Mam przyjemność zaprezentować Wam moją 626 GD. Historia tego auta przedstawia się następująco... Autko powstało w we wrześniu 1990 r. w fabryce w Hofu. Po morskiej podróży z Japonii w grudniu '90 trafiło do salonu Mazdy w niemieckim miasteczku Lichtenfels. W tym właśnie salonie kupiła ją pewna polska firma. Jako "limuzyna prezesa" mazda jeździła do 1996 roku. Gdy księgowy stwierdził, że samochód już się zamortyzował, od firmy odkupił ją jeden z pracowników (w tym momencie skończyły się wpisy w książce serwisowej
Teraz trochę o samym samochodzie:
silnik – 2.0i , osiem zaworów, katalogowo 90KM;
nadwozie – pięciodrzwiowe (hatchback/liftback);
kolor – H1 steel gray mica (stalowoszary metalic)
wyposażenie – GLX, 4 x elektryczne szyby, elektryczna regulacja reflektorów, regulacja kierownicy, podłokietnik ;
dodatkowo – blokada skrzyni biegów, "nitro-LPG" II generacji, dwa komplety kół (alu 14' i stalówki), skórzana gałka zmiany biegów z mx-5 NB, aluminiowe ramki zegarów, dokładka zderzaka od wersji GT, grill ze światłami przeciwmgielnymi;
audio – radioodtwarzacz CD kupiony razem z samochodem
przebieg na 6.02.2008 – 292800 km.
Poniżej kilka fotek.
--------------------------------------------------
Zlot jesienny mazdaspeed 11.2006.

















Wiosna 2009