Mazda 626 GF FS '01 Lift 2.0 HP 100kW – Czarnulka Radex'a

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez alk80 » 16 mar 2011, 00:30

Radex napisał(a):– dziś wywaliłem drugi katalizator, a ten pierwszy został wymieniony na nowy

trzeba było iść za ciosem i wywalić też drugi

i znowu regulacja mieszanki (LPG) bo spaliny mają lżej wylatywać no i koni przybyło

ps: no to sprawność i żywotność :]
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Bandit » 16 mar 2011, 01:42

O silnikach wystarczy bo każdy żyd swój towar chwali i tak będzie zawsze ;P Radex klamoty spoko, ale te katy <oczy> przelot rób <lol> Sorka, że nie odpisałem na smsa, ale w ferworze walki z audio zapomniałem ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Radex » 16 mar 2011, 10:11

alk80 napisał(a):trzeba było iść za ciosem i wywalić też drugi

no ale obecność kata chyba na przeglądzie sprawdzają?
poza tym nie chce kopcić jak diesel ;P
Bandit napisał(a):Radex klamoty spoko, ale te katy przelot rób

j.w. :P :]
Bandit napisał(a):Sorka, że nie odpisałem na smsa, ale w ferworze walki z audio zapomniałem

robiłeś przy Madzi więc masz moje rozgrzeszenie... stuk stuk.
Obrazek

właśnie robią mi zbieżność....
nie mogę się także doczekać lakiernika i prania u Grzyba :)

w między czasie chciałem zmienić końcówkę wydechu na spawaną.
macie jakieś propozycje?? wycięcie w zderzaku jest owalne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez alk80 » 16 mar 2011, 10:25

Radek co robisz ze starą końcówką ?? jakby co zamawiam :]
katalizator nie filtruje dymu, a jak sama nazwa wskazuje katalizuje spaliny, dopala część szkodliwych spalin,
zamiast nowego kata mogłeś dać wstawić imitacje, na przeglądzie by się nie pokapował, ale mogło by wyjść przy analizie spalin
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Radex » 16 mar 2011, 10:39

alk80 napisał(a):Radek co robisz ze starą końcówką ?? jakby co zamawiam :]

wyczyszcze Ci ją ;) :*
alk80 napisał(a):katalizator nie filtruje dymu, a jak sama nazwa wskazuje katalizuje spaliny, dopala część szkodliwych spalin,
zamiast nowego kata mogłeś dać wstawić imitacje, na przeglądzie by się nie pokapował, ale mogło by wyjść przy analizie spalin

no właśnie... różnie bywa, wole nie miec niespodzianek i niespodziewanych wydatków. poza tym mam nowy nie zapchany katalizator który nie stawia wielkiego oporu
+ wywalony drugi
a wiec i tak jest o niebo lepiej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez alk80 » 16 mar 2011, 10:50

Radex napisał(a):wyczyszcze Ci ją

jakieś podteksty ?? :>

nie trzeba, sadza pokryje ją czarnym matem, będzie elegancko :]
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Radex » 16 mar 2011, 11:12

alk80 napisał(a):jakieś podteksty

całe życie z wariatami <lol> hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez loockas » 16 mar 2011, 13:03

alk80 napisał(a):LPG to tańsze tankowanie, ogólnie może tańsze użytkowanie, ale bardziej problemowe, częstsze tankowanie, częstsze wymiany niektórych części, częstsze przeglądy i regulacje, co za tym idzie auto częściej stoi na warsztacie, do stacji i mechaników trzeba dojechać co też kosztuje, coś pod maską zacznie niedomagać a już auto nie jedzie jak trzeba, albo w ogóle nie jedzie na gazie albo benzynie, trzeba też wspomnieć że butla zajmuje miejsce w bagażniku (albo koło), miejsce które się niekiedy mocno przydać, ale hakiem można to z nawiązką nadgonić, przy LPG chyba zawsze trzeba dolewać olej nie wspomnę o sytuacjach kiedy LPG przyczyni się do remontu głowicy


Ja mam wrażenie, że większość polaków jeszcze nie odzwyczaiła się od instalacji mieszalnikowych występujących w polonezach i dużych fiatach :) alk, z całym szacunkiem. Miałeś kiedyś dłuższą przygodę z samochodem na sekwencyjnym wtrysku gazu? Nie ma tu żadnej dodatkowej regulacji, od tego jest komputer by dbał o odpowiednie parametry. Przegląd co 15kkm składa się z wymiany filtra fazy lotnej i co 20kkm fazy ciekłej (ja wymieniam oba w tym samym czasie) i to jest koszt w granicach 30-40zł. Taka robota trwa ok 10 minut więc gdzie tu jest to stanie w warsztacie? :) Niektórzy robią to sami w domu, nic trudnego.

