 Blue/Off-black
~ przebieg 184kkm
~ stan b.dobry-
moc/moment obrotowy (hamownia 2010.11.06):
~ BP 129.1KM (5538rpm) i 177.4Nm (4280rpm)
~ LPG 127.1KM (5560rpm) i 173.5Nm (4334rpm)
wyposażenie:
~ ABS
~ automatyczna klimatyzacja
~ tempomat
~ komputer spalania
~ wsp. kierownicy
~ el. szyby przednie (niestety tylko przednie)
~ el. lusterka podgrzewane
~ el. szyberdach
~ el. reg. świateł
~ welur
~ koła lato: 15" fabryczne alu – 195/60/15
naprawy/wymiany:
~ na razie brak (awarii) i oby tak pozostało
~ wymiana filtra powietrza (MAX)
~ wymiana oleju (Dexelia 5w30) wraz z filtrem (MAX)
~ żarówki H7 X-tremeVision
~ siłowniki gazowe tylnej klapy (od Xantii)
~ wymienione świece zapłonowa na platynowe NGK PZFR6F (przerwa 0,7mm)
~ wymienione łączniki stabilizatora i gumki na tylnej osi
~ wymienione przewody wysokiego napięcia NGK RC-ZX49
modyfikacje:
~ Radio Kenwood W 3534a CD/MP3 + seryjne głośniki
~ alarm i sterowanie centralnego z pilota
~ gniazdo zapalniczki w bagażniku
~ Instalacja LPG: AC STAG4 300plus + Zavoli + Valtek
~ swap hamulcy przednich z Mazdy 6 GG (tarcze 283mm) – tarcze i klocki TEXTAR
~ wymiana tylnych tarcz i klocków hamulcowych
~ wymiana przednich wahaczy i łączników drążka stabilizatora
Poglądowe foto:
I sesja.
Inne.