Sprawa oleju, tym bardziej w maździe jest sporna. Ja przed montażem jak i po dolewam jakieś tam śladowe ilości (chociaż uparł bym się, że to wycieki, a nie wcinanie oleju). Remont głowicy? Hmmm tu też bym się kłócił. Proszę pokaż mi zdjęcie głowicy, która została załatwiona przez instalację SGI. Jeżeli taki już znajdziesz, to podaj jego przebieg. U mnie zbliża się już jakieś 70-80kkm na LPG. Silnik nie ma zamiaru wybuchnąć. Jeżeli nawet miałoby to nastąpić, to za zaoszczędzoną kasę na PB kupiłbym kilka takich silników... baaa nawet dwie takie mazdy jak mam obecnie ;)

Mógłbym teraz odbić piłeczkę w stronę klekota i pisać o mitach związanych z czułymi wtryskami, ich awariami, często bardzo kosztownymi. O problemach z rozruchem w zimie i o najważniejszym czyli o cenie ON w obecnej chwili (5zł :D). Bez sensu to jednak wymieniać, to każde auto jest inne. Każdy inaczej je serwisuje i nie ma co generalizować. Zagorzałym przeciwnikom LPG jednak proponuję trochę się doczytać, bo od czasów śrubki w mieszalniku trochę się zmieniło :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Radex » 16 mar 2011, 13:21

loockas <spoko>

panowie jest temat do ogarnięcia na dziś:

1.Obrazek
VS
2.Obrazek

te same końcówki zakończone pod kątem ale jedna ucięta/zakończona ostro a druga zawinięta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez arjot » 16 mar 2011, 13:29

jesli mogie swoje zdanie wyrazić..
Miałem podobny zgryz tylko brałem pod uwagę proste, nie ścięte. Wybrałem w końcu zawiniętą, grubszy rant jest fajnym akcentem i sympatycznie się odznacza w tylnej linii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 16:33
Posty: 817 (3/14)
Skąd: Warszawa/Kabaty
Auto: Jest :MX-5 NBfl Memories III '05
Była: 3 BK Z6 sedan

Postprzez zagloba1987 » 16 mar 2011, 13:48

Mnie też zawinięta bardziej podchodzi, ale trzeba dopasować do auta i samemu ocenić :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2010, 17:16
Posty: 45
Skąd: Kraków/Kielce
Auto: Mazda 626 2.0 136 KM

Postprzez Radex » 16 mar 2011, 13:50

zagloba1987 napisał(a):Mnie też zawinięta bardziej podchodzi, ale trzeba dopasować do auta i samemu ocenić :]

tak zrobie, tylko tą ściętą będą mieli w sklepie u mnie na wsi dopiero jutro i wtedy obydwie sobie przymierzę/porównam.
ale chciałem też poznać opinię szanownych kolegów <prosze> <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez loockas » 16 mar 2011, 14:48

Raczej ta zawinięta.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez vienio4 » 16 mar 2011, 15:27

E! brzydkie!
Teraz Mercedes C200 Kompresor 192 KM , 2,0 benzyna/LPG
Ale Mazdę uwielbiam nadal :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 17:18
Posty: 179
Skąd: Puck, Skwierzyna, Gorzów Wielkopolski
Auto: Honda Accord, 2,0 benzyna, 155KM, 2005

Postprzez Riki » 16 mar 2011, 16:09

Jak już to zawinięta.... :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bandit » 16 mar 2011, 21:23

Tylko i wyłącznie zwinięta. Wygląda jak moja którą dostałem od Dawida z jego M6 3.0 V6 i tylko dla tego jej nie zmienię (+10 KM <lol> ) Aha i wywal tą solniczkę ze środka hahaha to już będzie 100% na tak z mojej strony <spoko>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez deejay27 » 16 mar 2011, 21:39

10 KM wiecej przez samą końcówke?a to dobre.Strach pomyślec jakbym cały tłumik wymienił,albo oba na raz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez oblivion » 16 mar 2011, 23:27

deejay27 napisał(a):Strach pomyślec jakbym cały tłumik wymienił,albo oba na raz.

Odlot <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Radex » 18 mar 2011, 15:19

Przyjszło :]
kable ngk RC-ZX49 made in japan
i świece Denso VK16 irydowo żrodkowe, odpowiednik dedykowanych świec do GF <rotfl> made in japan
Obrazek

właśnie robi się podwójny wydech, tylko druga końcówka będzie w poniedziałek a w poniedziałek lakiernik więc może wrzucę jakieś foty we czwartek z podwójnym wydechem ultera.

wybór padł na te końcóweczki:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Lukas007 » 18 mar 2011, 15:23

Radex napisał(a):właśnie robi się podwójny wydech

Będzie szał :D

... te końcówki będą wizualnie za małe do grubego tyłka GF'i w hatch'u :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy